454 Casull keittokirjaa valmistajalta?
454 Casull keittokirjaa valmistajalta?
Eikäkö josko valmistajalla olis joku ohje tuolle 454Casull patruunaa varten.
Tuntuu olevan ko. kuti jossainmäärin nousu tendensissä, ainakin täällä pääkaupunkiseudulla. Mistä varmaan alkaa muodostumaan markkinoita.
Tuli hommattu teidän 225Gr FP luotia, ja epäilen että mun lataus on jossainmäärin metässä.
Jos hyvän "sopan" neuvotte, ostan sitten lisää luotejanne..ja varmaan joku muukin veikkaan mä!
Saako tuotetukea näin kerjätä?
Tuntuu olevan ko. kuti jossainmäärin nousu tendensissä, ainakin täällä pääkaupunkiseudulla. Mistä varmaan alkaa muodostumaan markkinoita.
Tuli hommattu teidän 225Gr FP luotia, ja epäilen että mun lataus on jossainmäärin metässä.
Jos hyvän "sopan" neuvotte, ostan sitten lisää luotejanne..ja varmaan joku muukin veikkaan mä!
Ever see an anti-gunner with a "NO GUNS" sticker on his house?
Re: 454 Casull keittokirjaa valmistajalta?
K-BAR kirjoitti:Eikäkö josko valmistajalla olis joku ohje tuolle 454Casull patruunaa varten.
Valmistajalla ei kokemusta casullista, mutta et myöskään kerro minkä halkaisijaista luotia olet kokeillut ? Oliko .45 Colt vai .45 acp ?
Acp:n luoti on varmuudella liian ohut casulliin, .454" coltti olisi sopivampi (tämä luoti ei ole ns. jälkipuristettu vielä).
Lisäksi on huomioitava että meidän colt luodit on suunniteltu ammuttavaksi .45 colt aseilla korkeintaan 1000 f/s.
Toivoisin, että aikaa löytyisi jostakin myös valmistaa casulliin "soiva luoti" = .452" halkaisija + jälkipuristettu.
Tomppa
"Our bullets are made by a womans soft touch"
No, näinpä pikkasen arvelinkin!
No eipä hätäillä, paljonko esim teidän mielestä 45Lc hylsyyn tulisi tunkea N110 möyhyä?
(ja tulee ammuttavaksi ALASKAAN!..eli saa olla ihan tappilataus)
Vai mennäänkö turvallisesti Wihtavuoren oppaan mukaan?
No eipä hätäillä, paljonko esim teidän mielestä 45Lc hylsyyn tulisi tunkea N110 möyhyä?
(ja tulee ammuttavaksi ALASKAAN!..eli saa olla ihan tappilataus)
Vai mennäänkö turvallisesti Wihtavuoren oppaan mukaan?
Ever see an anti-gunner with a "NO GUNS" sticker on his house?
Ruukeri kirjoitti:Acp:n luoti on varmuudella liian ohut casulliin, .454" coltti olisi sopivampi (tämä luoti ei ole ns. jälkipuristettu vielä).
Lisäksi on huomioitava että meidän colt luodit on suunniteltu ammuttavaksi .45 colt aseilla korkeintaan 1000 f/s.
Onko näitä .454:a saatavana niippiuralla?
Hetken kun jaksatte vielä odottaa, niin tulee jälkipuristettu .452" FP, paino jossain 250 grainin - 300 grainin välille, tai molempia. Niippiurankin saa, jos tarvitsee.
(lankaleikkurin saanti lähestyy
Tomppa
masafi kirjoitti:Tomppa kirjoitti:
Hetken kun jaksatte vielä odottaa, niin tulee jälkipuristettu .452" FP, paino jossain 250 grainin - 300 grainin välille, tai molempia. Niippiurankin saa, jos tarvitsee.
(lankaleikkurin saanti lähestyy, työn alla jo!)
Tomppa
Terve koskas tätä kerkeet tekee?
?????......????? ...
Tomppa
Näitä on varmaan jo kaupan hyllyssä? 
Ei ole kaupassa,,,,,,,,, eikä suunnittelua pidemmällä,,,,,,,, vi....u, tehdään mitä keretään, mutta ei saa...na kerkiä kaikkien projektien kimppuun.
Rynkynluoditkin on vaiheessa, ja taitaa jäädäkin.
Tämä kuukausi menee .40 ja joulukuussa tehdään 9mm, sillä aikaa on jo.38, .44 ja .45 loppuneet joten homma alkaa alusta,,,,,,,,,,,,,,,,,
Casullilla ampuville ehdotan jotain muuta tuontiluotia kaupan hyllystä, sorry, ei vaan kerkiä.
EDIT; unohdin mainita, että lankaleikkuri on myös rikki.
Rynkynluoditkin on vaiheessa, ja taitaa jäädäkin.
Tämä kuukausi menee .40 ja joulukuussa tehdään 9mm, sillä aikaa on jo.38, .44 ja .45 loppuneet joten homma alkaa alusta,,,,,,,,,,,,,,,,,
Casullilla ampuville ehdotan jotain muuta tuontiluotia kaupan hyllystä, sorry, ei vaan kerkiä.
EDIT; unohdin mainita, että lankaleikkuri on myös rikki.
Aika harvassa niippiuralliset ei-ervat joissa on vähän vaippaa suojana. Virroilla myydään maktekkia 46€/100 palaa. Se on liikaa jos enemmän roiskii. Yksi kauppias sanoi että maahantuojat on supistanut valikoimaa reilusti kun kysyntä on sattuneesta syystä ollut viime aikoina aika pientä.
Sorry OT.
Sorry OT.