Mcfadden grip loader
Valvoja: nsalokos
Re: Mcfadden grip loader
Listalla on nämä adapterit, mitä ilmoitettu tarvittaviksi laitteiden kanssa:
(#1)MP15-22
(#2) AR 15/22/CMMG/Sig522/PLR22/BlackDog
(#8) AR15 Modified for Colt M4 and Beretta ARX160
(#5) Kimber 1911 22
(#23) REMINGTON 597
Ilmoittakaa asap, jos muille adaptereille tarpeita, noita lähtee tilaukseen laitteiden kyljessä.
Niko
0445528667
(#1)MP15-22
(#2) AR 15/22/CMMG/Sig522/PLR22/BlackDog
(#8) AR15 Modified for Colt M4 and Beretta ARX160
(#5) Kimber 1911 22
(#23) REMINGTON 597
Ilmoittakaa asap, jos muille adaptereille tarpeita, noita lähtee tilaukseen laitteiden kyljessä.
Niko
0445528667
Minulle laite adapterilla #4.
Jos ei ole kukaan testannut sitä Rugerin BX-25 -lippaan kanssa, niin minähän testaan. Jos ei toimi, niin teen adapterin itse.
Jos ei ole kukaan testannut sitä Rugerin BX-25 -lippaan kanssa, niin minähän testaan. Jos ei toimi, niin teen adapterin itse.
Juha T_A kirjoitti:Masiina kirjoitti:Onko näihin vieläkään saatavilla BX-25 adapteria?
Mikähän tuo"SR-22" -malli on? En löytänyt tietoa, josta ilmenisi, että se on BX-25 -yhteensopiva. Jos se sopii BX-25 lippaan tankkaamiseen, niin loaderin sellaisella adapterilla kyllä tarvitsen.
Taitaa olla pienoispistooli tuo ruger sr22.
http://ruger.com/products/sr22Pistol/models.html
"Ei tiedolla, ei taidolla vaan tunteella"
ParkerH kirjoitti:Juha T_A kirjoitti:Masiina kirjoitti:Onko näihin vieläkään saatavilla BX-25 adapteria?
Mikähän tuo"SR-22" -malli on? En löytänyt tietoa, josta ilmenisi, että se on BX-25 -yhteensopiva. Jos se sopii BX-25 lippaan tankkaamiseen, niin loaderin sellaisella adapterilla kyllä tarvitsen.
Taitaa olla pienoispistooli tuo ruger sr22.
http://ruger.com/products/sr22Pistol/models.html
pienoiskiväri on ilmeisesti sr-22
http://www.ruger.com/products/sr22Rifle/models.html
"Ei tiedolla, ei taidolla vaan tunteella"
Kiitos! No niinpä olikin SR22 pienoispistooli ja SR-22 on pienoiskivääri. Muutama vuosi sitten olisin vielä muistanut tuon pistoolin ...
Eli minulle sittenkin adapterilla #0, kun on niitä aftermarket -lippaitakin tuossa.
Eli minulle sittenkin adapterilla #0, kun on niitä aftermarket -lippaitakin tuossa.
Juha T_A kirjoitti:Kiitos! No niinpä olikin SR22 pienoispistooli ja SR-22 on pienoiskivääri. Muutama vuosi sitten olisin vielä muistanut tuon pistoolin ...
Kiva jäynä jos väliviiva erottaa kaksi eri asemallia mutta samalla nimellä olevaa toisistaan?
Tilaus lähti juuri latureista edelleen, menenee se pari viikkoa, että tullipostiin tupsahtaa...katellaan,ilmoittelen....
Niko
Niko
Pikalaturit ovat toivoakseni minulla ensi viikolla, tavarat vapautettu tullista ja peukut ristiin, että etana-posti ne tuo joskus perille.
Pikalaturit sain eilen ja niitä lähetetty jo asiakkaille. Jos olet tilannut laturin etkä ole saanut YV viestiä toimareiden kautta tai emaililla, niin hihkaise. (mielestäni olen infonnut kaikkia laturin tilaajia jo?).
Niko
Niko
Joko on testattu että toimiiko tämä BX-25 lippailla?
BX-25 lippaanhuulet on sen verran kulmassa tarvikelippaisiin verrattuna, että ei mene paukut sisään. Adapteria modaamalla lippaan saa toki laturiin nähden parempaan kulmaan.
Ile__ kirjoitti:Joko on testattu että toimiiko tämä BX-25 lippailla?
BX- lippaille ei ole adapteria tarjolla. Muokkailemalla voipi saada toimimaan, en ole itse siihen alkanut, kun en käytä BX-lippaita.
jJanne kirjoitti:Hei, olisko Ruger target mk IV saatavana?
Valmistajalla ei ole Ruger MK-pistooleihin adapteria olemassa. Ruger SR22 pistooliin on, mutta ei liene mitään yhteistä näiden lippailla.
nsalokos kirjoitti:jJanne kirjoitti:Hei, olisko Ruger target mk IV saatavana?
Valmistajalla ei ole Ruger MK-pistooleihin adapteria olemassa. Ruger SR22 pistooliin on, mutta ei liene mitään yhteistä näiden lippailla.
Sori, mun moka. Tätä tarkoitin:
McFadden Machine Ultimate Cliploader (Buckmark/Ruger)