HEINOLA PRACTICAL PISTOL 2019

Orlando
Mestari

Re: HEINOLA PRACTICAL PISTOL 2019

Viesti Kirjoittaja Orlando »

msm kirjoitti:
kki kirjoitti:Kun näin tunteisiin mennään, niin mahtuuko samalle viikonlopulle toista kisaa johon loput halukkaat pääsevät päästelemään höyryjä?

Ihan vaan visiona kelpaisko semmonen 6 stagee 2h kierrolla?
Miksi ei mahtuisi?

Itsellä jää valitettavasti Heinolan kisa väliin kun on Baltic Storm samana viikonloppuna, mutta yleisesti ottaen ainakin Etelä-Suomessa tuntuu kisat täyttyvän nopeasti ja jengiä jää paljon ulkopuolelle niin ei se nyt mitään haittaisi vaikka tarjonta kasvaisi.
Minä en ole ikinä ymmärtänyt miksi järjestämisen pitää olla yhden seuran vastuulla, jos pääkaupunkiseudultakin iskisi useamman seuran yhteen niin saisi järjestettyä kevyesti kerran kuussa kisat esimerkiksi Lopella. Virossa tuo kisojen järjestäminen tuntuu olevan helpompaa kun siellä on useammin noita, lieneekö esimerkiksi syynä se että tuomareilta vaaditaan siellä tuplamäärä tuomaripisteitä vuosittain. Minä ainakin olisin valmis rakentamaan & tuomaroimaan enemmän kisoja, mutta noihin kauempana oleviin kisoihin lähden vaan päiväksi koska matka-ajat.
rk-
Mestari

Viesti Kirjoittaja rk- »

sam kirjoitti:
Longrange kirjoitti:Mihin Sam nyt viittaat?
Virgin games tuloksia ei ole saatu Peliakseen asti viidessä kuukaudessa.
Kommentti Peliaksen ylläpitäjältä.

Tulosten lähettäminen on dokumentoitu käyttöohjeessa.

Tähän tarvitaan yleiskilpailun XML-muotoiset tulokset ja kaksi muuta WinMSS.cab - tiedostosta irrotettua XML-tiedostoa. Kilpailun SO (tai MD tai RM tai...) lähettää tulokset Peliakseen, josta jaosto ne aikanaan hyväksyy.

Mikäli tuloksista löytyy virheitä, niistä tulee raportti. Virheet on korjattava. Näissä olen yleensä pystynyt auttamaan.

VG:n tuloksia ei ole lähetetty järjestelmään, tai jos on yritetty niin tämä on epäonnistunut.

Asiasta käytiin kirjeenvaihtoa viimeksi vuoden alussa, ja minulle lähetettiin muutamia versioita ko tiedostoista. Näiden lataus epäonnistui ja annoin asiasta palautetta. Asia jäi siihen.

TCC-Cupin kanssa oli samantyyppisiä ongelmia ja löysinkin niiden seurauksena muutaman vian, jotka on nyt korjattu.
Colt
Mr 8k€

Viesti Kirjoittaja Colt »

Orlando kirjoitti:Tiedän, meni ohi aiheen mutta ainakaan IPSC fin keskustelufoorumilla kukaan ei vastaa järkevässä ajassa mihinkään kysymykseen.
Valitettavasti mulla on muutakin elämää kuin seurata joka päivä palstalle tulevia viestejä. ;) :-({|=
Tänäkin aamuna on vastattu, kun sattui olemaan vapaapäivä. :^o
Se hetki, kun vieras alkaa vaatia isäntien ruokapöydässä, mitä näiden pitää tehdä, on hetki, jona vieras on aika potkia pihalle.
JALE
Renki

Viesti Kirjoittaja JALE »

Mistä löytyy kisatulokset sähköisenä?
Orlando
Mestari

Viesti Kirjoittaja Orlando »

JALE kirjoitti:Mistä löytyy kisatulokset sähköisenä?
Tämä. Kuulemma siellä seinällä oli ollut jossain vaiheessa mutta sähköinen olisi kiva.
Longrange
Shamaani

Viesti Kirjoittaja Longrange »

Ei harrastukset nyt niin vakavia asioita ole.
Lukittu

Palaa sivulle “Kalenteri 2019”