Toivelaatikko(pandora's box)
Valvoja: nsalokos
Re: Toivelaatikko(pandora's box)
Fiocchilla oli aikoinaan hyvä itselataavan patruuna maxax tai jotain sinnepäin. Ei muista kun aikaa on 25+ vuotta.
H5N1 kirjoitti:Mitään en mistään tiedä mutta nyt on jo pakko kysyä että minkälaiset sopparit sulla on matkahuollon kanssa.
Riistamaalta on tullut tarjouspaukkuja tilattua aina silloin tällöin ja siellä on vak-maksu 1,90€ ja toimituskulut alta kympin esim. 1000kpl .223. Eli yhteensä n.12€
Tämä siis ihan vaan tiedonhalusta että miten voi olla noin erilaisia kustannuksia. Oottoko työ käyny kusemassa jonkun kintuille vai millä riistamaa on saanu tuommoset hinnat
patruunoiden tuonnista ulkomailta Suomeen olen puhunut, jota en tajunnut mainita. Sieltä kun tuo rahdin 1kpl-100000kpl patruunoita kerrallaan on VAK-paperit 120eur suunnilleen per toimituskerta.
Matkahuolto perii Suomessa +12eur VAK-lisän per toimitus, siitä ei soppareillakaan saa parempaa hintaa käsittääkseni, ja sopimus minulla nimenomaan on matkiksen kanssa. Se kun on lakisääteinen pakko, kaikille sama.
kaukokiito/muut perivät sen 10-25eur per lähetyskerta VAK 1.4S lisän vuoksi vaikka tilaisi vain kourallisen pateja. Tämän tiedän varmasti, kun laskussa niin aina lukee.
Tarkistin vielä viimeisimmästä lähetteestä(1000 PPU .223),kulut 10,80€ yhteensä, sisältää VAK 1.4S kulut.
Mutta varsinaiseen asiaan, JP:n edustus olisi jollain hyvä olla suomessa, siis sellainen että olisi jotain erikoisempaa osaa. Esim captured spring, enhanced bolt, vtac free float jne.
Mutta varsinaiseen asiaan, JP:n edustus olisi jollain hyvä olla suomessa, siis sellainen että olisi jotain erikoisempaa osaa. Esim captured spring, enhanced bolt, vtac free float jne.
"Kivikautinen luolahenkilö"
esim 4/14 tuli 2000kpl 9mm pateja maahantuojalta matkahuollon läpi, rahti 20eur yhteensä sisältäen 1.4S lisän.
ovatkohan oikeasti lähettäneet sen matkiksessa 1.4S vai ilman sitä tietoa/merkkiä, mulle se maksaa reilu 10eur joka kerta kun lähettävät 1.4S mulle..saman verran suunnilleen perivät muutkin tukkurit rahaa minulta, kun ovat patruunoita lähettäneet minulle matkahuollon kautta...ja kaukokiito perii vielä enemmän...no se siitä.
ovatkohan oikeasti lähettäneet sen matkiksessa 1.4S vai ilman sitä tietoa/merkkiä, mulle se maksaa reilu 10eur joka kerta kun lähettävät 1.4S mulle..saman verran suunnilleen perivät muutkin tukkurit rahaa minulta, kun ovat patruunoita lähettäneet minulle matkahuollon kautta...ja kaukokiito perii vielä enemmän...no se siitä.
nsalokos kirjoitti:ovatkohan oikeasti lähettäneet sen matkiksessa 1.4S vai ilman sitä tietoa/merkkiä, mulle se maksaa reilu 10eur joka kerta kun lähettävät 1.4S mulle..saman verran suunnilleen perivät muutkin tukkurit rahaa minulta, kun ovat patruunoita lähettäneet minulle matkahuollon kautta...ja kaukokiito perii vielä enemmän...no se siitä.
Tuskinpa uskaltavat väärentää tietoja.

Ja on siellä tilausohjeissa teksti:
"Tilauksesi sisältää VAK-tuotteita (patruunoita tms). Tilaus voidaan lähettää vain Matkahuollon kautta (ei Lähellä-pakettina), ja tarvitsemme ennen toimitusta kopion soveltuvasta luvastasi esimerkiksi kirjeitse, faksilla tai sähköpostilla.
Tilauksen toimituskuluihin lisätään Matkahuollon erilliskäsittelymaksu 1.90 EUR."
Kannattaa kysellä uudelleen noin niinkuin bisnesmielessä

Ja asiaan: SLR naksuilla säädettävää kaasublokkia?
"Kivikautinen luolahenkilö"
H5N1 kirjoitti:Ja asiaan: SLR naksuilla säädettävää kaasublokkia?
+1
-
tupperware
- Mestari
.22lr konversiokittejä menisi Glock-ampujille jokunen kappale. Ainoa jota tällä hetkellä taitaa löytyä kaupan hyllyltä on UHL WS-17. Ei siinä mitään, hyvä ja soiva peli tuokin, mutta esim. Ciener, Advantage Arms, TSG ratkaisut voisivat olla hyviä vaihtoehtoja.
Toivelaatikkoon FAL-freefloat. Mielellään tämä. DS Armsin optic covereita menisi ehkä myös kaupaksi, joskin itseltäni sellainen jo löytyy. Samoilta sediltä myös 30 ptr lippaat ja muu kiva rompe kiinnostaa.
Laitelkaa halutessanne toiveita ja visioita, selvitän onko kohtuuden rajoissa mahdollista hankkia.
Niko
Niko
Panoksia merkeiltä remari,winsu,federal. Kivääri puolelta kaikki käy kun vaan olisi muutakin testattavaa kuin s&b,top shot, sako ja lapua.
Haulikko puolelta kiinnostaisi premiun panokset.
Haulikko puolelta kiinnostaisi premiun panokset.
Tuollaisia ei ole löytynyt Eurooppaan toimittavien toimijoiden valikoimista...
http://www.gggaz.com/benelli-nova-and-s ... ments.html
juhvi kirjoitti:Tuollaisia ei ole löytynyt Eurooppaan toimittavien toimijoiden valikoimista...
Supernovan taaempaa lenkkiä siis tarkoitin, etupää ei liene ongelma. Tuollaisen valmistaminenkaan ei varmaan ole kovin kummoinen juttu jos on vähän työkaluja ja osaamista.
Halpaa vahatonta .22lr hv patruunaa. Paino sanalla halpa.
"Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä!" -Aku Ankka
#IAMTHEGUNLOBBY
#IAMTHEGUNLOBBY
Masiina kirjoitti:Halpaa vahatonta .22lr hv patruunaa. Paino sanalla halpa.
Jos halpa = alle 45eur/500kpl--> ei ole