Vaasan Sotilaspoliisikilta ry järjestää Kivijärven ampumaradalla Vaasassa lauantaina 22.9.2012 "IDPA-päivän" klo 1200 alkaen, mahdollisuus ampua virallinen classifier sekä pari - kolme "oikeaa" IDPA-stagea.
Mikäli IDPA kiinnostaa, tule tutustumaan lajiin.
Seuran ulkopuolisilta perimme järjestelymaksun 10€, sisältää tulosten kirjaamisen, mikäli ampuja on IDPA:n jäsen. Tervetuloa!
Vapaamuotoiset ilmoittautumiset osoitteeseen: idpa.vaasa@gmail.com
22.9.2012 IDPA-päivä, Vaasa
Valvojat: 300whisper, KukaLie, Humminbird, samim
-
polarlander
- Isäntä
22.9.2012 IDPA-päivä, Vaasa
Eikös classifierin voinut ampua ilman että on kattojärjestön jäsen ? Ilmeisesti SAL-lisenssi kattaa vakuutusturvan.
Ilmeisesti isoin säädön aihe on lipaskotelo (lippaat voi kantaa varusteissa(ko) ?), jos kotelo on OWB niin paljonko kotelo saa tulla kehosta irti jos ns. kova kydex ?
Ilmeisesti isoin säädön aihe on lipaskotelo (lippaat voi kantaa varusteissa(ko) ?), jos kotelo on OWB niin paljonko kotelo saa tulla kehosta irti jos ns. kova kydex ?
- idpa.vaasa
- Kisälli
Re: 22.9.2012 IDPA-päivä, Vaasa
polarlander kirjoitti:Eikös classifierin voinut ampua ilman että on kattojärjestön jäsen ? Ilmeisesti SAL-lisenssi kattaa vakuutusturvan.
Classifierin saa ampua ilman jäsenyyttä, kyseessä on vain tasotesti. Jos ampuja haluaa tuloksensa kirjattavaksi IDPA:n järjestelmään, hänen tulee olla IDPA:n henkilöjäsen.
SAL:n lisenssin kattavuuteen emme osaa varmuudella sanoa mitään, mutta viimeisimpien huhupuheiden mukaan ainakin Reserviläisen vakuutusturva kattaa ammunnan harjoittelun lajista riippumatta. Vahvistettu Pohjolasta, mutta tästäkään ei ole mustaa valkoisella. Uskoisimme kuitenkin SAL:n lisenssin kattavan saman.
Kotelosta, lipaskoteloista ja muustakin varustuksesta parhaan tiedon saa IDPA:n sääntökirjasta: KLIK, pdf, 4,5 Mb Koteloasiaa sivulta 29 alkaen.
Nostetaan vähän, kun kaikki eivät ole huomanneet.
Olin mä huomannut, mutten muistanut
Valitettavasti olen jo lupautunut muualle.
Valitettavasti olen jo lupautunut muualle.
- idpa.vaasa
- Kisälli
Tämä siis ensi lauantaina Vaasassa. Paikkana Kivijärven ampumaurheilukeskus, erikoistilannerata.