Cliquen paidoissa tuntuisi olevan aika reilut koot. Ts. XL-koko riittää mainiosti 182/96 toiminta-ampujalle
Kokosi
- jiikoo
- Onnellinen Zetoristi
Kokosi
Paitakauppias haluaa tietää paljonko mitäkin kokoa tilataan. Minulla on edellisen tilauksen jakauma tiedossa, mutta tarkistetaan onko toiminta-ampujien keskikoko kasvanut sitten viime tilauksen.
Cliquen paidoissa tuntuisi olevan aika reilut koot. Ts. XL-koko riittää mainiosti 182/96 toiminta-ampujalle
Lorem ipsum dolor sit amet
Re: Kokosi
Jotenkin noista hymiöistä alkoi heti soimaan päässä Lapinlahden Linnut ;)
"Me ollaan XL-miehiä turvoksissa
mimmit on hurmoksissa
me ollaan XL-miehiä turvoksissa
survimet survoksissa"
"Me ollaan XL-miehiä turvoksissa
mimmit on hurmoksissa
me ollaan XL-miehiä turvoksissa
survimet survoksissa"
En tiedä minkä mallisia Cliquen paidat on, mutta nuo Fruit of the Loomin paidat on melkoisia purjeita. Ihan sama kuinka paljon on X:iä, niin paidan pituus ei juurikaan kasva, mutta paita kyllä levenee. Tälläiselle perusjampalle (190/110) on mahdotonta löytää paitaa minkä helma kestäisi housun sisällä (jos ja kun sitä siellä haluaa pitää). Muun kokoiset eivät ole valittaneet, mutta itselleni ei sopivaa FOTL:lta löydy.
Toivottavasti tuo on parempi malli.
Ja jos paidassa olisi pien i määrä elastaania, olisi parempi, kuin 100% puuvillaa. Pelkkä puuvilla kun ei tahdo oikein pitää mittojaan. Eipä näissä bulkkipaidoissa paljon taida vaihtoehtoja puuvillasta olla. Menee sitten ihan eri hintaluokkaan, mikäli muuta haluaa.
Toivottavasti tuo on parempi malli.
Ja jos paidassa olisi pien i määrä elastaania, olisi parempi, kuin 100% puuvillaa. Pelkkä puuvilla kun ei tahdo oikein pitää mittojaan. Eipä näissä bulkkipaidoissa paljon taida vaihtoehtoja puuvillasta olla. Menee sitten ihan eri hintaluokkaan, mikäli muuta haluaa.
[quote="Moska"]Tälläiselle perusjampalle (190/110) on mahdotonta löytää paitaa minkä helma kestäisi housun sisällä (jos ja kun sitä siellä haluaa pitää). Muun kokoiset eivät ole valittaneet, mutta itselleni ei sopivaa FOTL:lta löydy.
[/quote]
Mä oon todennu saman, ei vaan tahdo T-paidanhelmojen pituus kunnolla riittää edes vyötärölle muutaman pesukerran jälkeen.
Vinkki: kaulus(T-)paidoissa olisi riittävästi helmaa keskimittaa pidemmillekin janttereille.
[/quote]
Mä oon todennu saman, ei vaan tahdo T-paidanhelmojen pituus kunnolla riittää edes vyötärölle muutaman pesukerran jälkeen.
Vinkki: kaulus(T-)paidoissa olisi riittävästi helmaa keskimittaa pidemmillekin janttereille.
Tässä vielä yhden paitatilauksen kokojakauma sekoittamaan totuutta:

Kooste on näiden sivujen käyttäjien tilaamista paidoista tältä vuodelta.

