SRA SM2008

Valvoja: KukaLie

Pxt
Renki

Viesti Kirjoittaja Pxt »

Tämmöinen oli tullut minulle sähköpostiin. Nyt on tunkua sijoille 61 ja 99.

Lahjoitamme SRA-SM kisoihin seuraavat tuotteet palkinnoiksi.
Sabre Defence XR15 A4 20" .223REM
1000kpl Magtech 9mm 124gr, sija 61.
1000kpl Barnaul .223REM tai 7,62*39, sija 99 (patruuna on voittajan
valittavissa)

S.O. Import
MattiK
Suurmestari

Viesti Kirjoittaja MattiK »

Colt kirjoitti:Yritin tuossa maksella sapuskoja kilpilukutsussa ilmoitettuun tilinumeroon, mutta se on virheellinen. Alkupään osasta puuttuu 1 nolla kun kyseessä on kuitenkin Sammon tilinumero. Kaippa tuon on muutkin hoksanneet.

Kilpailukutsu korjattiin, kun toi virhe huomattiin eli netistä löytyy jo oikea.
-JP-
Guru

Viesti Kirjoittaja -JP- »

Mitenkäs vakuutuspuoli tarkistetaan tänä vuonna? Kun aiempina vuosina on tarvinnut olla tulostettu kuitti yms. jolla todistaa että on maksanut ampumaharrastusvakuutuksen, mutta mites nyt kun laskun mukana tuli vakuutuskortti josta selviää vakuutuksen numerot yms.

Riittääkö ko. kortti vaikka eihän se sinänsä todista olenko vakuutuksen maksanut vain sen että olen tilannut vakuutuksen. Eli jatkuuko edelleen sama tiliotteiden tulostelu (josta jo luulin päässeeni eroon :) )
MattiK
Suurmestari

Viesti Kirjoittaja MattiK »

-JP- kirjoitti:Mitenkäs vakuutuspuoli tarkistetaan tänä vuonna? Kun aiempina vuosina on tarvinnut olla tulostettu kuitti yms. jolla todistaa että on maksanut ampumaharrastusvakuutuksen, mutta mites nyt kun laskun mukana tuli vakuutuskortti josta selviää vakuutuksen numerot yms.

Riittääkö ko. kortti vaikka eihän se sinänsä todista olenko vakuutuksen maksanut vain sen että olen tilannut vakuutuksen. Eli jatkuuko edelleen sama tiliotteiden tulostelu (josta jo luulin päässeeni eroon :) )

Kortti riittää. (Tulee kumminkin kalliiksi mikäli vahinko sattuu omalle kohdalle ja vakuutus onkin jäänyt maksamatta...)

Varokaa poroja, mitä on Kemijärvi - Rovaniemi välillä nyt hillittömästi ja ajakaa varovaisesti meidän Rovajärven hiekkateillä, koska torstain vesisade teki aika syvät rapakot teille...
Lukittu

Palaa sivulle “Kalenteri 2008”