Temppu kirjoitti:Miten se nyt on, millaisella kotelolla tonne SM karkeloihin uskaltaa tulla? Onko siellä nyt voimassa oleva sääntö tai ohje jostakin millimetreistä jossakin?
Ei enää millimetrejä. http://www.sra-ammunta.fi/
Temppu kirjoitti:Miten se nyt on, millaisella kotelolla tonne SM karkeloihin uskaltaa tulla? Onko siellä nyt voimassa oleva sääntö tai ohje jostakin millimetreistä jossakin?
Make kirjoitti:Ja voittaja on lipas (rumpu) haulikkomies, joka istuu pesä tyhjänä lipas irti ja piipistä lyö rummun/lipaan kiinni ja räkkää pyssyn -> 20 kuugelia 2:ssa sekunnissa käytetävissä.
Jos haulikon lataaminen haluttaisiin saada sisällytettyä kilpailuun, niin toinen haulikkorasti kävisi siihen paremmin liikkeen takia.Tomy kirjoitti:Minä en ymmärrä muutenkaan että miksi kalusto täytyy keinotekoisesti saada samalle viivalle. Pitkiä putkia saa kaupasta, ja vielä halvalla.
Longrange kirjoitti:Sehän olisi hirmuista jos sotilaskäyttöön valmistetusta lipashaulikosta olisi sotilaskäyttöä simuloivissa tilanteissa hyötyä. Mitä siitäkin tulisi ?
Longrange kirjoitti:Ja Ar-15 on sitten jakokalustoa kuten STIt ja CZ TS:tkin ?
Make kirjoitti:Longrange kirjoitti:Ja Ar-15 on sitten jakokalustoa kuten STIt ja CZ TS:tkin ?
Olet varmaan laittanut merkille jupinan noita(kin) vastaan?
Soppakauha ja lämpöastia ovat ainoat oikeat, eikä sinulla muuta pidä oleman.
Longrange kirjoitti:Sehän olisi hirmuista jos sotilaskäyttöön valmistetusta lipashaulikosta olisi sotilaskäyttöä simuloivissa tilanteissa hyötyä. Mitä siitäkin tulisi ?
Longrange kirjoitti:Jupinaan olen joskus "syyllistynyt" itsekin mutta luulin että säännöt määrittelevät lajiin soveltuvat aseet eikä rastisuunnittelija.
JKMu kirjoitti:Pohjois-Pohjanmaan SRA Cupissa on ammuttu haulikkoa vähän vastaavilla rasteilla mutta minun mielestä fiksummin. Lähtöön on määrätty max patruunamäärä ja lataus sallittu vasta ensimmäisen laukauksen jälkeen (+usein liikkeessä mahdollista) Näin lipashaulikolla ei saa etua.