Hammer kirjoitti:Olen itsekkin ollut osana tällaista sekajoukkuetta, mutta meillä on pakko noudattaa myös SALlin yleisiä kilpailusääntöjä
Onko tästä keskusteltu SAL:n sääntövastaavien kanssa vai kenen tulkinta ja mistä kilpailusääntöjen kohdasta on tulkittu, ettei eri seuroista voi olla joukkueessa jäseniä, jos kyseessä ei ole seurajoukkue? Minä en ainakaan löydä kohtaa jossa muut kuin seurajoukkueet olisi suoranaisesti kielletty.
(lihavointi minun)SAL KY/2013 kirjoitti:6.3.1 Seurajoukkueille tarkoitettuun kilpailuun osallistuvan joukkueen jäsenten tulee olla saman SAL:n jäsenseuran edustuskelpoisia jäseniä.
Eikö kilpailunjärjestäjä voi päättää onko kilpailu tarkoitettu seurajoukkueille, sekajoukkueille vaiko seura- ja sekajoukkueille? IPSC:n sääntökohdat 6.4 ja 6.5.2 taas koskevat maajoukkueita (Regional team) Level IV:stä eli EM-tasolta alkaen, eikä niitä ole käsittääkseni tarkoitus soveltaa kansallisiin kilpailuihin.
Itse en ole keksinyt muuten mitään sääntöihin perustuvaa estettä sillekään, että kansallisen kilpailun joukkueessa on eri maiden edustajia. Jos kisa on rajattu seurajoukkueille, niin pitäisi heidän kuitenkin paitsi olla saman seuran jäseniä, myös edustaa Practicalissa samaa seuraa.