toimaripaitoja lady-fit malleilla, tahtoo

Toiminta-ampujien tacticool kauppa tiedottaa
jiikoo
Onnellinen Zetoristi

Re: toimaripaitoja lady-fit malleilla, tahtoo

Viesti Kirjoittaja jiikoo »

camilla kirjoitti:Saisi kyllä olla myös lyhyet hihat, jos mahdollista.

Ja kyllähän se koko....ööh...näkyy myös päällepäin, vai katsotaanko nykyään vain naisten silmien kauneutta? :) En usko :)

Mutta sinähän halusit hihattomia? :-k
Lorem ipsum dolor sit amet
camilla
Lakihenkilö

Viesti Kirjoittaja camilla »

Mutta sinähän halusit hihattomia? :-k[/quote]

Nyt meni ohi ja korkealta, lady-fiteissä tapaa yleensä olla hihat....eli parempi hihoilla.
Ovien_avaaja
Mestari

Viesti Kirjoittaja Ovien_avaaja »

[quote="camilla"]Hommaisitte myös lady-fit mallisia hihattomia t-paitoja, valmistajilla tapaa kyllä olla sellainen vaihtoehto vakiona.[/quote]

Naiset ei osaa päättää mitä haluaa... :)
Colt
Mr 8k€

Viesti Kirjoittaja Colt »

[quote="Ovien_avaaja"][quote="camilla"]Hommaisitte myös lady-fit mallisia hihattomia t-paitoja, valmistajilla tapaa kyllä olla sellainen vaihtoehto vakiona.[/quote]
Naiset ei osaa päättää mitä haluaa... :)[/quote]
Kyl ne toiset tietää. Meillä emännän haluuminen maksoi eilen 1300 euroa, kun uusi Benelli M2 kotiutui. ;)
camilla
Lakihenkilö

Juu, nyt häpeän, mitähän olen ajatellut, tai siis olen ajatellut että lyhythihaisia, ei hihattomia :( mutta kirjoittanut pieleen.

Sitä se teettää, ei ole päässyt ampumaan kahteen viikkoon ja alkaa mennä sekaisin jo hihatkin...sorry :)

Siis lyhythihaisia mieluummin, arvelisin että olisivat suositumpia. Mutta jos hihattomia on jo ehditty tilata, kyllä mä pari hihatonta tilaan, ihan nolostuksen vuoksi :)
Kolmio
Isäntä

Viesti Kirjoittaja Kolmio »

Colt kirjoitti:Kyl ne toiset tietää. Meillä emännän haluuminen maksoi eilen 1300 euroa, kun uusi Benelli M2 kotiutui. ;)

Enpä taida tutustuttaa eukkoa ammunnan pariin. Parempi vaan jos himoitsee pelkkiä vaatteita, ne kun sentään on vasta satasissa.

Eilen tosin mittasin että telkku on 37" jos vaikka ostaisi uuden litteän telkun, niin emäntä sanoi että jos ostais sitten sen 40" vaikka... mitäs sitä kieltämään. =)
jiikoo
Onnellinen Zetoristi

camilla kirjoitti:Juu, nyt häpeän, mitähän olen ajatellut, tai siis olen ajatellut että lyhythihaisia, ei hihattomia :( mutta kirjoittanut pieleen.

Sitä se teettää, ei ole päässyt ampumaan kahteen viikkoon ja alkaa mennä sekaisin jo hihatkin...sorry :)

Siis lyhythihaisia mieluummin, arvelisin että olisivat suositumpia. Mutta jos hihattomia on jo ehditty tilata, kyllä mä pari hihatonta tilaan, ihan nolostuksen vuoksi :)

:lol: Nou hätä. Tilaan sitten kunhan ensin löydetään semmoinen paita mikä leidejä miellyttää.
camilla
Lakihenkilö

jiikoo kirjoitti:
:lol: Nou hätä. Tilaan sitten kunhan ensin löydetään semmoinen paita mikä leidejä miellyttää.

