Vamsa Finbattle 2 IDPA SM

IDPA-ammunta. Kysymyksiä kilpailuista, niihin osallistumisesta, voimassaolevista säännöistä jne. Ei politikointa eikä muutakaan jauhantaa...

Valvojat: 300whisper, KukaLie, Humminbird, samim

ose
Shamaani

Vamsa Finbattle 2 IDPA SM

Viesti Kirjoittaja ose »

linkin takana lisää + ilmo

https://shootnscoreit.com/event/64/1494/
Now what I call rapid fire, is when you get around six rounds per second -Jerry Miculek
G19
Renki

Re: Vamsa Finbattle 2 IDPA SM

Viesti Kirjoittaja G19 »

Löytyykö stagekuvaukset kuvien kera jostain muualta kuin SSI:sta?
ose
Shamaani

Viesti Kirjoittaja ose »

on lähetty ilmoittautuneille emaililla
Now what I call rapid fire, is when you get around six rounds per second -Jerry Miculek
Muavitutti
Renki

Viesti Kirjoittaja Muavitutti »

Mikähän on aikataulu? Ilmoittautumisen kellonaika?
ose
Shamaani

Viesti Kirjoittaja ose »

Tervetuloa IDPA SM FinnBattle 2 The Lockdown kilpailuun.

Varsinaiset kilpailupäivät ovat lauantai tai sunnuntai, ampujan valinnan mukaan jompikumpi.
Varustetarkastukseen tullaan asevyöt puettuna, lippaat ja pistooli koteloon laitettuna.
Parkkipaikka-alue ei ole kilpailualuetta, joten turvallisuusseikat huomioiden varusteita voi käsitellä oman auton tiloissa.
Ilmoittautumisen yhteydessä tarkastetaan ilmoittautumistiedot, jäsenyys-, classifier yms voimassaolot, joten mikäli näissä on korjattavia, kaikki odottavat että puutteelliset tiedot saadaan oiottua ennen kilpailun alkua.
Tärkeää on siis että huolehditte ennen saapumista mahdolliset muutokset kilpailunjärjestäjän tietoon hyvissä ajoin. Kyseessä on ulkoilmatapahtuma, varaudu Suomen kesäsään mukaisilla varusteilla.
Tarjoamme päivän aikana laktoosittoman/gluteenittoman lounaan sekä kahvia. Erikoisemmat ruokavaliot kannattaa huolehtia itse. Paikalla on myös juomavettä kanistereissa sekä käsidesiä.
Kilpailupaikan osoite on Tuomenojantie 43 Sastamala. Saapumiseen kannattaa varata hieman ekstra-aikaa, koska kaikista suunnista lähestyttäessä lähistöllä on tietöitä, murskepintaa ja nopeusrajoituksia. Täyttäkää parkkipaikka tiiviisti. Ilmoittautumisjonossa muistakaa koronaturvavälit.

Aikataulu 15.8. ja 16.8.:
8.00 ilmoittautuminen ja varustetarkastus
9.00 kisapuhuttelu
9.15 squadien kokoontuminen ja siirtyminen aloitusbaylle
9.30 ammunta alkaa

sopivassa välissä
- ruokailut, porrastaen ammunnan etenemisen mukaan
-PF mittaukset
ammunta päättyy viimeistään klo 21.00

Aikataulu toimitsijakilpailupäivänä:
9.00 squad 1 aloittaa
10.00 muut squadit aloittaa
Loppuu kun valmista.

Toimitsijakisaan kannattaa ottaa eväät mukaan, yritämme järjestää ruokailun mutta täyttä varmuutta ei vielä ole.
Toimitsijat saavat erillisen tiedotteen kilpailupäivien aikataulusta heitä koskien.

Olli Seppälä
VamSA IDPA
ose
Shamaani

Viesti Kirjoittaja ose »

Tieto laitettu myös SSI:n kautta, mutta koska en osaa kirjoittaa lyhyesti ja SSI hyväksyy vain rajallisen määrän merkkejä, laitoin tuon tännekin
ose
Shamaani

Viesti Kirjoittaja ose »

Kilpailuun vapaana 7 paikkaa.
Mikäli tahdot mukaan laita email osoitteeseen
idpa@vamsa.fi
Mraappana
Renki

Viesti Kirjoittaja Mraappana »

Onko tulokset jossakin luettavissa?
Torsti
Mestari

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Ok kisa. Kilpailun johtaja vain aukoi päätään toimihenkilöille ja kilpailijoille minkä kerkesi.

