IDPA-kisaa etelään?

IDPA-ammunta. Kysymyksiä kilpailuista, niihin osallistumisesta, voimassaolevista säännöistä jne. Ei politikointa eikä muutakaan jauhantaa...

Valvojat: 300whisper, KukaLie, Humminbird, samim

Mike
RD of Finland

Re: IDPA-kisaa etelään?

Viesti Kirjoittaja Mike »

Diesel kirjoitti:Itse kaipaisin kansallista tasoa jolle maksettaisiin jäsenmaksu. Nykyinen yenkkilään suoraan pärähtävä maksu ei ole suuri, mutta mielestäni osa siitä pitäisi jäädä kansallisen tason työmyyrille ja lajin kehittämiseen. Idpa on kiinnostava ja viehättävä laji ja muutaman kisan perusteella voisin kuvitella sitä(kin) harrastavani aktiivisesti. Ulkomaille pärähtävät dollarit ei vain sovi ajatusmaailmaani. Jep tiedän miten ipsc puolella sal maksaa yenkkilään hilloa.

Yenkkilään???
Diesel
Banned

Viesti Kirjoittaja Diesel »

Niin eikös sal maksa ipsc ampujista hilloa ulkomaille? Rehellisesti sanoen myönnän, etten tiedä onko euroopan ipsc:llä joku oma kattojärjestö jonne hillot menee vai suoraan yenkkilään. Korjaa ihmeessä niin loppuu tämä bs samantein, en loukkaa kristallin herkkää mieltäni :D

Kuten saa myös korjata mielikuvaani idpa maksuista, jotka maksetaan suoraan yenkkilään?
kki
Suurmestari

Viesti Kirjoittaja kki »

Ja oikea vastaus on Kanada!

http://www.ipsc.org/contact/
"If people aren't calling you crazy, you aren't thinking big enough." – Richard Branson
“A man cannot build a reputation on what he is going to do.” —Henry Ford
Tony1911
Suurmestari

Viesti Kirjoittaja Tony1911 »

MARKKAR4 kirjoitti:Luulisi, että lajissa olisi potentiaalia laajempaankin aktiiviin harrastukseen eri ampumaseuroissa, kunhan se tulisi paremmin tunnetuksi.

Niinhän sitä luulisi. Lajin harrastamisen lisäämisen kesto-ongelmaksi on kuitenkin muodostunut osallistujien puute. Minä peräänkuuluttaisinkin taas kerran lajin potentiaalisten harrastajien omatoimisuutta ja aloitteellisuutta - kertokaa te hyvät ihmiset millaista toimintaa te haluatte! Milloin, missä, ja kuinka usein? Jos jossain on innokkaita osallistujia niin sinne varmasti saadaan myös toimintaa aikaan.

Diesel kirjoitti:Itse kaipaisin kansallista tasoa jolle maksettaisiin jäsenmaksu.

Miksi ihmeessä? Mitä sillä saavutettaisiin? "Jos lajia hankaloittava byrokratia puuttuu, pitää sellaista pikimmiten kehittää"?

Jos joku kokee kovaakin tarvetta luopua rahoistaan lajin merkeissä niin minä otan aina vastaan lahjoituksia... :) Ja toisin esim. SAL, minä voin jopa luvata käyttäväni kaikki lahjoitetut rahat lajiin liittyen! ;) (Eli jos ei muuten niin tauluihin ja paukkuihin. :) )
Diesel
Banned

Viesti Kirjoittaja Diesel »

Rehellisesti sanoen vastasit itse kysymykseesi edeltävässä kommentissa. Jos pointti ei selviä niin ei selviä osallistuja katokaan.
Riimuvuori
Isäntä

Viesti Kirjoittaja Riimuvuori »

Nyt on IDPA-kisaa etelässä. Ja niin etelässä, että ette ihan kohta Suomessa pääse etelämmäksi kisaamaan :lol:

IDPA SPRING OPEN 2016 Syndalenissa.

Lisätiedot kalenteri- ja IDPA-ketjuissa.

Tervetuloa!

-Riimuvuori
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “IDPA”