Ps. Mä olen matkan jo varannut sekä majoituksen.
Tiedot saa vaikka YV:llä
Valvoja: KukaLie

Hammer kirjoitti:Kylläpäs on mennyt aika pelleilyksi taas nämä EM kisatouhutkin, kuten tuntuu olevan nykyisin eräällä taholla tapana yleisesti mm. "edustusjoukkueiden" kanssa![]()
Noh, aivan sama, täällä on taas edustettu Suomea jo toista viikkoa ihan omilla rahoilla eikä onneksi ole tarvinnut puhua sanaakaan kaikenmaailman tyhjäntoimittaja järjestöistä
TommiF kirjoitti:Hammer kirjoitti:Kylläpäs on mennyt aika pelleilyksi taas nämä EM kisatouhutkin, kuten tuntuu olevan nykyisin eräällä taholla tapana yleisesti mm. "edustusjoukkueiden" kanssa![]()
Noh, aivan sama, täällä on taas edustettu Suomea jo toista viikkoa ihan omilla rahoilla eikä onneksi ole tarvinnut puhua sanaakaan kaikenmaailman tyhjäntoimittaja järjestöistä
Voisitko tarkentaa mitä oikein jauhat? Vai poistetaanko asiaton kommentti samantien?
Tommi
Hammer kirjoitti:No ihan voit vaikka itse miettiä miten hyvin ovat asiat hoituneet practicalin osalta viime vuosina esim. juurikin edustusjoukkueita ajatellen...

TommiF kirjoitti:
Jaoston arvostelu tehdään sille varatussa foorumissa, ei täällä nimimerkkien takana.
http://www.ipscfin.net/forum/
Tommi
Hammer kirjoitti:Mitenkäs noi pukkihaulit tuolla, onko ainoa sallittu jostain syystä tuo tsekkien oma suosikki latinki 9x 8.4 vai mennäänkö sääntöjen puitteissa?