Lumisodan jatkosota

d-light
Suurmestari

Re: Lumisodan jatkosota

Viesti Kirjoittaja d-light »

Paikka: Lupin ampumarata alue Haminasta n. 3km itään.
N 6714737 E 3515827 Perinteiset koordinaatit ressuille (ei GPS:lle)

Karttalinkki vie sitten itse kisapaikalle. P-paikasta tiedotetaan vielä lähempänä kisaajille.
https://www.google.fi/maps/dir//60.543036,27.285315/@60.5430177,27.2152758,14418m/data=!3m2!1e3!4b1!4m4!4m3!1m0!1m1!4e1?hl=fi
letti
Suurmestari

Viesti Kirjoittaja letti »

d-light kirjoitti:Paikka: Lupin ampumarata alue Haminasta n. 3km itään.
N 6714737 E 3515827 Perinteiset koordinaatit ressuille (ei GPS:lle)

Entäs modernin (post-2007) reserviläisen käyttämät MGRS-koordinaatit?
Kuvittelin myös et noi perinteiset olis P ja I... :)
<Mave> tosin oon herrasmiesmäisesti niin pleksit että oon kaunis kuin pistooliampuja
d-light
Suurmestari

Mä oon sen verra vanhan kansan miehiä, et noilla pärjää. Dikiaikaisille on sit toi karttalinkki ;)
Miccos
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Miccos »

MGRS 35VNH15041134

....ehkä...
Jos se on tyhmää, mutta toimii, ei se olekkaan tyhmää.
letti
Suurmestari

Viesti Kirjoittaja letti »

Miccos kirjoitti:MGRS 35VNH15041134

Kyllä tuo mun mielestä menee ihan riittävän lähelle, http://www.mappingsupport.com/p/gmap4.p ... 3&z=18&t=h
<Mave> tosin oon herrasmiesmäisesti niin pleksit että oon kaunis kuin pistooliampuja
d-light
Suurmestari

Viimehetken tietoa. paikalla on kanttiini. kahvetta, makkaraa, sämpylöitä ainakin tarjolla. ilmeisesti myös muuta pioentä popsittavaa. Pikkurahaa siis mukaan.

Toimitsijakilpailun keli oli melko mielenkiintoinen, joten lämmintä ja kuivaa vaatetta mukaan riittävästi. yksi rasti on hieman tuulisemmalla paikalla. muut pääsääntöisesti montuissa.

Ja ne pari ilmoittautunutta, jotka ei oo vielä maksanu, voi kuitata kisapaikkansa käteisellä.
FTR
Suurmestari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FTR »

maka
Suurmestari

Viesti Kirjoittaja maka »

Kiitokset järjestäjille ja ykkösryhmän kanssasotureille... Kisa oli nimensä veroinen :).

Plussaa hyvistä rasteista. Olosuhteista johtuen oli rastit hieman simppelimpiä rakentaa, mutta siitä huolimatta niihin oli saatu vaihtelua ja haastetta. Plussaa etenkin kakkosrastista, aina mukava kun on useamman aseen rasteja... :)

Kanttiini toimi ja sai sopivasti lämmintä kisan päätteeksi. Mukava myös että pääsi kotiin vielä valoisaan aikaan.

Tällaista tällä kertaa: http://www.youtube.com/playlist?list=PL ... cE0NMAMoV9
-JP-
Guru

Viesti Kirjoittaja -JP- »

Kiitokset myös Etelä-Hämeestä!
Kisa pyöri todella nopeasti ja keli oli todella talvinen :D
Erityiskiitosta tosiaan kanttiinista sekä siitä että teillä oli virtaa järjestää talvikisa! Talvella kun on aina omat haasteensa kisan järjestämisessä. Harmi että useampi ampuja ei löytänyt tietään Haminaan, koska tilaa kisassa olisi ollut.

Kiitokset ratamestarille mielenkiintoisista rasti-ideoista. Oli myös varsin reserviläishenkistä että autot pidettiin parkissa ja kaikki tavarat kannossa liikuttiin siirtymät jalkaisin. Herätti mukavasti aamulla kantaa 30+ kiloa tavaraa vaakasuorassa lumisateessa :D

Näin saatiin myös TST cup potkaistua käyntiin!
JMW
Isäntä

Viesti Kirjoittaja JMW »

Kiitokset myös toimitsijanäkökulmasta hyvin sujuneesta kilpailusta kilpailijoille sekä kanssatoimitsijoille! Keli oli suoraan sanottuna haastava, lunta tuli rakentamisen, esikisan sekä varsinaisen kilpailun ajan miltei koko ajan ja vaakasuoraan... noh, kisa oli nimensä veroinen ja itse ainakin tykkäsin olla mukana talvikisassa pitkästä aikaa, olosuhteista huolimatta. Josko näitä saataisiin järjestettyä jatkossakin, tilausta kuitenkin tuntuisi olevan.
Kiitos myös kanttiinille hyvästä tarjoilusta, kuumat makkarat tekivät kauppansa eioo-tilanteeseen asti.

T. Rasti 2 tuomari
Lukittu

Palaa sivulle “Kalenteri 2016”