Varusteleka-tuotteita, Särmä ja Terävä
Valvoja: Varusteleka
Re: Varusteleka-tuotteita
Minua kiinnostaa aselaukku joka aukeaa ampuma-alustaksi, linkissä Condorin näkemys asiasta.
Battle belt puuttuu teidän valikoimista.
"Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä!" -Aku Ankka
#IAMTHEGUNLOBBY
#IAMTHEGUNLOBBY
Minua kiinnostaa aselaukku joka aukeaa ampuma-alustaksi
Tässähän se olisi ja mahtuu miestenkin aseet joten kuten kulkemaan. Olen muistaakseni joskus aiemminkin infonnut Lekaa asiasta...
http://aimfieldsports.com/epages/www_ai ... aim60-0001
Masiina kirjoitti:Battle belt puuttuu teidän valikoimista.
+1. Itse asiassa muistan oikein ihmetelleeni asiaa kun Lekan tuotevalikoimaa joskus hiljattain katselin.
k0rh0nen kirjoitti:Minua kiinnostaa aselaukku joka aukeaa ampuma-alustaksi
Tässähän se olisi ja mahtuu miestenkin aseet joten kuten kulkemaan. Olen muistaakseni joskus aiemminkin infonnut Lekaa asiasta...
http://aimfieldsports.com/epages/www_ai ... aim60-0001
Onnettoman pienen näköinen verrattuna avattuun Condoriin joka tuottaa varsin laajan makuualustan.
Kysymys onkin pituudesta. Periaatteessa tuokin on liian lyhyt. Dragbagin sisämitta saisi olla >60", että sinne mahtuisi kivääri vaimentimineen.
- Kisälli
- Viesti:
Kiitos ehdotuksista ja palautteesta - ainakin toistaiseksi joudutaan menemään meillä jo valikoimasta löytyvien valmistajien tuotteilla, mutta pistetään kaikki ehdotukset talteen. Kannattaa myös katsahtaa Operatorin suuntaan, sieltä löytyy kaikkea jännää.
Välitän toiveen sisäänostajille ja selvitellään. Toistaiseksi suosittelen BW kolmitaitteista kenttälapiota.
Meillä tosiaan oli Condorin Battle Belt, mutta se on poistunut valikoimasta. Itse olen käyttänyt ihan perinteistä ALICE-vyötä, mutta siinä toki on ongelmana mm. se, että MOLLE-taskut pääsevät seilaamaan ympäriinsä jos ei niihin askartele ylimääräisiä kiinnikkeitä.
Lisättiin tälläisiä seuraavaan Condorin tilaukseen. Mikäli toimittajalta näitä löytyy, pitäisi niiden saapua kuukauden sisään!
Galwran kirjoitti:Tämä voi olla väärä threadi, mutta ihan oikeasti, hankkikaa jostakin kiinalaisia WJQ-308 taistelulapiota. Siis näitä ( jokainen on varmasti nähnyt videon) http://www.youtube.com/watch?v=b60OZhrTB6o
Tuollainen on ikäänkuin pakko saada
Välitän toiveen sisäänostajille ja selvitellään. Toistaiseksi suosittelen BW kolmitaitteista kenttälapiota.
Masiina kirjoitti:Battle belt puuttuu teidän valikoimista.
Meillä tosiaan oli Condorin Battle Belt, mutta se on poistunut valikoimasta. Itse olen käyttänyt ihan perinteistä ALICE-vyötä, mutta siinä toki on ongelmana mm. se, että MOLLE-taskut pääsevät seilaamaan ympäriinsä jos ei niihin askartele ylimääräisiä kiinnikkeitä.
Tuulos kirjoitti:Minua kiinnostaa aselaukku joka aukeaa ampuma-alustaksi, linkissä Condorin näkemys asiasta.
Lisättiin tälläisiä seuraavaan Condorin tilaukseen. Mikäli toimittajalta näitä löytyy, pitäisi niiden saapua kuukauden sisään!
Mahtavaa. Threadi jolla on vaikutusta.
Tuo Condorin tuote täytyy kyllä tulla katsastamaan kunhan niitä saapuu.
Tuo Condorin tuote täytyy kyllä tulla katsastamaan kunhan niitä saapuu.
I believe that no real man would dare risk the ridicule of his friends by suggesting there is anything but 7.62x54r. Mosin Nagant evangelist on a mission to convert YOU!
