Laskutuksesta

Toiminta-ampujien tacticool kauppa tiedottaa

Olen tilannut tuotteita T-A Shopista pari arkipäivää sitten ja ..

.. olen saanut laskun
25
53%
.. en ole saanut laskua
22
47%

Ääniä yhteensä: 47

jiikoo
Onnellinen Zetoristi

Re: Laskutuksesta

Viesti Kirjoittaja jiikoo »

zetor kirjoitti:no laskun sain loppujen lopuksi ja maksoinkin heti pois. lasku maksettu 16.7 ja nyt 22.7 tavaraa ei näy eikä kuulu. kuljettaakohan kajaanin firmat tavaraa polkuryörälähetillä pitkin suomea... täytyy nyt vielä päivä odottaa ja sitten alkaa soittelemaan kajaaniin toimittajalle.

Lähetin tästä ukaasin paitatoimittajalle. #-o
Lorem ipsum dolor sit amet
jiikoo
Onnellinen Zetoristi

JJL kirjoitti:eilen tulleessa paketissa oli tilatun pitkähihaisen sijasta lyhythihainen..vaihtoon meni.

Laitoin juuri palautetta paitatoimittajalle. Junaillaan tämä asiakkaan eduksi.
taimikko
Renki

Viesti Kirjoittaja taimikko »

17.7 olen maksanut laskun eikä vielä ole paitoja näkynyt. No hyvää kannattaa odottaa!
jiikoo
Onnellinen Zetoristi

taimikko kirjoitti:17.7 olen maksanut laskun eikä vielä ole paitoja näkynyt. No hyvää kannattaa odottaa!

Laitetaanpa muistutusta toimittajalle. Annan samalla palutetta prosessin toiminnasta. Olen joutunut tekemään korjauspyyntöjä ja muistutuksia ihan liaan paljon :!:

Voisiko lähettää YV:nä T-A Shopissa käyttämäsi sähköpostiosoitteen?
Aessu
Mestari

Viesti Kirjoittaja Aessu »

Reilu viikko sitten maksettu lasku lippiksestä nickillä, eipä ole näkynyt. Samalla kertaa maksettu tilaus t-paidasta on kyllä tullut...
APu
Kisälli

Viesti Kirjoittaja APu »

No välillä sitten positiivistakin palautetta:

Tilaus sisään Ke 22.7. (illalla), lasku saapui To 23.7. aamupäivästä emailiin, maksu samoin tein -> paketissa leima Pe 24.7., tänään tuli perille ja mukana vielä kaikki mitä tilattukin. Veri kuud.
jiikoo
Onnellinen Zetoristi

Aessu kirjoitti:Reilu viikko sitten maksettu lasku lippiksestä nickillä, eipä ole näkynyt. Samalla kertaa maksettu tilaus t-paidasta on kyllä tullut...

Moi,

Laita tilausnumerot yv:nä, niin selvitän asiaa.
Aessu
Mestari

[quote="jiikoo"][quote="Aessu"]Reilu viikko sitten maksettu lasku lippiksestä nickillä, eipä ole näkynyt. Samalla kertaa maksettu tilaus t-paidasta on kyllä tullut...[/quote]

Moi,

Laita tilausnumerot yv:nä, niin selvitän asiaa.[/quote]

Ei enää mitää, lippis tuli tänään, juuri sopivasti ennen SRA-SM:iä
Aessu
Mestari

Ei enää mitää, lippis tuli tänään, juuri sopivasti ennen SRA-SM:iä
taimikko
Renki

Viesti Kirjoittaja taimikko »

Paidat perjantaina postissa. Hyvä hyvä!
kronk
Isäntä

Viesti Kirjoittaja kronk »

En tiedä onko mahdollista saada maksutavaksi myös postiennakko.

Maksan mieluusti ylimääräistä siitä, että tuote lähtee minulle heti kun sen tilaan, eikä viides päivä. eli esim nyt tilauksesta mennyt 2 vrk, ei näy laskua, kun lasku tulee, menee pari pankkipäivää jotta se maksu näkyy maksun saajan tilillä, tänään on torstai, eli siis aikaisintaan jos se lasku tulisi, niin maanantaina lähtee tilaus tulemaan ja näin ollen tilauksesta tuotteen saapumiseen minimissään 7 päivää.

Sanoisin että turkaisen hidasta siihen nähden, että yhden t-paidan pitäisi liikkua ostajaa kohden.
Moska
Mestari

Viesti Kirjoittaja Moska »

Tilattu on.
Lasku saapui muutaman päivän päästä.
Kun vaan joskus joku maksais vielä sen ;)
M.Peippo
Kyläseppä ja nallikauppias

Viesti Kirjoittaja M.Peippo »

2 päivää tilauksesta ja mitään ei kuulu???? On ihmettelyn aiheena.
Tähänkö tämä maailma on mennyt?
Nyt heti ja justiinsa pitää saada tai homma on persheellää ja toimittaja menköön kuuseen?

