IDPA Finnish Championship 2017 28-30.6

IDPA-ammunta. Kysymyksiä kilpailuista, niihin osallistumisesta, voimassaolevista säännöistä jne. Ei politikointa eikä muutakaan jauhantaa...

Valvojat: 300whisper, KukaLie, Humminbird, samim

HooPee
Kisälli

Re: IDPA Finnish Championship 2017 28-30.6

Viesti Kirjoittaja HooPee »

Taas olivat staget viimeisen päälle hienoja. Allekirjoittaneelle jopa liian hienoja :) Reipas meininki ja mukavaa oli.
Homer
Guru

Viesti Kirjoittaja Homer »

Onko tuloksia jossain nähtävillä?

Lähetetty minun SGP621 laitteesta Tapatalkilla
vattuhillo
Oppipoika

Viesti Kirjoittaja vattuhillo »

Kiitokset kisan järjestäjille! Staget rullasivat hyvin ja olivat mukavia ampua. Ruoka oli hyvää ja sääkin loistava.

Mutta koska olen etelän vetelä, pitää minunkin hieman itkeä ja kiukutella...
Harmillista, koska itse kilpailu oli todella mukava, että tiedotuksesta Oulun pojat eivät juurikaan ilmeisesti välitä.
Kilpailukutsussa kerrottiin ensin täytettävän perjantain, mutta jos kaikki eivät siihen päivään mahdu, ylimenevät ampuvat jo torstaina.
Ok oletusarvona, kun mitään ei ole kuulunut, että ollaan mahduttu perjantaille. Ainoa aikataulu mitä löysin oli ke 28.6. klo 12 - pe 30.6. klo 15.
Eli ei sen parempaa aikataulua alkamisajoista. Itse löysin stage-kuvaukset naamakirjan kommenteista, kaikki tosin eivät löytäneet sieltäkään.
Samaa tiedottamisen riemujuhlaa näyttää olevan loppupelitkin. Harmittaa. kun en kuvannut tuloksia seinältä paremmin...

FI213597
Torsti
Mestari

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Tuommoinen räpsy tuli otettua.

Kuva

Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Homer
Guru

Viesti Kirjoittaja Homer »

vattuhillo kirjoitti:Harmillista, koska itse kilpailu oli todella mukava, että tiedotuksesta Oulun pojat eivät juurikaan ilmeisesti välitä.
Näin se tuntuu olevan. Minun piti tulla ampumaan kisa, mutta työasiat eivät antaneetkaan mahdollisuutta siihen. Ilmoittautumisen jälkeen ei kuulunut mitään, ei myöskään silloin kun peruutin osallistumisen. Eihän vastaaminen välttämätöntä ole, mutta mukavaa ja kohteliasta kyllä. Tietäisi osallistujakin tilanteen.
Järjestäjät olisivat voineet myös kertoa, että miksi kisa oli viikolla, koska sitä ihmeteltiin. Sillä olisi vältetty tuo taannoinen kommentointi.
Ilmeisesti tiedottaminen koetaan turhaksi. Se on ikävää, koska kyllä tämäkin homma on asiakaspalvelua ja asiakkaana on se osallistuja. Niin ainakin itse olen aina ajatellut.
Tietysti mua harmittaa, että kisa jäi nyt väliin. Oulussa on aina ollut mielenkiintoisia kisoja.
jarkar

Viesti Kirjoittaja jarkar »

No kuvassa tietty näkyy järjestys, mutta olis jo ihan mukava nähdä stage kohtaisia tuloksia. Toki vasta 3 vrkta menny, mutta jos kohta.
sam
Guru

Viesti Kirjoittaja sam »

Onko tuossa listauksessa nyt 6 vai 14 Suomenmestaria. Miten se menee?
fi0049
Kisälli

Viesti Kirjoittaja fi0049 »

Hienoa jotta tämän vuoden idpa sm kisat ovat onnistuneesti takana päin. Purku talkoot ym saatu tehtyä pienellä ja aktiivisella porukalla. Kova viikko kourallisella talkoolaisia. Onneksi eteläiset ulkomaan vieraatkin osallistuivat hantti hommiin.
Eikä heitä ihme kyllä keljuttanut ?
Mukavaa tuntui jatkuvan kisaillessa ja yhteis vietossa sunnuntaille saakka :)
No toivotaan ettei ensi vuoden varattu kisapäivä muutu viime hetkessä radanomistajan tarpeiden mukaan eripäivälle. Toki sanktioinnin saannin jälkeen on omat haasteensa muuttaa varattua pvm:ää ? Onhan silti aina se kisojen perumis vaihtoehto, mutta eipä se parempi ole ?
Vaan antaisikos se sitten lienee mahdollisuuden auringossa niille kritisoijille tehdä sen täydellisen kisan lajin tiimoilta...
Ainiin kisa tulokset tulevat varmasti lajisääntöjen mukaan esille niillä kuuluvilla foorumeilla...
Joten pientä kärsivällisyyttä, kun kisoissakaan ei vielä protestiajan ollessa vielä päällä voi tuloksia kertoa. ensimmäiset netissä jo kärsimättömänä niitä kärttävät ;)
No ensivuonna paremmat idpa sm kisat jossain muualla ja toivottavasti yllättää kaikin tavoin positiivisemmin...
T:Jari
vattuhillo
Oppipoika

Viesti Kirjoittaja vattuhillo »

](*,)
Torsti
Mestari

Taitaa olla keskeisimpänä kysymyksenä nuo tulokset kokonaisuudessaan, itse kisaa tai sen järjestelyjä ei liene kukaan mukana ollut moittinut. Jonkinlaista ns. Verify-tuloslistaa tässä varmaankin kaivataan.
Uskoakseni kaikki osallistuneet allekirjoittavat sen, että kiitos kuuluu järjestäjille. Toivottavasti taas ensi keväänä ja kesänä ammutaan Vareputaalla tämän lajin merkeissä.

smitti
Mestari

Viesti Kirjoittaja smitti »

sam kirjoitti:Onko tuossa listauksessa nyt 6 vai 14 Suomenmestaria. Miten se menee?
+1 :-k
Torsti
Mestari

IDPA Finnish Championship 2017 28-30.6

Taitaa olla kuusi, eli yksi enemmän kuin practicalissa. Ampujan luokka näkyy näissä poikkeuksena practicaliin.
Kumpaakin lajia tulee harrastettua ja mielestäni ne tukevat toisiaan. Ja ei, en ole kilpailuorganisaation osa, jos joku niin ajattelee.

fi0049
Kisälli

Viesti Kirjoittaja fi0049 »

Liittäisin kuvan tuloksta tähän mutten osaa...
Idpa.com on tulokset ainakin näkösällä niitä kaipaaville !
T:Jari
Droopy
Suurmestari

Viesti Kirjoittaja Droopy »

Nyt on tulokset virallisilla sivuilla
http://www.idpa.com/compete/competitiondetails/27934
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “IDPA”