Finnish 3-gun Championship Grand Tournament 2010
Re: Finnish 3-gun Championship Grand Tournament 2010
Virheitä sattuu vaikka minkälaisia. Multa jäi kerran kiv sm joukkuemitali saamatta kun seuratoveri kävi perumassa joukkueilmon koska hänen mielestä ei ollut tarpeeksi ampujia joukkueeseen. Vaikka meitä kolme paikalla olikin
Pronssia olis tullut ja ne mitalit muistaakseni matkasi popin poikien kaulassa pohjanmaalle. Onnea vaan Atte 
Avasin tätä keskustelua varten IPSC Finlandin foorumille ketjun, jatketaan siellä:
http://www.ipscfin.net/forum/viewtopic.php?t=741
http://www.ipscfin.net/forum/viewtopic.php?t=741
TommiF kirjoitti:Virheitä sattuu vaikka minkälaisia. Multa jäi kerran kiv sm joukkuemitali saamatta kun seuratoveri kävi perumassa joukkueilmon koska hänen mielestä ei ollut tarpeeksi ampujia joukkueeseen. Vaikka meitä kolme paikalla olikinPronssia olis tullut ja ne mitalit muistaakseni matkasi popin poikien kaulassa pohjanmaalle. Onnea vaan Atte
Se oli mun moka, sori Tommi. Ja kisapaikkana Sipoo.

Olishan tuo ollut meikäläisen ja emännänkin ensimmäinen kiväärin joukkueprenikka.

