Oikeassa olet ja tarkennankin tuota sanomaani. Ei ollut varsinaisesti tarkoituksenani, että aloittaisit IDPAn siellä tyhjästä, vaan kuten sanoit, etsisit itse niitä jo harrastaneita. Jos niitä ei kuitenkaan esim. tämän keskustelun perusteella ilmaannu, niin sitten yhteyttä vaikka lajin suomalaiseen kontaktipisteeseen (Nimimerkki "HMa") tai IDPA-seuroihin ja asia esille. Nuo kaikki toki lukevat tämänkin, joten saa nähdä...Hazler kirjoitti:Asiaa toki helpottaisi jos löytäisi jonkun tältä alueelta, joka on tuota harrastanut ja mahdollisesti tuomaroinutkin, niin voisi sitten varmaan jopa classifiereitakin ja pikkukisojakin järkätä. Ensisijaisesti olisi kuitenkin mukava päästä ensin tutustumaan lajiin ennenkuin alkaa treenejä vetämään...Homer kirjoitti:Laita itse hommaa alulle, kerää kiinnostuneita ja ota tarvittaessa yhteyttä aktiivisiin seuroihin/henkilöihin.
Se on usein nopeampi (ja vähemmän turhauttava) tapa kuin se, että odottaa jonkun toisen tekevän sen.
IDPA Keski-Suomessa.
Valvojat: 300whisper, KukaLie, Humminbird, samim
Re: IDPA Keski-Suomessa.
Kysele ATC:ltä; siellä on ainakin joskus ollut aiheeseen liittyvää viritystä ja on käsittääkseni edelleen.Hazler kirjoitti:Asiaa toki helpottaisi jos löytäisi jonkun tältä alueelta, joka on tuota harrastanut ja mahdollisesti tuomaroinutkin, niin voisi sitten varmaan jopa classifiereitakin ja pikkukisojakin järkätä. Ensisijaisesti olisi kuitenkin mukava päästä ensin tutustumaan lajiin ennenkuin alkaa treenejä vetämään...
Ihan ensimmäisenä kannattaa maksaa tuo IDPA.comin jäsenmaksu, jos ei jo ole. Saat jäsenyyden voimaan ja laskurin käyntiin, SO-status vaatii muistaakseni vuoden jäsenyyden. Sitten SO-kurssille, rekisteröi paikallinen seura IDPA.comiin ja toiminta pystyyn 
-
HämeenHitain
- Isäntä
Keskisuomalaiset hoi! Kättä pystyyn tässä ketjussa, niin "löydätte" toisenne.
Hyvä tilaisuus tutustua lajiin on tulla meille Vammalan Matinsuolle joulukuussa järjestettäviin pikkukisoihin, joita on tarjolla peräti kahdet (ose mainostaa tällä alueella näitä molempia).
Jos saatte kasaan vähintään neljä kiinnostunutta harrastajaa, niin tulen myös jollekin radalle paikan päälle kertomaan perusteista ja ammuttamaan classifieriä jne. Hmm... just nyt päivänvalon puute tekee tästä jonkin verran haasteellista, kun mun viikonloput on buukattu ja arkena pimeä dominoi kaikke vapaa-aikaa.
YV:lläkin voi tavoitella.
Hyvä tilaisuus tutustua lajiin on tulla meille Vammalan Matinsuolle joulukuussa järjestettäviin pikkukisoihin, joita on tarjolla peräti kahdet (ose mainostaa tällä alueella näitä molempia).
Jos saatte kasaan vähintään neljä kiinnostunutta harrastajaa, niin tulen myös jollekin radalle paikan päälle kertomaan perusteista ja ammuttamaan classifieriä jne. Hmm... just nyt päivänvalon puute tekee tästä jonkin verran haasteellista, kun mun viikonloput on buukattu ja arkena pimeä dominoi kaikke vapaa-aikaa.
Laitoinkin Hazlerille suoraankin viestiä ja mainostin myös että tulen joulukuun kisoihin matinsuolle missä hyvä tutustua lajiin.
Minä nostan käden tähän. Yritän päästä Matinsuolle, mutta töiden takia en voi varmaksi luvata.HämeenHitain kirjoitti:Keskisuomalaiset hoi! Kättä pystyyn tässä ketjussa, niin "löydätte" toisenne.
..entä mikä on IDPA aktiivisuus itäisen keski-suomen eteläreunalla nyt v. 2019?, kyllä Sastamalaan tekisi mieli muuttaa monesta muustakin syystä vaan ei taida onnistua joten lähempiä mahdollisuuksia haikailen.
Kesällähän ei tietenkään missään tapahdu mitään kun kaikki lomailevat ja aikaa olisi käyttää mihin vain...Olen lukenut tämänkin säikeen alusta loppuun, onko konkretiaa tälle päivälle?
Kesällähän ei tietenkään missään tapahdu mitään kun kaikki lomailevat ja aikaa olisi käyttää mihin vain...Olen lukenut tämänkin säikeen alusta loppuun, onko konkretiaa tälle päivälle?
Ei tietääkseni ole Keski-Suomessa aktiivista harrastaja ryhmää. Muutamia kisoissa käyviä eri puolelta.
Kun määrittelit noin itäinen eteläinen Keski-Suomi niin Heinola/Lahti voi löytyä kun joskus ollut mpk tutustuminen lajiin siellä mutta en päässyt paikalle päällekkäisyyksien vuoksi niin en pysty auttamaan enempää
Kun määrittelit noin itäinen eteläinen Keski-Suomi niin Heinola/Lahti voi löytyä kun joskus ollut mpk tutustuminen lajiin siellä mutta en päässyt paikalle päällekkäisyyksien vuoksi niin en pysty auttamaan enempää
Nyt löytyy Keski-Suomesta yksi tuore IDPA tuomari
Saako tuota nimeä tietää, eli onnistuuko toiminta?
Mielipiteeni ovat omiani, eivätkä edusta minkään muun tahon mielipiteitä tai arvoja.
- Defender90
- Mestari
Löytyy Sumiaisista myös IDPA CSO jos jotain toimintaa saataisiin aikaan?
Laukaassa on viitan mukaan A-rata onnistuisiko siellä?
Tavoitat YV:llä.
JV
Samppa V varmaan tietää Laukaan radat parhaiten. Itse vaikutan Jämsästä käsinDefender90 kirjoitti:Löytyy Sumiaisista myös IDPA CSO jos jotain toimintaa saataisiin aikaan?
Joko täälläpäin on toimintaa? Voisi kiinnostaa itseäkin SRA:n rinnalle.