No hyvä, mäkin pääsin eilen kokeilemaan uutta .45 (juu, kolmas Tupperware jo :) , ja aivotoiminta elpyi heti :D
jiikoo
Onnellinen Zetoristi

Paitatoimittaja ehdottaa naisten paidaksi esim. Clique FashionT lady. Hinta sama kuin perus T-paidalla eli Classicilla.
Koot: S-XL. Materiaali: 100% puuvilla:
Liitteet
FashionT_lady_99.jpg
FashionT_lady_99.jpg (17.71 KiB) Katsottu 1135 kertaa
jiikoo
Onnellinen Zetoristi

Paitatoimittaja muistutti myös mahdollisuudesta ottaa sekoitepaita, jossa mukana on lycraa tai elastaania. Nämä paidat ovat vielä laadukkaampia, mutta myös hieman kalliimpia.

Esim. Yksi malli voisi olla vaikkapa Cliquen NW Roselle (V-aukko) tai Lilly. Koot: S-XL. Materiaali: 95% puuvilla / 5% lycra (lycra = joustava materiaali).
camilla
Lakihenkilö

Allakka väittää, että kohta on kesä (mistään muualta sitä ei vielä niin huomakaan..), onkos tulossa lyhythihaista naisten mallia?

Ja lätkäiskää se logo eteen, enemmistöllä 3-Gunissa bongatuilla naisilla todellakin on ne pitkät hiukset, jotka peittävät selkälogon tehokkaammin kuin 4 stagella nosarit ja seinämät peittivät sen yhden 4 taulun hellvetinvityksen siellä 150 metrissä...
K-BAR
Lumottu

Viesti Kirjoittaja K-BAR »

SE ei oo reiluu jos naiset tulee kesäkisaan ladyfitit tiukkana....
Mun kisan keskittymiset on sit siinä.........jos on koskaan edes korkeenpaikanleirit mua auttaneetkaan...
Ainahan sitä voi tietty tulla ihan vaan kokeileen paineenalaista suorituskykyään!
M.Peippo
Kyläseppä ja nallikauppias

Viesti Kirjoittaja M.Peippo »

[quote="K-BAR"]SE ei oo reiluu jos naiset tulee kesäkisaan ladyfitit tiukkana....
Mun kisan keskittymiset on sit siinä.........jos on koskaan edes korkeenpaikanleirit mua auttaneetkaan...
Ainahan sitä voi tietty tulla ihan vaan kokeileen paineenalaista suorituskykyään![/quote]

Eikä se noin mee.
Tuossa tilanteessa teet paremman suoritteen kuin jos naisia ei olis paikalla.
Kato, kyllä sitä pitää pystyy näyttään kukan osaa ;)
Sit voi stagen jälkeen vähän röyhistellä ja vilkuilla rohkeemmin sinne tiukan ladyfitin suuntaan.
SturmiIII
Guru

Viesti Kirjoittaja SturmiIII »

[quote="Kolmio"][quote="Colt"]
Kyl ne toiset tietää. Meillä emännän haluuminen maksoi eilen 1300 euroa, kun uusi Benelli M2 kotiutui. ;)[/quote]

Enpä taida tutustuttaa eukkoa ammunnan pariin. Parempi vaan jos himoitsee pelkkiä vaatteita, ne kun sentään on vasta satasissa.

Eilen tosin mittasin että telkku on 37" jos vaikka ostaisi uuden litteän telkun, niin emäntä sanoi että jos ostais sitten sen 40" vaikka... mitäs sitä kieltämään. =)[/quote]

No persheles...naiset on sekasin...
samaa tautia meillakin, oon koittanut hankkia smitikan tai vastaavaa perusAR SRA käyttöön mutta vaimo painostaa että pitää ostaa kunnollinen = Oberi tai sitte Uronen Pre...
camilla
Lakihenkilö

[quote="jiikoo"]Paitatoimittaja ehdottaa naisten paidaksi esim. Clique FashionT lady. Hinta sama kuin perus T-paidalla eli Classicilla.
Koot: S-XL. Materiaali: 100% puuvilla:[/quote]

Erittäin hyvännäköinen malli, joskin pitää huomata että naisten koon XL vastaa suunilleen miesten koon M:ää, eli älkää tilatko pelkkää S-kokoa.

Joulupukki voisi mulle ainakin tuoda 3 XL paitaa :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “T-A Shop tiedottaa”