Jokos tuo päivämäärä on tarkentunut?Samppa V kirjoitti:sopivaa ajankohtaa tässä mietitään, ehdotuksia?
Toukokuussa karbiiniskabat?
Re: Toukokuussa karbiiniskabat?
Edelleen vaiheessa, koska lähiseudun ratojen tilanne keväällä/kesällä on "hieman" auki.
Ympäristölupaongelmien kanssa painitaan taas, remppoja on tulossa jne.
Tässä kohta olen lähdössä katsastamaan yhtä mahdollista rataa, ysikarbiini mukana, tietysti
Ympäristölupaongelmien kanssa painitaan taas, remppoja on tulossa jne.
Tässä kohta olen lähdössä katsastamaan yhtä mahdollista rataa, ysikarbiini mukana, tietysti
Mielipiteeni ovat omiani, eivätkä edusta minkään muun tahon mielipiteitä tai arvoja.
Pistoolikarbiinikisan järjestäminen Jämsässä nytkähti pykälän eteenpäin, rata-asia etenee!
Tuomariksi/toimitsijaksi halukkaat ottakaa yv:tä!
Ajankohtaa arvotaan kesälomalle, eli heinä/elokuulle, vielä tarkemmin määrittelemättä.
Tuomariksi/toimitsijaksi halukkaat ottakaa yv:tä!
Ajankohtaa arvotaan kesälomalle, eli heinä/elokuulle, vielä tarkemmin määrittelemättä.
Mielipiteeni ovat omiani, eivätkä edusta minkään muun tahon mielipiteitä tai arvoja.
Huonoja uutisia kesän 2016 karbiinikisaa koskien; erinäisten henkilökohtaisten ongelmien johdosta (poliittisen vainon kohteeksi joutuminen jne
), joudun perumaan järjestelyni karbiinikisaa koskien.
Olen erittäin pahoillani vapaaehtoisiksi toimitsijoiksi ilmoittautuneiden puolesta, ehkä se kuuluisa "joku muu" jatkaa siitä, mihin viimeksi jäimme
PS. kämppä meni myyntiin, jos joku on kiinnostunut, yv toimii.
Olen erittäin pahoillani vapaaehtoisiksi toimitsijoiksi ilmoittautuneiden puolesta, ehkä se kuuluisa "joku muu" jatkaa siitä, mihin viimeksi jäimme
PS. kämppä meni myyntiin, jos joku on kiinnostunut, yv toimii.