Wasa Spring Battle 2020 L2 pistooli
Re: Wasa Spring Battle 2020 L2 pistooli
Ilmoittautuminen alkaa huomenna 15.7 klo. 18.00!
Viranomainen.fi
Mulla toi tapahtuma näkyy draftina, en tiedä onko siitä haittaa ilmottautumisen suhteen, mutta ajattelin laittaa viestiä ettei homma vaan kaadu turhaan siihen. Mahdollisesti turhaa hätäilyä...
No nyt on kondiksessa.
Kiitos huomautuksesta!
Kiitos huomautuksesta!
Viranomainen.fi
Kevään WSB kisaMaksu olikin 65€, joten ne jotka on paikan jo keväällä lunastanut maksavat siis 25€ lisää.
Viranomainen.fi
Nyt on mielestäni säädetty jo ihan tarpeeksi, varannette käteistä radalle ilmoittautumisen yhteyteen niille jotka jo maksoivat 30e?
<Mave> tosin oon herrasmiesmäisesti niin pleksit että oon kaunis kuin pistooliampuja
Kilpailujen järjestäminen on vapaaehtoista ja tietääkseni kaikki meistä tekevät sitä vapaa-ajallaan. En hirveän pahoillani olisi maksusekoilusta, kun itse kisapaikka ei ole jäänyt saamatta järjestäjän sekoilujen vuoksi.
letti kirjoitti:Nyt on mielestäni säädetty jo ihan tarpeeksi, varannette käteistä radalle ilmoittautumisen yhteyteen niille jotka jo maksoivat 30e?
Kyllä varataan.
Viranomainen.fi
INFO kertausta: kisa ilmo ja asetarkastus stagella 08:30. Ammunta alkaa n. 09:00.
Jokainen squadi huolehtii siitä ettei rynnätä seuraavalle stagelle, ennen kuin edellinen on lopettanut stagen.
Stage henkilökunta antaa luvan siirtymiseen. Näin pidämme huolta lajitovereista korona aikana.
Stageilla käsidesiä, kanttiinissa käsienpesu mahdollisuus.
Palkintojen jako tilaisuutta ei pidetä. Tulokset nähtävissä hitfactor.fi
Palkinnot toimitetaan jälkikäteen. Kilpailussa myös sponsori tavaraa, joka arvotaan kaikkien kilpailijoiden kesken
ja toimitetaan jälkikäteen onnelliselle voittajalle.
Kanttiini toiminnassa lauantaina ja sunnuntaina. Löytyy perus kahvi, tee, virvokkeet, pulla, sämpylä ym.
-MD-
Jokainen squadi huolehtii siitä ettei rynnätä seuraavalle stagelle, ennen kuin edellinen on lopettanut stagen.
Stage henkilökunta antaa luvan siirtymiseen. Näin pidämme huolta lajitovereista korona aikana.
Stageilla käsidesiä, kanttiinissa käsienpesu mahdollisuus.
Palkintojen jako tilaisuutta ei pidetä. Tulokset nähtävissä hitfactor.fi
Palkinnot toimitetaan jälkikäteen. Kilpailussa myös sponsori tavaraa, joka arvotaan kaikkien kilpailijoiden kesken
ja toimitetaan jälkikäteen onnelliselle voittajalle.
Kanttiini toiminnassa lauantaina ja sunnuntaina. Löytyy perus kahvi, tee, virvokkeet, pulla, sämpylä ym.
-MD-
WasaSpringBattle kisan mitallit valmistuvat 14.9. Matkan varrella muutama mutka, mutta mitalit toimitetaan tavalla tai toisella. Nokialla viimestään jaetaan mahdollisimman monelle ja lopuille sitten mahdollisuuksien mukaan.
-MD-
-MD-
Pressan mitskuista vielä sen verran että , tulevat jälkijunassa.
IPSC ei ole saanut toimitettua lätkiä Suomeen.
IPSC ei ole saanut toimitettua lätkiä Suomeen.
WSB:n mitalit on mukana Nokialla, ja saa hakea Kahvilasta huomenna. Nimetyt pussit, ottakaa myös saman seuran muille voittajille.
Lähetetty minun GM1903 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun GM1903 laitteesta Tapatalkilla