Talvicup 2008
Valvoja: KukaLie
KAF kirjoitti:Minulla olisi tuo pdf, mutta kuka hostaisi sen? sähköpostinkin voisin laittaa.
KAF
Tätä palvelua voi lienee käyttää ?
http://www.speedyshare.com/
hra48 kirjoitti:KAF kirjoitti:Minulla olisi tuo pdf, mutta kuka hostaisi sen? sähköpostinkin voisin laittaa.
KAF
Tätä palvelua voi lienee käyttää ?
http://www.speedyshare.com/
Tackar!
Tuossa olisi:
http://www.speedyshare.com/616199665.html
KAF
Colt kirjoitti:Meiltä tulee edustamaan vain emäntä, itse kärvistelen flussakuumeessa.
Alkaa selvitä pikkuhiljaa kuka on perheen "Neiti"
Ylkkä kirjoitti:Muistakaa saappaat mukaan jotta ei tarvitse teippailla kenkiä suksiin kiinni.
M/91 maiharit ajanee asian, kävin just kellarista koukkaamassa...
Saas vaan nähdä mitä tulee hiihtämisestä kun tää talvi näyttää olevan niin luminen, toisaalta PV suksilla hiihtäneenä voin sanoa että niillä on keskimäärin hiihdetty enemmän hiekotetulla asfaltilla kuin lumella.
"21:11 <@hjv> alan kyllä olla itekki sitä mieltä että meikän ei kannata enää jatkaa geneettistä perimääni"
Juttu Ilta-sanomissa
Osa ampujista ainakin oli Padasjoella
Lainaus Ilta-sanomat:
Sokea ampuja käyttämässä ampuma-asettaan saattaa karkottaa ihmiset ympäriltään. Maassamme on kuitenkin 40 - 50 näkövammaista ampujaa, osa heistä kilpa-ampujia. Tänä viikonloppuna he kokoontuivat leirille Siilinjärvelle. Mukana oli muun muassa vuonna 2007 Saksan Suhlissa EM-kultaa ampunut Timo Nyström.
Lainaus Ilta-sanomat:
Sokea ampuja käyttämässä ampuma-asettaan saattaa karkottaa ihmiset ympäriltään. Maassamme on kuitenkin 40 - 50 näkövammaista ampujaa, osa heistä kilpa-ampujia. Tänä viikonloppuna he kokoontuivat leirille Siilinjärvelle. Mukana oli muun muassa vuonna 2007 Saksan Suhlissa EM-kultaa ampunut Timo Nyström.
Jokaisen Suomen miehen on harjoitettava ampumataitoaan sillä koskaan ei tiedä milloin sitä taas tarvitaan
CUP IV Hamina 17.02.2008
Haminan kilpailuun 13 peruutuspaikkaa vapaana.
taitaa tulla vähäväkinen kilpailu.
Ilmottautumiset mulle pm tai sp talvicup(at) gmail.com
TC hamina 2008 Kisatiedote
Ilmoittautuminen alkaa 17.2.2008 klo 9:00
Ammunta alkaa 10:00
Paikalla on myynnissä lämmintä Grillimakkaraa , kahvia, kuuma mehu, pikkupurtavaa.
Ajo-ohje:
Haminan keskustasta vaalimaalle/viipuriin päin n. 2,5km
Josta oikealle Kalmilaan n. 3km. Levähdyspaikan jälkeen 0,5km on vasemmalle ylämäkeen AMPUMARATA kyltti. Paviljongin kohdalla etuoikealle hirviradan suuntaan. aja 300m ratakatoksen taakse parkkiin.
EUREF-FIN maantieteelliset (~WGS84)
N 60° 32.492'
E 27° 16.813'
PS. Kivääriin hihna mukaan, koska 300m rastilla aseen pitää roikkua hihnasta.
taitaa tulla vähäväkinen kilpailu.
Ilmottautumiset mulle pm tai sp talvicup(at) gmail.com
TC hamina 2008 Kisatiedote
Ilmoittautuminen alkaa 17.2.2008 klo 9:00
Ammunta alkaa 10:00
Paikalla on myynnissä lämmintä Grillimakkaraa , kahvia, kuuma mehu, pikkupurtavaa.
Ajo-ohje:
Haminan keskustasta vaalimaalle/viipuriin päin n. 2,5km
Josta oikealle Kalmilaan n. 3km. Levähdyspaikan jälkeen 0,5km on vasemmalle ylämäkeen AMPUMARATA kyltti. Paviljongin kohdalla etuoikealle hirviradan suuntaan. aja 300m ratakatoksen taakse parkkiin.
EUREF-FIN maantieteelliset (~WGS84)
N 60° 32.492'
E 27° 16.813'
PS. Kivääriin hihna mukaan, koska 300m rastilla aseen pitää roikkua hihnasta.
Viimeksi muokannut Ylkkä, 14.02.08 5:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Myyn kaikki pois !
Ja kerrankin pahamainenen kuvaajakin saapuu paikalle... voi päästä ikuistetuksi netin syövereihin 
RTC - TeamChallenge.fi
Mil Spec - kun toleranssit loppuvat kesken.
Heggis not recommended by Nutn!
Through I N F I N I T Y and beyond !!
Mil Spec - kun toleranssit loppuvat kesken.
Heggis not recommended by Nutn!
Through I N F I N I T Y and beyond !!