Kokosi

Toiminta-ampujien tacticool kauppa tiedottaa
Vastaa Viestiin

Kokosi

S :-k
4
2%
M :-s
36
16%
L O:)
66
29%
XL 8-[
66
29%
XXL :eek:
31
14%
XXXL [-o<
21
9%

Ääniä yhteensä: 224

jiikoo
Onnellinen Zetoristi

Kokosi

Viesti Kirjoittaja jiikoo »

Paitakauppias haluaa tietää paljonko mitäkin kokoa tilataan. Minulla on edellisen tilauksen jakauma tiedossa, mutta tarkistetaan onko toiminta-ampujien keskikoko kasvanut sitten viime tilauksen.

Cliquen paidoissa tuntuisi olevan aika reilut koot. Ts. XL-koko riittää mainiosti 182/96 toiminta-ampujalle :oops:
Lorem ipsum dolor sit amet
Apazze
Mestari

Re: Kokosi

Viesti Kirjoittaja Apazze »

Jotenkin noista hymiöistä alkoi heti soimaan päässä Lapinlahden Linnut ;)

"Me ollaan XL-miehiä turvoksissa
mimmit on hurmoksissa
me ollaan XL-miehiä turvoksissa
survimet survoksissa"
Moska
Mestari

Viesti Kirjoittaja Moska »

En tiedä minkä mallisia Cliquen paidat on, mutta nuo Fruit of the Loomin paidat on melkoisia purjeita. Ihan sama kuinka paljon on X:iä, niin paidan pituus ei juurikaan kasva, mutta paita kyllä levenee. Tälläiselle perusjampalle (190/110) on mahdotonta löytää paitaa minkä helma kestäisi housun sisällä (jos ja kun sitä siellä haluaa pitää). Muun kokoiset eivät ole valittaneet, mutta itselleni ei sopivaa FOTL:lta löydy.

Toivottavasti tuo on parempi malli.

Ja jos paidassa olisi pien i määrä elastaania, olisi parempi, kuin 100% puuvillaa. Pelkkä puuvilla kun ei tahdo oikein pitää mittojaan. Eipä näissä bulkkipaidoissa paljon taida vaihtoehtoja puuvillasta olla. Menee sitten ihan eri hintaluokkaan, mikäli muuta haluaa.
Iso-Jaska
Guru

Viesti Kirjoittaja Iso-Jaska »

[quote="Moska"]Tälläiselle perusjampalle (190/110) on mahdotonta löytää paitaa minkä helma kestäisi housun sisällä (jos ja kun sitä siellä haluaa pitää). Muun kokoiset eivät ole valittaneet, mutta itselleni ei sopivaa FOTL:lta löydy.
[/quote]

Mä oon todennu saman, ei vaan tahdo T-paidanhelmojen pituus kunnolla riittää edes vyötärölle muutaman pesukerran jälkeen.

Vinkki: kaulus(T-)paidoissa olisi riittävästi helmaa keskimittaa pidemmillekin janttereille.
Moska
Mestari

Tässä vielä yhden paitatilauksen kokojakauma sekoittamaan totuutta:
Kuva
Kooste on näiden sivujen käyttäjien tilaamista paidoista tältä vuodelta.
Viimeksi muokannut jiikoo, 08.06.09 9:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Laitetaanpa BB-kodit päälle, niin linkkikin toimii
PeeH
Suurmestari

Viesti Kirjoittaja PeeH »

[quote="Iso-Jaska"]
Mä oon todennu saman, ei vaan tahdo T-paidanhelmojen pituus kunnolla riittää edes vyötärölle muutaman pesukerran jälkeen.
[/quote]

Kokojakin on niin monenlaisia, esim 511:n t-paidan koko XXXL riittää pituuden kuin saavin ynpärysmitankin suhteen. Vastaava
itähindustanissa tehty XXXL voi näyttää sitten enemmän ja vähemmän napapaidalta.
King-Kong
Mestari

Viesti Kirjoittaja King-Kong »

[quote="PeeH"][quote="Iso-Jaska"]
[/quote]

Kokojakin on niin monenlaisia, esim 511:n t-paidan koko XXXL riittää pituuden kuin saavin ynpärysmitankin suhteen. Vastaava
itähindustanissa tehty XXXL voi näyttää sitten enemmän ja vähemmän napapaidalta.[/quote]

Offtopic mutta eikö 511:n paidat oo tehty tarkotuksella pitkän mallisiksi jotta ne pysys housujen sisällä vaikkka kyykkis menemään?

Ite oon mallia "munaton tikkuukko" (xl) ja siltikään ei taho paitojen pituus riittää.
T-mu
Mestari

Viesti Kirjoittaja T-mu »

Mitenkä väljästi nuo paidat on mitotettu? Ite tässä nyt jahkailen S ja M koon välillä...Mallia kuikelo kun olen...
jiikoo
Onnellinen Zetoristi

Käytetyissä Cliquen T-paidoissa on pitkät liepeet ja muutenkin tuntuvat aika reilun kokoisilta. Pitkähihaisissa on käytetty Printer Active Wearin paitaa aihiona ja niissä lieve ei ole niin pitkä kuin t-paidoissa. Kun XL-koon t-paita on minulle juuri sopivan iso (olen 182cm/95kg) voisi XL kokoinen PRW:n pitkähihainen olla makuuni hieman suurempi. Toisaalta XXL taitaa olla jo liian iso.

Otan uudet kuvat paidoista (XL) ja mittaan strategiset mitat.
mikkomaan
Suurmestari

Viesti Kirjoittaja mikkomaan »

[quote="T-mu"]Mitenkä väljästi nuo paidat on mitotettu? Ite tässä nyt jahkailen S ja M koon välillä...Mallia kuikelo kun olen...[/quote]
Mä voin teemu ilmoitella,kun tilaamani paidat saapuu, miten m-koko sopii mulle, ollaan samanlaisia hernekeppejä molemmat...
SW
Isäntä

Viesti Kirjoittaja SW »

Paidat saapuivat tänään ja ilokseni voin todeta paitojen mitoituksen olevan passeli. Eli ainakin allekirjoittaneen 191cm/90kg runkoon noi XL-koon paidat sopivat hyvin. T-paidassakin on kerrankin riittävästi mittaa, ettei ekalla stagella jo irtoa rekkamiehen hymy..

Paitojen laatukin näyttäisi olevan kohdallaan.

Tero | SW
jiikoo
Onnellinen Zetoristi

Toiminta-ampujat ovat pääosin miehiä, eivätkä hippiäisiä. Ainakin jos ostettujen paitojen kokojakaumaa tarkastelee 8)

Kuva
Jassu
Mestari

Viesti Kirjoittaja Jassu »

Saman tilaajan toinen tilauskerta varmaan kertoo enemmän noista oikeista kokojutuista. Itse esim tilasin M-kokoiset releet, mutta ens kerralla ostan S:t. Oli sen verran reilu mitoitus.

Oon tottunut fruitin niihin paksumpiin ja laadukkaampiin t-paitoihin, jossa on eri kokomitoitus hieman.
Moska
Mestari

Pisteet toimareiden raakapaidalle. Pesee kauden vihannekset mennen tullen. Tilasin XXXL-kokoisen paidan ja hyvin mahtuu. Paidan helma kestää jopa housun sisässä hetken. Hyvä hyvä. Olis saattanut XXL-kokoinenkin riittää, mutta ei ole väljän voittanutta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “T-A Shop tiedottaa”