Hyvatti kirjoitti:HAUR on totuttu näkemään siellä tuloslistojen hännillä täytteenä, mutta sen verran niistä vuosista oli jäänyt hampaan koloon, että pinnistettiin finaaliin kahdella joukkueella, ja seuran jäseniä oli vielä kolmannessakin.
Jaan näkemyksen: ei voi sanoa ampuneensa piekkarilla ennen kuin on ampunut sillä RTC:ssä. Tarkentaisin ehkä vielä, että itselataavalla..
Onko BX-25-lippaiden yleistyminen tehnyt kuitenkin eristä hieman nopeampia - hitaimmat ajat ovat jääneet pois?
Haur:n joukkueiden suoritus oli tosiaan varsin tasaista koko kisan ajan ja se näkyy tuloslistalla.
Kyllä ei voi tosiaan sanoa ampuneensa piekkarilla, ennenkuin on RTC-koettu - Itselataavalla tai jollain muulla. Itse tykkäsin kyllä ampua pulttilukollakin...
Jonkin näköistä statistiikkaa mulla on jo muutaman vuoden ajalta, ja todettakoon, että laskettu Pleittiä / Minuutti(PPM)-suhde nousi esim. viime vuodesta 17,97 -> 18,83.
Aika monella joukkueella oli tosiaan joku 10/22 viritys olemassa ja melkein kaikki käyttivät BX-25:sia. Itsekin olen niihin tykästynyt, ja ovat melkoisen luotettavia. Juuri tuo luotettavuus lienee avainsana tässä kohtaa. Voimassa oleva rataennätys on ammuttu BX-25:n kanssa. Sitä edellinen sekuntia hitaampi ammuttiin muistaakseni BC steel lips-lippaalla.
Tosin en uskaltaisi ihan puhtaasti niiden varaan laskea, sillä omasta mielestäni ampujat ovat kehittyneet, Aseet toimivat luotettavammin, tasaisempi rata ja pienemmät siirrot tauluryhmien välillä(ja ampuma-asennossa) helpottavat ainakin kivääriampujien suoritusta, sekä mahdollisesti nopeammat erien välit eivät päästä nukahtamaan kesken kisan.
Mene ja tiedä. Pääasia on, että kisaajat viihtyy...