Kooste on näiden sivujen käyttäjien tilaamista paidoista tältä vuodelta.
Viimeksi muokannut jiikoo, 08.06.09 9:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Laitetaanpa BB-kodit päälle, niin linkkikin toimii
Syy: Laitetaanpa BB-kodit päälle, niin linkkikin toimii
[quote="Iso-Jaska"]
[/quote]
Kokojakin on niin monenlaisia, esim 511:n t-paidan koko XXXL riittää pituuden kuin saavin ynpärysmitankin suhteen. Vastaava
itähindustanissa tehty XXXL voi näyttää sitten enemmän ja vähemmän napapaidalta.
[/quote]
Kokojakin on niin monenlaisia, esim 511:n t-paidan koko XXXL riittää pituuden kuin saavin ynpärysmitankin suhteen. Vastaava
itähindustanissa tehty XXXL voi näyttää sitten enemmän ja vähemmän napapaidalta.
[quote="PeeH"][quote="Iso-Jaska"]
[/quote]
itähindustanissa tehty XXXL voi näyttää sitten enemmän ja vähemmän napapaidalta.[/quote]
Offtopic mutta eikö 511:n paidat oo tehty tarkotuksella pitkän mallisiksi jotta ne pysys housujen sisällä vaikkka kyykkis menemään?
Ite oon mallia "munaton tikkuukko" (xl) ja siltikään ei taho paitojen pituus riittää.
[/quote]
itähindustanissa tehty XXXL voi näyttää sitten enemmän ja vähemmän napapaidalta.[/quote]
Offtopic mutta eikö 511:n paidat oo tehty tarkotuksella pitkän mallisiksi jotta ne pysys housujen sisällä vaikkka kyykkis menemään?
Ite oon mallia "munaton tikkuukko" (xl) ja siltikään ei taho paitojen pituus riittää.
Mitenkä väljästi nuo paidat on mitotettu? Ite tässä nyt jahkailen S ja M koon välillä...Mallia kuikelo kun olen...
- jiikoo
- Onnellinen Zetoristi
Käytetyissä Cliquen T-paidoissa on pitkät liepeet ja muutenkin tuntuvat aika reilun kokoisilta. Pitkähihaisissa on käytetty Printer Active Wearin paitaa aihiona ja niissä lieve ei ole niin pitkä kuin t-paidoissa. Kun XL-koon t-paita on minulle juuri sopivan iso (olen 182cm/95kg) voisi XL kokoinen PRW:n pitkähihainen olla makuuni hieman suurempi. Toisaalta XXL taitaa olla jo liian iso.
Otan uudet kuvat paidoista (XL) ja mittaan strategiset mitat.
Otan uudet kuvat paidoista (XL) ja mittaan strategiset mitat.
[quote="T-mu"]Mitenkä väljästi nuo paidat on mitotettu? Ite tässä nyt jahkailen S ja M koon välillä...Mallia kuikelo kun olen...[/quote]
Mä voin teemu ilmoitella,kun tilaamani paidat saapuu, miten m-koko sopii mulle, ollaan samanlaisia hernekeppejä molemmat...
Mä voin teemu ilmoitella,kun tilaamani paidat saapuu, miten m-koko sopii mulle, ollaan samanlaisia hernekeppejä molemmat...
Paidat saapuivat tänään ja ilokseni voin todeta paitojen mitoituksen olevan passeli. Eli ainakin allekirjoittaneen 191cm/90kg runkoon noi XL-koon paidat sopivat hyvin. T-paidassakin on kerrankin riittävästi mittaa, ettei ekalla stagella jo irtoa rekkamiehen hymy..
Paitojen laatukin näyttäisi olevan kohdallaan.
Tero | SW
Paitojen laatukin näyttäisi olevan kohdallaan.
Tero | SW
- jiikoo
- Onnellinen Zetoristi
Toiminta-ampujat ovat pääosin miehiä, eivätkä hippiäisiä. Ainakin jos ostettujen paitojen kokojakaumaa tarkastelee

Saman tilaajan toinen tilauskerta varmaan kertoo enemmän noista oikeista kokojutuista. Itse esim tilasin M-kokoiset releet, mutta ens kerralla ostan S:t. Oli sen verran reilu mitoitus.
Oon tottunut fruitin niihin paksumpiin ja laadukkaampiin t-paitoihin, jossa on eri kokomitoitus hieman.
Oon tottunut fruitin niihin paksumpiin ja laadukkaampiin t-paitoihin, jossa on eri kokomitoitus hieman.
Pisteet toimareiden raakapaidalle. Pesee kauden vihannekset mennen tullen. Tilasin XXXL-kokoisen paidan ja hyvin mahtuu. Paidan helma kestää jopa housun sisässä hetken. Hyvä hyvä. Olis saattanut XXL-kokoinenkin riittää, mutta ei ole väljän voittanutta.