Anyway, hyvä ruoka ja kiva ilma. Mahdollisuus olisi ollut nousta hiukan paremmille sijoille, ehkä hiukan aikaisemmin myös paikanpäälle;). No, tämäkin on kokemusta
PoP Action 2015
Re: PoP Action 2015
Oli kyllä todella kiva kisa... siihen asti kunnes jouduin räkkäämään patruunoita pois pislasta. Näin kävi jokaisella stagella. Milloin 2, 3, 4 tai jopa 5 kertaa. Stagella 3 loppui paukut kesken, kun ase ei huolinut niitä sisään. Noh, vika selvisi, liian lyhyt tehdaspaukku. Samalla oli tuskaa ampua mihinkään, kun olin jättänyt liikaa karhennusta jäljelle kahvaan, jolloin vasen kämmen alkoi ottamaan aika hyvin hittiä veren muodossa.
Anyway, hyvä ruoka ja kiva ilma. Mahdollisuus olisi ollut nousta hiukan paremmille sijoille, ehkä hiukan aikaisemmin myös paikanpäälle;). No, tämäkin on kokemusta
, jatkossa lataan kaikki paukut itse, tätäkään en tajunnut ennenkuin olin kisassa 4 rasian kera.
Re: PoP Action 2015
Se vie kyllä tehokkaasti fiiliksen kisasta kuin kisasta, jos luotto laitteisiin loppuu.tupolev1 kirjoitti:Oli kyllä todella kiva kisa... siihen asti kunnes jouduin räkkäämään patruunoita pois pislasta. Näin kävi jokaisella stagella.
Itsellä toimi ase 100% mutta mies ei. Hieman kankea laukaisu ja ei-niin-viimesen-päälle olevat tähtäimet tekivät kiusaa. Ja se, että laukausmäärä on ollut olematon jo useamman vuoden, mikä korostaa noita välineen heikkouksia.
Mutta staget olivat hyvät, kiitos suunnittelusta vastuussa olleille, kutonen ja kasi olivat omat suosikit.
Järjestäjän puolella olleena, kaikki muukin meni melkein kuin Strömsössä, rakentaminen + muu. Jopa ruoka sunnuntaina oli onnistuumpaa kuin edellisinä vuosina.
Tiedä sitten, onko kilpailunjohtajan ja ratamestarin mielipide sama, mutta näin duunarin näkökulmasta paras PoP Action tähän astisista.
Kiitos stage 7:n toimitsijoille hyvästä seurasta.
Saatiin vielä positiivista julkisuutta alueen päivälehtien palstoilla, mikä on sekä seuran että lajin kannalta suurta plussaa.
Vahingonilo on vilpitöntä, se ei sisällä yhtään kateutta.