Se hetki, kun vieras alkaa vaatia isäntien ruokapöydässä, mitä näiden pitää tehdä, on hetki, jona vieras on aika potkia pihalle.
Onko Loimaan haulikkokisan ampuja- sekä squadlistoja nähtävissä jossain?
- jiikoo
- Onnellinen Zetoristi
Missä haulikkokisan stagekuvaukset?
Lorem ipsum dolor sit amet
http://porkka.owlhill.net/gt2010/shotgun/
Staget on ollu tuolla jo jonkin aikaa, mut squadilistoja ei ole näkynyt vielä..
Staget on ollu tuolla jo jonkin aikaa, mut squadilistoja ei ole näkynyt vielä..
-
jaegarmaisteri
- Mestari
Squadilistoilla ei ole mitään merkitystä tässä vaiheessa. Viimeistään tieto squadeista tulee kisapaikalla.
Guns don't kill people, people kill people, and monkeys do too (if they have a gun). - Eddie Izzard
"You get more with a smile and a gun, than you get with just a smile." Al Capone
"You get more with a smile and a gun, than you get with just a smile." Al Capone
Olisi kiva tietää kuka ampuu lauantaina ja kuka sunnuntaina.
Pääsisi suunnittelemaan omia menoja ja kimppakyytejä.
Pääsisi suunnittelemaan omia menoja ja kimppakyytejä.
Välitän tietoa MD:ltä: Squadilistat tulevat kisapaikalle. GT:n toimitsijaksi ilmoittautuneet ampuvat lauantaina.
Haulikkokisaan toimitsijaksi ilmoittautuneet ovat toki koko viikonlopun paikalla.
Haulikkokisaan toimitsijaksi ilmoittautuneet ovat toki koko viikonlopun paikalla.
-
jaegarmaisteri
- Mestari
Lisäten tuohon Crown viimeiseen viestiin, nyt kun sain oman koneeni verkkoon.
Valitan jos on ollut jotenkin epäselvää. Eli ainoastaan sunnuntaille on siirretty sellaiset valitut henkilöt ampumaan, jotka ovat lauantaina kirjuroimassa ja tuomaroimassa. Myös osa heistä on rakentamassa stageja ja katsoin heille tälläisen erityisen mahdollisuuden osallistua pääkisaan.
Kiitos kaikille kärsivällisyydestä. Olisin voinut tiedottaa paremmin. Olen ollut Tsekeissä 2 viikkoa EEO:ssa tuomaroimassa ja nyt töissä ulkomailla. Illalla olen kotona vasta tänään.
Valitan jos on ollut jotenkin epäselvää. Eli ainoastaan sunnuntaille on siirretty sellaiset valitut henkilöt ampumaan, jotka ovat lauantaina kirjuroimassa ja tuomaroimassa. Myös osa heistä on rakentamassa stageja ja katsoin heille tälläisen erityisen mahdollisuuden osallistua pääkisaan.
Kiitos kaikille kärsivällisyydestä. Olisin voinut tiedottaa paremmin. Olen ollut Tsekeissä 2 viikkoa EEO:ssa tuomaroimassa ja nyt töissä ulkomailla. Illalla olen kotona vasta tänään.
Guns don't kill people, people kill people, and monkeys do too (if they have a gun). - Eddie Izzard
-
jaegarmaisteri
- Mestari
Haulikkokisan toimitsijoille tiedoksi: Ne jotka majoittuu toimitsija majoitukseen, muistakaa ottaa makuupussi ja alusta mukaan. Jokaiselle löytyy katto pään päälle varmasti.
Keskustelu on loikannut muualle, mutta:
En ole työskennellyt tulostoimistossa, mutta ei käy kateeksi.
Suuri murhe lienee toimitsijoiden käsiala, ja ovatko laskeneet kaikki penaltyt sun muut...tai edes yhteenlaskun oikein.
Minulla meni kerran seuraavasti. Lapussa oli ajan kohdalla jokin töherrys.
Kysyin onks toi 4 ( tai 5 en enää muista ) vai 9. "4" sanoi kirjuri.
Sitten siinä kävi kuten uumoilin. 9:ksi se oli luettu. No samahan tuo nyt on, että on onko aika 14 vai 19 sek.
Koska osasin varoa tätä niin kävin asian korjuuttamassa.
Taitaakin olla eka...tai toka kerta koko yli 20 vuotisen urani aikana, että jaksoin seurata mitä sinne koneelle on syötetty.
Kisakaverit oli kerran valppaita Ruotsissa, kun mulle oli merkattu 12 miss samalle stagelle verified listaan. Ite olin tuolloin jo matkalla laivalle.
Menivät toimistolle ja kaivoivat lapun esiin. Siinä oli ihan selkeesti kirjoitettuna 12 A, mut toimistossa oli tullu "näppishirve".
Ei sillä onneksi isoa merkitystä ollu. Sijoitus nousi 20 pykälää.
Ja jenkeissä eräs suomi-ampuja sai 7 penaltia, kun oli no 1 kirjoitettu sillä pikku väkäsellä siellä yläpäässä. Jenkit luki sen 7:ksi
Pitäskö valita vain proviisoreita tohon toimisto hommaan?
En ole työskennellyt tulostoimistossa, mutta ei käy kateeksi.
Suuri murhe lienee toimitsijoiden käsiala, ja ovatko laskeneet kaikki penaltyt sun muut...tai edes yhteenlaskun oikein.
Minulla meni kerran seuraavasti. Lapussa oli ajan kohdalla jokin töherrys.
Kysyin onks toi 4 ( tai 5 en enää muista ) vai 9. "4" sanoi kirjuri.
Sitten siinä kävi kuten uumoilin. 9:ksi se oli luettu. No samahan tuo nyt on, että on onko aika 14 vai 19 sek.
Koska osasin varoa tätä niin kävin asian korjuuttamassa.
Taitaakin olla eka...tai toka kerta koko yli 20 vuotisen urani aikana, että jaksoin seurata mitä sinne koneelle on syötetty.
Kisakaverit oli kerran valppaita Ruotsissa, kun mulle oli merkattu 12 miss samalle stagelle verified listaan. Ite olin tuolloin jo matkalla laivalle.
Menivät toimistolle ja kaivoivat lapun esiin. Siinä oli ihan selkeesti kirjoitettuna 12 A, mut toimistossa oli tullu "näppishirve".
Ei sillä onneksi isoa merkitystä ollu. Sijoitus nousi 20 pykälää.
Ja jenkeissä eräs suomi-ampuja sai 7 penaltia, kun oli no 1 kirjoitettu sillä pikku väkäsellä siellä yläpäässä. Jenkit luki sen 7:ksi
Pitäskö valita vain proviisoreita tohon toimisto hommaan?
-
jaegarmaisteri
- Mestari
No nyt sitten käytiin jokainen lappu erihenkilön toimesta läpi. Aikaa vievää puuhaa kieltämättä. Ennen protestiaikaa radalla oli vielä kiitettävästi porukkaa. Mutta kun julistin protestiajan olevan tunnin, niin yllätys, että se tyhjeni ja palkintojen jakoon jäi kourallinen ihmisiä.
jaegarmaisteri kirjoitti:No nyt sitten käytiin jokainen lappu erihenkilön toimesta läpi. Aikaa vievää puuhaa kieltämättä. Ennen protestiaikaa radalla oli vielä kiitettävästi porukkaa. Mutta kun julistin protestiajan olevan tunnin, niin yllätys, että se tyhjeni ja palkintojen jakoon jäi kourallinen ihmisiä.
Ja kaikki kiitos yhden tietyn ihmisen netissä purnaamisen

maahinen kirjoitti:jaegarmaisteri kirjoitti:No nyt sitten käytiin jokainen lappu erihenkilön toimesta läpi. Aikaa vievää puuhaa kieltämättä. Ennen protestiaikaa radalla oli vielä kiitettävästi porukkaa. Mutta kun julistin protestiajan olevan tunnin, niin yllätys, että se tyhjeni ja palkintojen jakoon jäi kourallinen ihmisiä.
Ja kaikki kiitos yhden tietyn ihmisen netissä purnaamisen
Joka sai kisan pilattua eikä itse edes tullut paikalle?
Tommi