Eli tarvetta olisi tuollaiselle. Suosituksia, kokemuksia otetaan mielellään vastaan. Jos saatavilla kotimaisista liikkeistä niin plussaa jos linkki löytyy.
Sopivuus myös SRA-käyttöön on plussaa.
Käytössä on Wilderness instructor belt jonka leveys on 4,45cm joten tuo pitäisi mahtua.
Pidän enemmän koteloista joissa ei ole lukitusta mutta lukituksella varustetutkaan eivät ole pois suljettuja.
IDPA laillinen kotelo Glock 17
Valvojat: 300whisper, KukaLie, Humminbird, samim
Re: IDPA laillinen kotelo Glock 17
Ghost Civilian on ainakin ihan perushyvä IDPA-laillinen kotelo. Voi käyttää SRA:ssa teippaamalla jonkun pahvinrämmäleen lipasaukon suojaksi, mutta ei ehkä ihanteellinen siihen.
Kts esim Hantauruksen sivuilta Safarilandin koteloita.
Ne joita on hyllyssä Glock 17, 19 ja Walther, on 99% kelvannut viranomaiskäyttöönkin.
Ne joita on hyllyssä Glock 17, 19 ja Walther, on 99% kelvannut viranomaiskäyttöönkin.
<Esittämäni mielipiteet ovat omiani, ne eivät edusta kenenkään muun tai minkään yhdistyksen tai organisaation mielipidettä.>
http://www.safariland.com/products/hols ... 77&start=1
Olen itse käyttänyt kummassakin lajissa HK P30:n kanssa tuollaista. Mielestäni oikeastaan parempaa koteloa ei edes ole, tuo on kestävä, pitää aseen tiukasti hallussa mutta mahdollistaa silti nopean vedon. Safariland tekee myös vielä IDPA-mallisempaa koteloa joka on vähän pienempi ja vielä helpompi vetää, mutta se ei sitten enää mene SRA:han.
Olen itse käyttänyt kummassakin lajissa HK P30:n kanssa tuollaista. Mielestäni oikeastaan parempaa koteloa ei edes ole, tuo on kestävä, pitää aseen tiukasti hallussa mutta mahdollistaa silti nopean vedon. Safariland tekee myös vielä IDPA-mallisempaa koteloa joka on vähän pienempi ja vielä helpompi vetää, mutta se ei sitten enää mene SRA:han.
Black Hawk Down on ihan hyvä.
Ja Die Hardit 1-3
Sekä Tappava Ase 1-4
Ja Die Hardit 1-3

Sekä Tappava Ase 1-4

-
AlexMachine
- Isäntä
Kiitos. Tutustutaan.
-
AlexMachine
- Isäntä
Vyökiinnitteinen malli Safarilandin 7737 mallista ALS-lukituksella lähti tilaukseen sekä sen Molle kiinnityssarja. Lueskelin tuon arvosteluja ja jos 99% poliiseista ja ex-sotilaista, jotka ostaneet, kehuu korkealle, ei ollut paha 60€ sijoitus. Kiitoksia.