SO Recertification 2016

IDPA-ammunta. Kysymyksiä kilpailuista, niihin osallistumisesta, voimassaolevista säännöistä jne. Ei politikointa eikä muutakaan jauhantaa...

Valvojat: 300whisper, KukaLie, Humminbird, samim

No.44
Renki

SO Recertification 2016

Viesti Kirjoittaja No.44 »

Okei, eli. Onko muilla ollut tänä vuonna sekoilua safety officer recertien kanssa? Mulla meni tiivistetysti (...) about näin:
- SO cert 2012 suoritettu alunperin
- ei tullut mailia 2015 että recert vaadittu -> ekspiroitui siksi mun huomaamatta
- sain kuitenkin linkin testiin muuta kautta, tein sen silloin 2015, ei päivittynyt sivuille
- ihan ÄLYTÖN veivaaminen HQ:n ja eri paikallisempien tahojen kanssa asian suhteen että saataisiin SO status kohdalleen. No, summa summarum, loppujen lopuksi päivittivät vissiin statuksen manuaalisesti; idpa.com näyttää nyt että koe suoritettu kesäkuussa 2015 ja SO status expiroituu 9/1/2018. OK.
- No nyt tovi sitten tuli mailia että teepäs recert koska SO status ekspiroitunut, aikaa 60 päivää mailin saamisesta. Mutta idpa.com sanoo edelleen omalla sivulla että SO status on ok 2018 asti..

Onko hajua mitä tuolla tapahtuu, ja kantsiiko tuosta recert-kehotuksesta ruveta tekemään testiä? joku tuolla nyt ei mätsää? HQ:n kanssa ei jaksaisi alkaa säätämään kun viimeksikin meni vähän komedian puolelle jo pelkästään sen kanssa että itse ongelmaa päästiin käsittelemään.
fi0049
Kisälli

Re: SO Recertification 2016

Viesti Kirjoittaja fi0049 »

Eli joo recertification tein ajallani saatuani linkin sen tekemiseen. Kuitetenkin so statukseni on nyt expired nyt ?
Emailiakin sinne lähettelin eivät ottaneet onkeensa. Eli tulin siihen tulokseen jottei palveluksiani toimitsijana tarvita ?
Enkä enää so-kursille enää toistamiseen maksa itseäni, kun näyttää nämä netti uusinnat olevan yhtä hanurista joka kerta.

T:Jari fi0049
:twisted:
fi0049
Kisälli

Viesti Kirjoittaja fi0049 »

Kolmannen emailin jälkeen recertifikaationi tulos on päivittynyt idpa kantaan.
Homer
Guru

Viesti Kirjoittaja Homer »

fi0049 kirjoitti:Kolmannen emailin jälkeen recertifikaationi tulos on päivittynyt idpa kantaan.

Sitä riemun päivää...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “IDPA”