Talvicup 2009 ?
Valvoja: KukaLie
tuulimyllynlämmittäjä kirjoitti:Sääntökirjaa on noudatettava, vaikka siinä ei mitään järkeä olisikaan.
Vuodatuksessasi on jopa ihan yksi asiapitoinenkin lause, tämähän on edistystä...
Savosta tulee kovia ampujia, SM- ja jopa EM-tasollakin mitattuna.
Varmaankin he kohta alkavat ajattelemaan, että mitähän etua tästä loputtomasta säätämisestäsi he oikein isommissa kisoissa saavat ja luultavasti laskevat yhteenlaskun.
Loppujen lopuksi kun kyse ei ole muusta kuin periaatteestasi ja sen myötä "kapinoinnista" sääntöjä vastaan. Aivan sama, mitä säännöissä sitten lukisikin. Kyse ei ole ainakaan lajin, tai ampujien edusta, koska jos tämä homma purkautuu taas 90-luvun loppupuolen tapaan joka piirin omiin sääntöihin, niin silloin voidaan joka ukko lyödä kintaat tiskiin; sellainen ei enää tänäpäivänä tule toimimaan/elämään.
Tämä ei siis varsinaisesti liittynyt talvi-cupiin, eikä liity seuraavakaan:
Palstan taso on kohdannut jostain syystä menneen talven aikana melko pahan laman, pohjanoteerauksena jopa erään kirjoittajan "karkoittaminen" jopa ihan toisten foorumeiden kauttakin. Minä kun olen luullut, että ampujat ovat leppoisaa sakkia ja että nyt jos koskaan on se aika, jolloin pitäisi tulla kaikkien kanssa toimeen, lajista, kirjoituksista ja näkemyksistä piittaamatta. Kukaan ei minun mielestäni ole niin viisas, että voisi dissata toista siten, niinkuin tuolloin kävi.
Ampukaa enempi, irkatkaa ja roikkukaa foorumeilla vähempi, itsekin tästä suuntaan radalle ja jos OT:sta tulee banaania, niin sitten roikun foorumillakin vähemmän...
Lähettelin jo mailia aiheesta oletetuille kisajärkkääjille, kaikki eivät ole vielä vastanneet...
Ehkä tästä vielä jotain tulee ;)
Ps. Jos joku ei ole mailia saanut niin spammatkaa mua PM:ään sähköpostiosoite. Tämä siis koskee niitä jotka tuntevat piston rinnassaan (Mikkeli/Padasjoki)
Ehkä tästä vielä jotain tulee ;)
Ps. Jos joku ei ole mailia saanut niin spammatkaa mua PM:ään sähköpostiosoite. Tämä siis koskee niitä jotka tuntevat piston rinnassaan (Mikkeli/Padasjoki)
"21:11 <@hjv> alan kyllä olla itekki sitä mieltä että meikän ei kannata enää jatkaa geneettistä perimääni"
Joo, ei ole tässä kuussa ekaa, Lopen kisaa ei pidetä.
Nyt vaan tarttisi koittaa saada kaikki järjestäjät kiinni, spammatkaas mulle halukkaat vielä ne sähköpostinne privaan niin saisi tätä käyntiin, PITÄISI olla joku oma foruminsa koko hommalle ettei tartte keskiaikaista sähköpostia edes käytellä.
Nyt vaan tarttisi koittaa saada kaikki järjestäjät kiinni, spammatkaas mulle halukkaat vielä ne sähköpostinne privaan niin saisi tätä käyntiin, PITÄISI olla joku oma foruminsa koko hommalle ettei tartte keskiaikaista sähköpostia edes käytellä.
"21:11 <@hjv> alan kyllä olla itekki sitä mieltä että meikän ei kannata enää jatkaa geneettistä perimääni"
Onkos niitä kisoja??
Miten on Mave, kun huhu kertoo että päivät kisoille olis jo päätetty??
Saiskos niitä julki.
Meinaan vaan kun tuo meidän kisa uhkaa kaatua osanottajien puutteeseen......
Siis tämä
Saiskos niitä julki.
Meinaan vaan kun tuo meidän kisa uhkaa kaatua osanottajien puutteeseen......
Siis tämä
Paremminkin osuis, jos joskus harjoittelisi......
Näyttäisi siltä että ensimmäinen osakilpailu on 7.12. Hyvinkäällä, lähipäivinä tarkempaa infoa ja muutaman viikon sisään ilmot auki.
Pyrin askartelemaan ilmoittautumisille webbilomakkeen joka livenä päivittää ilmoittautuneiden määrää.
Pyrin askartelemaan ilmoittautumisille webbilomakkeen joka livenä päivittää ilmoittautuneiden määrää.