Lopetamme luotituotannon Suomessa
Re: Lopetamme luotituotannon Suomessa
Lukeeko muuten noissa Erva-patruunakorteissa nykyään lukumääriä?Yhden kortin sain ylimenosäännöksillä ja yhden hain pari vuotta sitten. Jälkimmäiseen laitoin anomukseenmuistaakseni 2000 kpl/laatu mutta ei kummassakaan kortissa mitään lukumääriä lue.
Ei harrastukset nyt niin vakavia asioita ole.
mulla on
2008 myönnetyssä sekä 2010 tuota ekaa täydentävässä (kun en heti huomannu laittaa yläpäätä tarpeeks korkeelle)
joka lapussa lukee max 500 kpl/mainittu kaliiperi.
ja tuo 500 mainitaan AYO paperissa juuri tuohon 38 eur maksavaan keräilylupaan liittyvänä.
se että onko mun laput oikeat on kyseenalaista, niitä hakiessa tuli aina sellainen "voi hyvänen aika mikä tää on "
toi 500 rajana kyllä oikeesti häiritsee. korkeesesongin aikaan tarttee olla vähän väliä lataamassa.
2008 myönnetyssä sekä 2010 tuota ekaa täydentävässä (kun en heti huomannu laittaa yläpäätä tarpeeks korkeelle)
ja tuo 500 mainitaan AYO paperissa juuri tuohon 38 eur maksavaan keräilylupaan liittyvänä.
se että onko mun laput oikeat on kyseenalaista, niitä hakiessa tuli aina sellainen "voi hyvänen aika mikä tää on "
toi 500 rajana kyllä oikeesti häiritsee. korkeesesongin aikaan tarttee olla vähän väliä lataamassa.
Now what I call rapid fire, is when you get around six rounds per second -Jerry Miculek
ose kirjoitti:mulla on
Käy korjaamassa, kyllä tuo on keräilyyn toi lappunen, ei ampumaharrastukseen.