PorkkA Pistol Match - op/mod SM 2010
PorkkA Pistol Match - op/mod SM 2010
PorkkA järjestää practical-pistoolin open- ja modified-luokkien SM-kilpailut Upinniemessä Kirkkonummella 29. elokuuta. Ilmoittautuminen maksullisille paikoille alkaa perjantaina 11.6. klo 19:00 kisan sivuilla osoitteessa http://porkka.owlhill.net/pistol2010/ .
Re: PorkkA Pistol Match - op/mod SM 2010
Heh, 6 minuuttia ja kisa täynnä.
Ei auta jahkailla ei....
Mutta onneksi eka stage "voitettu"
Ei auta jahkailla ei....
Mutta onneksi eka stage "voitettu"
Parempi voimalla väärin kun nysväämällä oikein
Nyt täytyy kyllä todeta että ilmoittautumissysteemi tähän kilpailuun on todella epäonnistunut.
Onko kyseessä produn ja stanun SM?
Jep, näin se menee...
Onko kyseessä produn ja stanun SM?
Jep, näin se menee...
Liide kirjoitti:Onko kyseessä produn ja stanun SM?
Nou
Open ja Mod ampujille on varattu puolet paikoista jotka ei ollut tässä "nopein käsi voittaa" kisassa.
Eli jos haluat osallistua Open kisaan ilmoa kehiin. Jos ranking antaa myöten pääset mukaan.
Parempi voimalla väärin kun nysväämällä oikein
-
jaegarmaisteri
- Mestari
Ilmeisesti Queue tarkoittaa että olen modini kanssa varasijoilla. Noh, elämä on. 
EDIT: tarkemmin tutkittua tuota ilmoittautumis sivua, niin on helppo yhtyä TommiF:n. Tuon reilummin ei varmasti ilmoittautumista voivi tehdä. Sokura on kisan toimistossa tehnyt erinomaisen työn.
EDIT: tarkemmin tutkittua tuota ilmoittautumis sivua, niin on helppo yhtyä TommiF:n. Tuon reilummin ei varmasti ilmoittautumista voivi tehdä. Sokura on kisan toimistossa tehnyt erinomaisen työn.
Viimeksi muokannut jaegarmaisteri, 11.06.10 20:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Guns don't kill people, people kill people, and monkeys do too (if they have a gun). - Eddie Izzard
"You get more with a smile and a gun, than you get with just a smile." Al Capone
"You get more with a smile and a gun, than you get with just a smile." Al Capone
Hyvä systeemi
Tällä tavalla pääsee varmasti kaikki halukkaat open/mod-ampujat omaan kansalliseen pääkisaansa. Stanu/produ ampujille jäi sitten se "nopein veto"-mahdollisuus. Ideana hyvä, vaikka kyseessä on pienimmät aseluokat pistoolissa, on silti tärkeää ettei jonossa edelle pääse suurimpien luokkien, stanun ja produn ampujat. Mutta heille on sitten taas omat sm-kisansa.
Tommi
EDIT Anttila voi käyttää NROI-korttia ja paahtaa esikisaan toimikunnan valvojana
Toimikunnan boonuksia 
Tällä tavalla pääsee varmasti kaikki halukkaat open/mod-ampujat omaan kansalliseen pääkisaansa. Stanu/produ ampujille jäi sitten se "nopein veto"-mahdollisuus. Ideana hyvä, vaikka kyseessä on pienimmät aseluokat pistoolissa, on silti tärkeää ettei jonossa edelle pääse suurimpien luokkien, stanun ja produn ampujat. Mutta heille on sitten taas omat sm-kisansa.Tommi
EDIT Anttila voi käyttää NROI-korttia ja paahtaa esikisaan toimikunnan valvojana
Competitor registration begins on these web pages (link in the left column) on June 11, at 19:00 Finnish time (16:00 UTC). The first 45 competitor slots will be given out on first come, first served basis. The next 45 slots are filled from those who have registered to the waiting list by June 30. If there are more than 45 competitors on the waiting list at that time, priority will be given to open and modified division shooters based on the Finnish ranking list (+ a few category slots and maybe some slots for those Finnish shooters who are participating in the EHC). Priority slots won't be available for anyone registering after June 30. See the schedule for additional details.
Juu, ei tota juurikaan tasapuolisemmaksi enää voi tehdä... Eka stage suoritettu, ilman DQ:ta.
Juu, ei tota juurikaan tasapuolisemmaksi enää voi tehdä... Eka stage suoritettu, ilman DQ:ta.
Reilua? No joo. mutku...
hmm...
Se oli jollain vieraalla kielellä!
Odotellaan.
Perhana, taas olin väärässä.
hmm...
Se oli jollain vieraalla kielellä!
Odotellaan.
Perhana, taas olin väärässä.
Noh, mä ainakin annoin reilusti "oman paikkani" jollekkin mattimyöhäselle, koska aion viettää taas koko viikonlopun upinniemessä 
Sanottakoon tässä vielä erikseen, että kilpailussa tosiaankin on vielä 45 paikkaa jakamatta. Ne menevät ensisijaisesti open- ja modified-luokkien ampujille, eli kilpailuun pääsymahdollisuudet ovat heille erinomaiset, kunhan ilmoittautuvat jonoon viimeistään kesäkuun 30. päivä.
Myös muiden luokkien ampujat voivat toki ilmoittautua jonoon, heille jää sitten se mitä jää op/mod jälkeen jäljelle. Jos muiden luokkien ampujat haluavat vedota esimerkiksi EHC:hen osallistumiseen kiilausperusteena muiden ei-sm-luokkia ampuvien edelle jonossa, niin kirjoittakaa se kommenttilaatikkoon.
Nämä loput 45 paikkaa jaetaan saajilleen heinäkuun alkupäivinä.
Myös muiden luokkien ampujat voivat toki ilmoittautua jonoon, heille jää sitten se mitä jää op/mod jälkeen jäljelle. Jos muiden luokkien ampujat haluavat vedota esimerkiksi EHC:hen osallistumiseen kiilausperusteena muiden ei-sm-luokkia ampuvien edelle jonossa, niin kirjoittakaa se kommenttilaatikkoon.
Nämä loput 45 paikkaa jaetaan saajilleen heinäkuun alkupäivinä.
Huudellaan nyt täälläkin kun tuolla toisella alueella möykkääminen ei ole vielä tuottanut tulosta.
Eli en pääsekään kisaan vaikka olen ilmoittautunut. Jos joku haluaa ostaa minun paikkani sunnuntain pääkisaan niin paiskaa yyveellä niin sovitaan tarkemmin. Kisan yleisessä jaossa olleet paikat myytiin loppuun aikanaan kuudessa minuutissa, eikö enää kelpaa kellekään?
Eli en pääsekään kisaan vaikka olen ilmoittautunut. Jos joku haluaa ostaa minun paikkani sunnuntain pääkisaan niin paiskaa yyveellä niin sovitaan tarkemmin. Kisan yleisessä jaossa olleet paikat myytiin loppuun aikanaan kuudessa minuutissa, eikö enää kelpaa kellekään?