Nordic Rifle Match 2013 Norja
Re: Nordic Rifle Match 2013 Norja
Itse olen kallistumassa Norjan kisan suuntaan vaikka alunperin olin suunnitellut lähteväni Viroon, mutta PM-kisat vetävät pidemmän korren...
Tuukka kirjoitti:Ei tuossa nyt mahdotonta kiirettä taida Norjan ilmossa olla koska sloteja on nyt tänä vuonna aika lailla reilummin kuin viime vuonna..
Jep, viime vuonna niitä oli peräti 8kpl.
Pohjoismaat on tehneet sopparin, että PM kisassa 40% sloteista on alkuun varattu järjestävälle maalle ja muut jaolla 20%, 20% ja 20%.
Ekan slotijaon jälkeen siitten kisajärjestäjän määrittelemällä tavalla, joka lienee aika pitkälti ilmoittautumis nopeusjärjestyksessä.
Tämä kannattaa myös meillä huomioida kun kisoja järjestetään.
Se hetki, kun vieras alkaa vaatia isäntien ruokapöydässä, mitä näiden pitää tehdä, on hetki, jona vieras on aika potkia pihalle.
Viroon, monesta syystä joista kaikkia ei valitettavasti voi koko perheen foorumilla tuoda julki 
"First weapon is your mind"
-マリオ
-マリオ
Hande kirjoitti:Viroon, monesta syystä joista kaikkia ei valitettavasti voi koko perheen foorumilla tuoda julki
Niin, kyllähän siellä vissy maksaa kaupassa paljon vähemmän
Tuukka kirjoitti:Hande kirjoitti:Viroon, monesta syystä joista kaikkia ei valitettavasti voi koko perheen foorumilla tuoda julki
Niin, kyllähän siellä vissy maksaa kaupassa paljon vähemmän
Ja niin myös tussu.... ei kun siis kossu
Norjaan olis tarkoitus lähteä, kuten aikaisemmin tuumin niin saan työreissun sopivasti yhytettyä samaan settiin. Lentoliput ja autonvuokran maksaa siis joku muu kuin minä.
EDIT: Ilmoittauduttu norskien kisaan.
EDIT: Ilmoittauduttu norskien kisaan.
7.62 x 51
ONE SIZE FITS FOR ALL
ONE SIZE FITS FOR ALL
Ne ketä on lähdössä tuohon Norjan kisaan, niin rekisteröikää ittenne tuonne järjestelmään ja laittakaa ilmoitus samalla colt ät dlc.fi, jotta pysyn kärryillä slotien määrästä ja joukkueen muodostuksista.
Se hetki, kun vieras alkaa vaatia isäntien ruokapöydässä, mitä näiden pitää tehdä, on hetki, jona vieras on aika potkia pihalle.
Suomalaisten osalta kilpailijaluettelo pitää olla valmis 19.3 mennessä, jotta ehdin sen vielä kisaorganisaatiolle ilmoittaa.
Tällä hetkellä mun listalla on vasta 5 ampujaa. (4.2.2013)
Tällä hetkellä mun listalla on vasta 5 ampujaa. (4.2.2013)
Open
Tuukka Jokinen
Mikko Neuvos
Jarkko Laukia
Petri Eronen
TuomoLatopelto
Standard
Atte Vainionpää
Sami Hautamäki
Jos joku vielä haluaa mukaan, niin pikaisesti käy rekisteröimässä ittensä tuonne kisaan. Perjantaihin mennessä.
Tämän jälkeen slotit menevät muille.
Tuukka Jokinen
Mikko Neuvos
Jarkko Laukia
Petri Eronen
TuomoLatopelto
Standard
Atte Vainionpää
Sami Hautamäki
Jos joku vielä haluaa mukaan, niin pikaisesti käy rekisteröimässä ittensä tuonne kisaan. Perjantaihin mennessä.
Colt kirjoitti:Open
Tuukka Jokinen
Mikko Neuvos
Jarkko Laukia
Petri Eronen
TuomoLatopelto
Standard
Atte Vainionpää
Sami Hautamäki
Eikö meiltä tule tuonne edes stanujoukkuetta???
maahinen kirjoitti:Eikö meiltä tule tuonne edes stanujoukkuetta???
Taitaa Riste mennä Estoniaan, Kaisla pitää välivuotta, Istolla muistaakseni este ja Kuismasta en osaa sanoa.
Pahasti näyttää siltä että stanu joukkuekulta karkaa jonnekin muualle.