TALVI SRA 2017
Re: TALVI SRA 2017
Ei ole näkynyt. Spostilla tuli kyllä tulokset ja siinä lupailivat laittaa nettisivuille myös. Odotellaan odotellaan... 
"jos kaikki olis osunu,olis kaikki ollu taulussa"
Napanderus kirjoitti:Rastilla 3 oli 46 nollatuloksen ampunutta kilpailijaa. Mielestäni tälläiset rastit eivät kuulu SRA-kisoihin.....
Minkä takia SRA-ampujalta ei saisi vaatia ampumataitoa huonosta ampuma-asennosta huonolla sektorilla?
Minä olin ensimmäisissä SRA-kisoissani ikinä, samalla eka kiväärikisa ikinä, ja osuin jokaiseen vinosta ammuttuun tauluun laina-aseella.
Jos tällaisen rastin kohdalla pitää rutista liiasta vaikeudesta, kannattaa miettiä omaa harjoitteluaan uudelleen. Eikä siis missään nimessä ampua pelkästään enemmän, koska harjoittelutekniikassa on selkeästi jotain pielessä, vaan ennen kaikkea alkaa ampua järkevämmin.
Minun mielestäni erinomaiset ja hyvin järjestetyt kisat erinomaisilla ja vaihtelevilla rasteilla.
jantunen kirjoitti:Minä olin ensimmäisissä SRA-kisoissani ikinä, samalla eka kiväärikisa ikinä, ja osuin jokaiseen vinosta ammuttuun tauluun laina-aseella.
Minun mielestäni erinomaiset ja hyvin järjestetyt kisat erinomaisilla ja vaihtelevilla rasteilla.
Samoin itselle ekat kisat ja vaikka tulos oli mitä oli, niin kovasti pidin touhusta ja nyt sunnuntaina jo "uutta matoa koukkuun". Paljon heti näki ja koki, mitä kannattaa tehdä toisin. Jatkossa tietysti harkittua treeniä, kun kerran oma kalustokin rupeaa olemaan vihdoin kasassa.
Tuollaisissa överimatalien aukkojen ampumisessa, ase on yleensä helpoin laittaa suosiolla kunnolla kyljelleen. (Olettaen siis, että tietää mihin se silloin osuu.)
Itse tyrin ko. rastilla ja ammuin kaks laukausta rimaa hipoen, seurauksena 2M.
Sitten kyljeltään vielä yksi nosari, kun tuli vähän hosuttua.
Mutta eipä noiden poistolla silti olisi sijoitus muuttunut.
Video omista vedoista, tulokset ja lisää tarinaa sekä muutama kuva: http://special.squad.fi/v-s-suomen-talvi-sra-2017/
Itse tyrin ko. rastilla ja ammuin kaks laukausta rimaa hipoen, seurauksena 2M.
Sitten kyljeltään vielä yksi nosari, kun tuli vähän hosuttua.
Mutta eipä noiden poistolla silti olisi sijoitus muuttunut.
Video omista vedoista, tulokset ja lisää tarinaa sekä muutama kuva: http://special.squad.fi/v-s-suomen-talvi-sra-2017/