Euroopan huonoin IDPA-kilpailu järjestetään taas Puolangalla 27.6.2026.
10-12 stagea, noin 150 laukausta.
Lisäinfoa ilmestyy kalenteriosioon viimeistään vuoden vaiheessa
Puolanka IDPA 2026
Valvojat: 300whisper, KukaLie, Humminbird, samim
Re: Puolanka IDPA 2026
Sinne kun saisi vielä classifierit vaikka kisan jälkeen!!??
Ei hyvää semmosia järjestää, osallistujat luultavasti lopettaa koko lajin kisan jälkeen.
Itse asiassa korjaan viestiäni Puolankalaiseen muotoon sopivaksi; Eihän sinne kuitenkaan saada classifier mahista, tai sitten sekin jotenkin kämmitään 
Classifier on niin helppo järjestää ja nopea ampua, ettei sen pitäisi olla ongelmana missään.
Lähetetty minun XQ-CQ54 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun XQ-CQ54 laitteesta Tapatalkilla
-
North State
- Kisälli
Lähtökohtaisesti emme ammuttele erillisiä Classifierejä ennen tai jälkeen kisan. Kuten aiemmin mainittiinkin, se on helppo ampua missä tahansa ennen kilpailua.
Pyydän ottamaan yhteyttä minuun, jos Classifierin ampuminen ennen kisaa muodostuu ongelmaksi. Muutan ongelman ajanhallinnan järjestelyksi ja lähtökohtaisesti kaikki onnistuu.
Tämä kisa on Tier III raameissa järjestettävä Tier I, joten classifieria ei tarvitse olla suoritettuna.
Joka ikinen vuosi teemana on ollut "Pääasia että on mukavaa". Jokainen vuosi ainakin tuo on toteutunut palautteen perusteella.
Toinen juttu on ollut se, että syöttö pelaa.
Taitaa sekin olla toteutunut, jos 10 stagea ammutaan ja puretaan 3h15min:iin.
Hyvät ihmiset, olette tervetulleita kaikki keskelle mehtää harrastamaan ja viettämään hyvää aikaa.
Pyydän ottamaan yhteyttä minuun, jos Classifierin ampuminen ennen kisaa muodostuu ongelmaksi. Muutan ongelman ajanhallinnan järjestelyksi ja lähtökohtaisesti kaikki onnistuu.
Tämä kisa on Tier III raameissa järjestettävä Tier I, joten classifieria ei tarvitse olla suoritettuna.
Joka ikinen vuosi teemana on ollut "Pääasia että on mukavaa". Jokainen vuosi ainakin tuo on toteutunut palautteen perusteella.
Toinen juttu on ollut se, että syöttö pelaa.
Taitaa sekin olla toteutunut, jos 10 stagea ammutaan ja puretaan 3h15min:iin.
Hyvät ihmiset, olette tervetulleita kaikki keskelle mehtää harrastamaan ja viettämään hyvää aikaa.