LOS luodeille latausdataa
Valvoja: AkiP
LOS luodeille latausdataa
Viranomainen.fi
Re: LOS luodeille latausdataa
Eipä löydy enää. Los:sin uusilla sivuilla ei oo dataa ollenkaan.
Ihan fiksua sinänsä.
Jokainen lataa omalla vastuullaan
Jokainen lataa omalla vastuullaan
Viranomainen.fi
Eikö vastuu ole kuitenkin sillä joka sen patruunan lataa ja ampuu, ei sillä joka jakaa reseptin.
"Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä!" -Aku Ankka
#IAMTHEGUNLOBBY
#IAMTHEGUNLOBBY
Toki.
Sen vähän mitä noita reseptejä katoin, oli lähes kaikki N340 ruudilla tehtyjä.
Ei välttämättä se suosituin ruuti Härmässä.
Sen vähän mitä noita reseptejä katoin, oli lähes kaikki N340 ruudilla tehtyjä.
Ei välttämättä se suosituin ruuti Härmässä.
Viranomainen.fi
Ei haittaa.
Nimim. 9 & .44 ajoaineena N340 jo 8 vuotta putkeen.
Nimim. 9 & .44 ajoaineena N340 jo 8 vuotta putkeen.
"Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä!" -Aku Ankka
#IAMTHEGUNLOBBY
#IAMTHEGUNLOBBY
" On turhaa yrittää järkisyillä saada joku luopumaan sellaisesta, mihin järki ei ole häntä johdattanut." - Jonathan Swift
"There are no victims, only volunteers - you always have a choice."
"There are no victims, only volunteers - you always have a choice."
Minkälaista osuntaa on porukka saanut los .356 123grain rn? Shadow ja glock dataa ensisijaisesti kaipailen, mutta kaikki kelpaa.
Open STI:llä syntyy n. 35mm kasaa. Ruutina 3n38 ja nalli cci sr.
Lähtöjä 412m/s eli pf 166.
Käynti on riittävän hyvä varsinkin luodin hintaan nähden. Tarkempiakin luoteja toki löytyy mutta saattaapi olla "hieman" kalliimpia.
Minun mielestä hinta/laatu-suhteeltaan paras.
Lähtöjä 412m/s eli pf 166.
Käynti on riittävän hyvä varsinkin luodin hintaan nähden. Tarkempiakin luoteja toki löytyy mutta saattaapi olla "hieman" kalliimpia.
Minun mielestä hinta/laatu-suhteeltaan paras.
Siis 25 metristä....Maazu kirjoitti:Open STI:llä syntyy n. 35mm kasaa......
Täytyypä kokeilla myös openissa noita los luoteja. Alustavasti los luodit menee treeni käyttöön, mutta jos osuntaa löytyy niin miksei myös kisailuun. Cetorilla on tavoitteena saada max 70mm osuntaa/25m kisalatauksiin.
Glock on taas helppo kun tuntuu käyvän vähintäänkin välttävästi lähes joka luodilla ja latauksella.
Glock on taas helppo kun tuntuu käyvän vähintäänkin välttävästi lähes joka luodilla ja latauksella.
Itse ammun samalla luodilla kisat ja treenit. Jos kisapaukusta haluaa ulosmitata jotain ratkaisevasti parempaa käyntiä niin sitten pitäisi olla jotain 121 gr hornadyn HAP:ia tai vastaavaa. Mikä se käynti sitten on? 20 mm? Onko sillä merkitystä? Nämä asiat jokainen testaa itse ja päättää itse. Minä ostan mieluummin samalla rahalla riittävän hyvää luotia kaksinkertaisen määrän niin voi treenata enemmän
Ja jos 123 gr RN:n käynti ei riitä niin kannattaa kokeilla LOS:n 123 gr FP:tä. Sillä irtosi jo alle 30 millin kasaa
Ja jos 123 gr RN:n käynti ei riitä niin kannattaa kokeilla LOS:n 123 gr FP:tä. Sillä irtosi jo alle 30 millin kasaa
Perus cetori tuppaa vaan piirtämään helposti yli 4" kasaa @25m jos lataus ja luoti ei toimi. No odottelen jo innolla luotitilauksen saapumista niin pääsee kokeilee 
Löytyykö reseptiä LOS + N310?
Toisessa säikeessä jotain...jasi kirjoitti:Löytyykö reseptiä LOS + N310?