SRA K-S Cup Karstula
- sami.lillstrang
- Kisälli
SRA K-S Cup Karstula
Karstulassa pidetään SRA-kilpailut sunnuntaina 18.05.2025 mätäslammella. Rasteja tulossa 4 tai 5kpl. Lisää tietoa tulee kun saahaan suunnittelua pitemmälle.
Sämpy
- sami.lillstrang
- Kisälli
- sami.lillstrang
- Kisälli
Re: SRA K-S Cup Karstula
Karstulan reserviläiset järjestää SRA kilpailun Mätäslammin ampumaradalla 18.05.2025. Rasteja viisi kappaletta. Kolme kiväärirastia, yksi pistoolirasti ja yksi haulikko pistooli kombo.
Koska kilpailu on Keski-Suomen piirin SM karsintaosakilpailu, etusijalla ovat Keski-Suomen piirin kilpailijat
Tuomareita tarvitaan. Tuomareille hyvitetään osallistumismaksu kokonaisuudessaan.
Amet 1-100m
Kivääri, pistooli, haulikko
Osallistumismaksu 25€ maksetaan käteisellä paikan päällä
Ilmottautuminen alka 8.00. Ampuminen alkaa 9.30
Lisätietoja Sami Lillstrang 0400777881
Koska kilpailu on Keski-Suomen piirin SM karsintaosakilpailu, etusijalla ovat Keski-Suomen piirin kilpailijat
Tuomareita tarvitaan. Tuomareille hyvitetään osallistumismaksu kokonaisuudessaan.
Amet 1-100m
Kivääri, pistooli, haulikko
Osallistumismaksu 25€ maksetaan käteisellä paikan päällä
Ilmottautuminen alka 8.00. Ampuminen alkaa 9.30
Lisätietoja Sami Lillstrang 0400777881
Sämpy
- sami.lillstrang
- Kisälli
Kilpailu näyttäisi olevan nyt täynnä ja jonotus listallakin jokunen. Ilmotelkaa maholliset peruuntumiset niin nostan jonosta seuraavia kilpailuun mukaan.
SAVOTTA tukee meitä kilpailun järjestämisessä. Olen luvannut ottaa niille muutaman kuvan tapahtumasta. Jos joku haluaa kieltäytyä kuvista niin kertoo asian minulle paikan päällä. Tarkotus ei ole muutenkaan kuvata henkilöitä vaan tapahtumaa.
SAVOTTA tukee meitä kilpailun järjestämisessä. Olen luvannut ottaa niille muutaman kuvan tapahtumasta. Jos joku haluaa kieltäytyä kuvista niin kertoo asian minulle paikan päällä. Tarkotus ei ole muutenkaan kuvata henkilöitä vaan tapahtumaa.
Sämpy
- sami.lillstrang
- Kisälli
- sami.lillstrang
- Kisälli
Peruutuksia tullu. Käykäähän kahtomassa osallistujaluetteloa kun hyväksyin kilpailuun jonotuslistalta
Sämpy
- sami.lillstrang
- Kisälli
Iso kiitos järjestävälle taholle hyvistä kisoista. Ampumista ja haastavuutta riitti sopivassa suhteessa. Erityisesti harvinaiseksi käynyt haulikko ammunta oli hyvä lisä 

VUP/VP/VPO Vapaa 
- sami.lillstrang
- Kisälli
Taas hienossa kelissä hienot kisat. Kiitoksia järjestäjille, tuomareille, muille talkoolaisille ja sponsoreille.
Dementiarasti never forget.
Dementiarasti never forget.
- sami.lillstrang
- Kisälli
Sämpy
Taas esimerkkisuorituksia kuinka ei kannata suoriutua kiväärillä.