Tumba kirjoitti:Masiina kirjoitti:Taidettiin osua Tomyn kanssa samaan aikaan samalle stagelle. Komppaan Tomyn kritiikkiä useampaa lappua putkeen ampuvista, muuten homma rullasi hienosti ja itse kisasta en pahaa sanottavaa keksi.
Ensimmäinen kierros meni ampujan jäitä sulatellessa mutta toinen rundi oli sitten vähän parempi.

Kiitoksia järjestäjille! Takuuvarmasti nähdään ensi vuonna.
PS. Ei haittaisi vaikka Steel kisoja saisi ampua enemmänkin..
Taisitte sattua 5 to go rastille samaan aikaan. Pyhä tarkoitus oli ammuttaa 1 suoritus kerrallaan ja tässä kävi se et tyhjää oli kun poijjaat tuli lappujen kans
niin laitoin vuorotellen jo ampujat siinä ryhmässä ja sittenhän sitä porukkaa tuli 3 ryhmää lisää. Ois voinu tulla lisääkin viivettä jos oisin siinä lappujen kera ruvennut säätämään. Pyrin olemaan reipas ammuttaja, että rytmi pysyy hyvänä. Ainahan sitä asiakasta pyrkii miellyttämään.
Vaan kivaa oli sai aurinkoa!

Ei ollut five to go rasti.

(Edit: Tomy ehti ensin)
Ja ei sillä rastilla tai ratatuomarilla ole nyt tässä yhteydessä väliä, vaan asialla on merkitystä.
Squaditon -järjestely toimi erinomaisesti ja jonotusajat olivat lyhyet + toiminta rasteilla sujuvaa. Konseptihan mahdollisti toki sen, että yksittäinen ampuja ampui useammalla aseella tai tarvittaessa vaikka samalla aseella useamman lapun peräkkäin. Kuitenkin välillä oli havaittavissa ns. pienoista etuilua, eli yksittäiset ampujat ampuivat kolme lappua perätysten ja muut rastilla saivat odottaa ja katsoa yhden miehen tekemistä. Toki tässäkään tapauksessa odotusajat eivät venyneet eeppisen pitkiksi, eli ei se nyt sinänsä mikään "estää toiminnan" -luokan ongelma ollut.
Tähän asiaan puuttuminen ei ole mielestäni rastihenkilökunnan tehtävä, vaan itse olisin ehkä kaivannut tässä tapauksessa lähinnä ampujilta itseltään jotain käytöstapojen tapaista sen osalta, että olisi esim. kysytty muilta ampujilta: "Onko teille ok, jos ammun kolme lappua peräkkäin?". Tai vaihtoehtoisesti vaikka tarjottu suoraan: "Minulla kun on tässä kolme lappua pinossa, niin tehtäisiinkö niin, että joku ampuisi aina siinä välissä, niin teidän kaikkien ei tarvitse odottaa niin pitkään."