You can do it on your turn, with your FN.
Yksi "muutamasta kymmenestä".
You can do it on your turn, with your FN.
Yksi "muutamasta kymmenestä".
- Varusteleka
- Kisälli
- Viesti:
Varusteleka Taistelijan maiharit Mk I
Varustelekan ekat omat sotilasvarsikengät: lujatekoiset, yksinkertaiset ja hyvin istuvat, just sellaisena kuin kunnon armeijatavaran kuuluukin olla! Nahkaa ja kumia - helpot huoltaa ja hyvin huollettuna todella pitkäikäiset.
Malli pohjautuu Viron puolustusvoimien 90-luvun varsikenkään, joka jo vuosia sitten poistui sikäläisestä tuotannosta jalkinevalmistusten ulkoistamisen myötä. Vanhat konkarit ja tietäjät ymmärrettävästi harmistuivat uudistuksen tuomista pilipalikengistä, kysyntään vastatakseen paikalliset suutarit rupesivat valmistamaan vanhaa mallia erikoistilauksesta, yksityishankintana nämä ovat tänäkin päivänä suosittua tavaraa sotilaspiireissä.
Mikäs on teidän oman repun tilanne?
- Varusteleka
- Kisälli
- Viesti:
Tuulos kirjoitti:Mikäs on teidän oman repun tilanne?
Sitä ollaan itsekin ihmetelty, mutta kuulemma "pian" niiden pitäisi saapua.
Varusteleka kirjoitti:
Varusteleka Taistelijan maiharit Mk I
Varustelekan ekat omat sotilasvarsikengät: lujatekoiset, yksinkertaiset ja hyvin istuvat, just sellaisena kuin kunnon armeijatavaran kuuluukin olla! Nahkaa ja kumia - helpot huoltaa ja hyvin huollettuna todella pitkäikäiset.
Malli pohjautuu Viron puolustusvoimien 90-luvun varsikenkään, joka jo vuosia sitten poistui sikäläisestä tuotannosta jalkinevalmistusten ulkoistamisen myötä. Vanhat konkarit ja tietäjät ymmärrettävästi harmistuivat uudistuksen tuomista pilipalikengistä, kysyntään vastatakseen paikalliset suutarit rupesivat valmistamaan vanhaa mallia erikoistilauksesta, yksityishankintana nämä ovat tänäkin päivänä suosittua tavaraa sotilaspiireissä.
Voi kun saisi vielä sellaisen mallin jossa on kärkien suojana kunnon kumiset kivirantit. Sen lisäksi että metsässä kävellessä tulee lämpimäkseen tai vahingossa potkiskeltua kiviä, tulee nahkakengien kärjen nahalle noutaja siinä vaiheessa kun käyttäjä makoilee ampumaradan betonilattialla.
Varusteleka kirjoitti:Tuulos kirjoitti:Minua kiinnostaa aselaukku joka aukeaa ampuma-alustaksi, linkissä Condorin näkemys asiasta.
Mikäs on tilanne näiden kanssa näin kuukauden jälkeen

"Kivikautinen luolahenkilö"
Galwran kirjoitti:Tämä voi olla väärä threadi, mutta ihan oikeasti, hankkikaa jostakin kiinalaisia WJQ-308 taistelulapiota. Siis näitä ( jokainen on varmasti nähnyt videon) http://www.youtube.com/watch?v=b60OZhrTB6o
Tuollainen on ikäänkuin pakko saada
Jos näitä joskus saatte myyntiin asti, niin pakkohan se on tuommonen hommata!
Ja heti ensimmäsenä testinä tulen valmistamaan makkarakeittoa, katotaan mitä emäntä meinaa kun hoidan homman pelkällä lapiolla
Everything you know is wrong
- Varusteleka
- Kisälli
- Viesti:
H5N1 kirjoitti:Varusteleka kirjoitti:Tuulos kirjoitti:Minua kiinnostaa aselaukku joka aukeaa ampuma-alustaksi, linkissä Condorin näkemys asiasta.
Mikäs on tilanne näiden kanssa näin kuukauden jälkeen
Tilattu ja toimituksessa, pitäisi kuuleman mukaan olla jo Suomessa. Tarkkaa aika-arviota siitä milloin nämä saadaan meille asti ja valikoimaan en osaa antaa, mutta homma etenee ja tilanne elää!