Ei se ollut ihan aikuisten ihmisten hommaa.

Lähetetty minun Nokia 5.3 laitteesta Tapatalkilla
ose
Shamaani

Viesti Kirjoittaja ose »

Torsti kirjoitti:Ok kisa. Kilpailun johtaja vain aukoi päätään toimihenkilöille ja kilpailijoille minkä kerkesi.

oho.
pyytäisin tähän muitakin kommentteja, koska en tiedosta näin käyttäytyneeni.
tai esimerkin tilanteesta jossa olen näin toiminut.

Olli Seppälä

ose
Shamaani

Viesti Kirjoittaja ose »

kuulin että saatoin saada ansaitsematonta kunniaa.
ilmeisesti kommentti tarkoitettu Muhoksen PM kisaan.
no, ehkä tämä selviää samalla kun kirjoittajakin.

ose kirjoitti:
Torsti kirjoitti:Ok kisa. Kilpailun johtaja vain aukoi päätään toimihenkilöille ja kilpailijoille minkä kerkesi.

oho.

Olli Seppälä

Setämies
Suurmestari

Viesti Kirjoittaja Setämies »

No ei ollut jos se tässä topikissa kerran on. Olin siellä ja olihan se osittain ylimielistä hommaa. Kuhan säännöt edes olis opeteltu. Muhoksella kusi aikatalulu big time, mutta kaikki muu oli erittäin ammattimaista. Toisin kuin Vammalassa johon en enää osallistu. Viime vuonna jonku SOn tai kenenkä lie huuto ampujalle kuulu varmaan poriin asti. Turha yrittää sälyttää muiden niskoille asiallista kritiikkiä.

Niin ja miksi selvitellä kritiikin antajien henkilöllisyyksiä foorumeilla? jo ajatus siitä herättää tiettyjä kysymyksiä. 8-[
I´m neither good or bad, I´m just misunderstood
uuvatti
Renki

Viesti Kirjoittaja uuvatti »

Setämies kirjoitti:Niin ja miksi selvitellä kritiikin antajien henkilöllisyyksiä foorumeilla? jo ajatus siitä herättää tiettyjä kysymyksiä. 8-[

Minun vähäisen sisälukutaitoni mukaan postauksen ajankohta (lauantain ja sunnuntain välinen yö) huomioiden viitattiin kirjoittajan pään, ei henkilöllisyyden, selviämiseen. Tästä edelleen johdettuna ei liene mahdoton ajatus, että saattoi lipsahtaa väärään ketjuunkin, etenkin kun kilpailun johtaja yllä ei kommenteista tunnistanut itseään.
Setämies
Suurmestari

Viesti Kirjoittaja Setämies »

No näin ku esität niin se voi hyvinkin pitää paikkansa.
I´m neither good or bad, I´m just misunderstood
zipa
Mestari

Viesti Kirjoittaja zipa »

ose kirjoitti:oho.

Olli Seppälä

Ei ollut välttämättä sinulle kohdistettu kommentti. En ala itse sen enempää ruotimaan, kisat oli kivat ja itse viihdyin, mutta kun aamulla ensimmäinen kommentti jonka kisajärjestäjien suusta kuulee, kävellessä sinne missä ilmoittautuminen on aina ennen ollut, on "painukaa nyt jukkernaut jo vittuun täältä" niin vähän siinä meinaa kulma kohota. Itsellä niin väliä kun tuttujen parissa ollaan, mutta samassa porukassa käveli mäkeä ylös yksi ensimmäisissä IDPA-kisoissaan oleva kaveri jolle joutui asiaa vähän enemmänkin selittelemään.

Tällä kertaa ei ehkä tuo Match Admin Guiden pykälä 12-1 ihan täyttynyt täysillä.

"serves as an ambassador for the sport and will be key in forming a new shooter’s first impressions of what IDPA is all about"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “IDPA”