PIKIJÄRVENTIE 2014 SRA-kilpailu
Re: PIKIJÄRVENTIE 2014 SRA-kilpailu
Masiina: Milläs pistoolilla ammuit?
"2020-luvun "hyve" on olla hiekkapi**u"
"Mr. No name"
"Kun harjoittelee ahkerasti, onni potkii useammin."
"Arskaa ei ole kustomoitu tarpeeksi, jos se toimii. Jos se ei toimi on sitä kustomoitu liikaa."
"Mr. No name"
"Kun harjoittelee ahkerasti, onni potkii useammin."
"Arskaa ei ole kustomoitu tarpeeksi, jos se toimii. Jos se ei toimi on sitä kustomoitu liikaa."
M&P9
"Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä!" -Aku Ankka
#IAMTHEGUNLOBBY
#IAMTHEGUNLOBBY
-
teamjakari
- Kisälli
kuvaileeko porukat noita kisoja yleensä paljonkin?
olin positiivisesti yllättynyt kun nuo videot löysin tuubista ihan kokeilemalla oliko joku kuvannut meininkiä.

olin positiivisesti yllättynyt kun nuo videot löysin tuubista ihan kokeilemalla oliko joku kuvannut meininkiä.
Kyllä melkein joka neljännellä kilpailijalla näyttää olevan kamera joko päässä, tripodilla tai sekä että. Harvempi vaan tuntuu jakavan videoitaan julkisesti. 
"Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä!" -Aku Ankka
#IAMTHEGUNLOBBY
#IAMTHEGUNLOBBY
teamjakari kirjoitti:kuvaileeko porukat noita kisoja yleensä paljonkin?
Masiina kirjoitti:Kyllä melkein joka neljännellä kilpailijalla näyttää olevan kamera joko päässä, tripodilla tai sekä että. Harvempi vaan tuntuu jakavan videoitaan julkisesti.
Meillä on ollut tapana jakaa vilmit, mutta useampaa kameraa käyttäessä (yleensä kolme jos jokaisen muistaa laittaa päälle
) on jonkin verran tuota jälkikäsiteltävää. Siihen kun yhdistetään kisat about viikoittain ja parhaimmissa tapauksissa 2 tai usempi kilpailua samalle viikolle sekä muut harrastukset (ja töissäkin tarttis käydä) niin valitettavasti tuotanto kestää.Valmista kamaa löytyy sitten aikanaan http://special.squad.fi/ (lienee SRA-termein ns. "erikoisryhmä"
Äskettäin valmistui minirifle SM tuotos, niin pikijärvikin sitten aikanaan