Montako työntekijää paitafirmassa on?
Onko T-A foorumin väki firman ainoat asiakkaat, joille pitää toimittaa? En ihan usko.
Onko paidat ja lippikset heidän ainoa toimiala?

Jos siellä on esim jopa kahden hengen miehitys.
( siis minulla ei ole hajuakaan kys. firmasta. Kunhan spekuloin, eikä tätä saa ottaa liian vakavasti )
Niitä paitoja ja lippiksiä sun muita juttua pitää jonkun ehtiä jossain välissä tekemään.
Jossain välissä pitää ehtiä niitä tilauksiakin ehtiä käsittelemään, lajittelemaan, laskuttamaan, pakkaamaan jne.

Ihan varmasti tekevät sen minkä ehtivät ja jopa viikonloppuisin, ainakin osa tekijöistä.

Jos firmassa on 2 tekijää ja toinen sairastuu, niin ........tarviiko kertoa lisää?

Omalla kohdalla esim, kun ihan yksin turaan omassa firmassani.
Normi työviikko on 7 päivää viikossa ja aamusta yöhön enempi tai vähempi kovalla tahdilla.
Paitsi jos olen kisoissa....tosin nekin on paljolti myös työkeikkoja seuraavasti: Tavaratoimituksia. Tuunaussuunnittelua. Muuta osaavaa ja osaamatonta teknistä neuvontaa siinä kisaamisen lomassa välillä jopa niin paljon, että viittaan kintaalla jollekin stage-briefille ja jatkan työasioiden merkeissä asiakkaan kanssa.
Sitten kun alkaa homma tökkiä, niin nettiin hetkeksi.....ainakin lukemaan sähköpostit.....ettei työt pääse unohtumaan.

Esim ARES luotitilausten alettua. Istuin koko viikon tietsikan äärellä aamusta klo 8-9 alkaen puolille öin ja vastaanotin sekä listasin tilauksia, jotta sain homman pysymään edes jotenkin paketissa. Vastailin siinä ohessa kysymyksiin niin paljon kuin tiesin. Laitoin kyselyjä tehtaalle ja kävin heidän kanssaan muutenkin asian tiimoilta paljon s-postailua.
Tottakai samaan aikaan sitten olisi pitänyt tehdä asesepityshommia, kun oli kuitenkin sepitysviikko. Vaan kun ei ole vieläkään minusta olemassa kloonia. Tai jos on niin se / hän ei ole täällä missä tarvittaisiin.

Niinpä, tarviiko ihmetellä, että joskus...ihan vain joskus käy mielessä, että mitä he.......miksi minä teen tätä?

Kun en vastaa sähköpostiin 3 tunnin sisällä siitä kun se on minulle lähetetty, vaikka olis viikonloppu tai iltayö, niin olen monien mielestä liian hidas.

Halloooo!!! Kyllä me diileritkin joskus käydään esim ampumassa...kisaamassa...ja ehkä jopa paskalla...jolloin toki se puhelin alkaa soida.

Eli kaikissa yrityksissä ei ole henkilökuntaa juuri nimeksikään. Ja yksi tai kaksi tekijää ei ehdi jokapaikkaan. Samalla kellonlyömällä. Koettakaa arvoisat asiakkaat sekin joskus ymmärtää.

Lisäksi kummastuttaa se,miten lukuisat asiakkaat kuvittelee, että tällaisiin pikkufirmoihin voi soittaa ja tulla käymään ihan koska tahansa.....vaikka sunnuntai iltayöstä tai jouluaattona ehkä ostamaan sen 5 kpl rasiallisen täyteisiä.
Aukioloajat ne on meilläkin.

Hahaa. Nyt moni tuumii, että siellä se verisuoni päässä pullottaen purkaa tuntojaan.
Sykemittari näyttää vajaata 70. Eli ei paha. Tulin juuri teräspalkkeja kantamasta, kun huomenna alkaa pieni kattoprojeksti + parvekkeen tuentojen uusiminen sekä hiukan rappaustyötä.
Ja kai sitä jossain rakosessa tulee muutama asehommakin tehtyä......vai viitsiskö noita ollenkaan. Saa nähä.

Perjantaina pääsee kuiteskin rentoutumaan eli laivalla Tallinnaan ja Nivalla kohti Liettuan pääkaupunkia, jossa kisat. Sitten lauantai-iltana sieltä takaisin ja sunnuntai iltapäivällä takaisin Suomeen...ja tekemään ne loput asehommat ennen maanantaita.
Niin toki reissun aikana tehdään kirjanpito taas järjestykseen edellisen kuun osalta ja kommunikoidaan seuraavasta toimituksesta Areksen kanssa. Joten ihan rentouttava kisamatka siitä tulee. Varsinkin kun reissun saa tehdä ihan yksinään. ;)

Tsemppiä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “T-A Shop tiedottaa”