IDPA ja pistoolin valo
Valvojat: 300whisper, KukaLie, Humminbird, samim
IDPA ja pistoolin valo
Olikos se nykyään niin, että IDPAssa saa pistoolissa olla asevalo (SSP)?
Re: IDPA ja pistoolin valo
Warlord kirjoitti:Olikos se nykyään niin, että IDPAssa saa pistoolissa olla asevalo (SSP)?
Näin olen ymmärtänyt, laatikkoon kun mahtuu lamppuineen ja menee painorajaan.
Ainakin CarryOptics on sallittu varmaks, luulisin että SSP kans ok että voi ampua pimeäkisoja. Jos siis mahtui muuten boksiin jne.
-
Muavitutti
- Renki
Aseessa kiinni olevaa valoa ei saa käyttää, se saa olla kunhan on sääntöjen mukainen, säännöt idpa.com
Vain käsivalaisimen valoa saa käyttää pimeäkisoissa
Muavitutti kirjoitti:Aseessa kiinni olevaa valoa ei saa käyttää, se saa olla kunhan on sääntöjen mukainen, säännöt idpa.com
En löydä tuollaista sääntökohtaa, kerrotko tarkemmin missä kohtaa näin on määrätty?
Kun koitin selata IDPA:n sääntöjä, löysin vain pari kohtaa, jotka liittyivät valoihin: PCC:ssä voi käyttää ja Valoa ei saa kiinnittää mihinkään kohtaan itse ampujaan???
Eipäs mutuilla siellä...Muavitutti kirjoitti:Aseessa kiinni olevaa valoa ei saa käyttää, se saa olla kunhan on sääntöjen mukainen, säännöt idpa.com
Asevalo SAA olla kaikissa luokissa, kunhan menee boksiin ja painorajan alle. Jos käyttää valoa kisoissa se tulee olla kiinnitettynä koko kisan ajan, mikä on tietenkin luonnollista, eihän kukaan kai koteloakaan vaihda kesken kaiken.
Jos stagella on määrätty aloituksessa lähtö käsivalaisimen kanssa, sen voi laittaa taskuun piipin jälkeen ja jatkaa toimintaa asevalon kanssa.
Lähetetty minun LE2123 laitteesta Tapatalkilla
Viktor417 kirjoitti:Eipäs mutuilla siellä...Muavitutti kirjoitti:Aseessa kiinni olevaa valoa ei saa käyttää, se saa olla kunhan on sääntöjen mukainen, säännöt idpa.com
Asevalo SAA olla kaikissa luokissa, kunhan menee boksiin ja painorajan alle. Jos käyttää valoa kisoissa se tulee olla kiinnitettynä koko kisan ajan, mikä on tietenkin luonnollista, eihän kukaan kai koteloakaan vaihda kesken kaiken.
Jos stagella on määrätty aloituksessa lähtö käsivalaisimen kanssa, sen voi laittaa taskuun piipin jälkeen ja jatkaa toimintaa asevalon kanssa.
Lähetetty minun LE2123 laitteesta Tapatalkilla
Näin. Tässä ns oppikirjavastaus.
perttime kirjoitti:Kun koitin selata IDPA:n sääntöjä, löysin vain pari kohtaa, jotka liittyivät valoihin: PCC:ssä voi käyttää ja Valoa ei saa kiinnittää mihinkään kohtaan itse ampujaan???
Valoa ei saa kiinnittää ampujaan ennen piippiä. Piipin jälkeen saa laittaa vaikka kumilenksulla käden ympärille.
"8.9.4.1 Flashlights may be used in IDPA competition. Lights may not be attached to the shooter’s head, hand, wrist, or
arm in any fashion, prior to the start signal. The only exception to this is of the flashlight is provided for the
stage."
Nahkurin orsilla tavataan
Warlord kirjoitti:Olikos se nykyään niin, että IDPAssa saa pistoolissa olla asevalo (SSP)?
Mitenkäs noi Laser valocombot esim Olight/Fenix yms??