22lr vaimennus?
-
Jari
22lr vaimennus?
Olen pariikiin kertaan heittänyt s.postilla kyselyn että onnistuuko cz kadetin vaimentaminen teillä ja millä hintaa? Eli vaimennin ja tarvittavat asennustyöt. Mutta s.postilla ei ole tullut vastausta kyselyyn joten kokeillaan viellä näin 
-
Jari
Juu ei ollut tarkoitus suututtaa tms. Kaikki hommat ei vain aina onnistu sähköpostin ja kaikkivoivan internetin välityksellä, vaikka niiden kanssa voi jo paljon touhutakin. Soittamalla heti olisi varmaan tämäkin asia ollut selvä jo aikoja sitten?
Eihän tämä tietysti minulle kuulu, mutta keskustelupalstalla saa esittää mielipiteitään. No hard feelings
Eihän tämä tietysti minulle kuulu, mutta keskustelupalstalla saa esittää mielipiteitään. No hard feelings
Hei,
Pahoittelen jos sähköpostiin ei ole tullut vastausta.
Tuotannon kiireiden vuoksi olemme jo jonkun aikaa ohjanneet vaativampia/erikoisempia asennustöitä muille asesepille. Mielellämme palvelemme asiakkaita parhaamme mukaan, mutta näissä tapauksissa on todennäköisesti asiakkaallekin edullisempaa ja nopeampaa saada palvelu toisaalta.
Terveisin !
Tuukka Jokinen
Pahoittelen jos sähköpostiin ei ole tullut vastausta.
Tuotannon kiireiden vuoksi olemme jo jonkun aikaa ohjanneet vaativampia/erikoisempia asennustöitä muille asesepille. Mielellämme palvelemme asiakkaita parhaamme mukaan, mutta näissä tapauksissa on todennäköisesti asiakkaallekin edullisempaa ja nopeampaa saada palvelu toisaalta.
Terveisin !
Tuukka Jokinen