kronk kirjoitti:Colt kirjoitti:Mun käsityksen mukaan tuossa TA-rastissa on pikku bugi. Rajoitettua laukausmäärää saa käyttää vain pika- tai vakiorastilla ja mielestäni se ei ole kumpikaan.
Pikarastissa laukausmäärä on mun käsityksen mukaan rajoitettu, niin että jos maaleista voi saada 14 osumaa, niin patruunamäärä tulisi olla myös 14.
Vakiorasti tuo ei voi olla koska kyseessä ei ole kouluammunta-tyyppinen rasti. Noh, noi oli vain mun mielipiteitä.
Joo, ediittiä, olet oikeassa, pikarastin maks laukausmäärä on 15 laukausta ja tuolla rastilla niitä on 20, muuten vastaa pikarastin kuvausta. toisaalta säännöissä ei ole kielletty rajoitettua lauakasumäärää pitkiltä rasteila, on vain sanottu että käytetään vakio ja pikarasteilla. Eli jos sääntöjä tulkitaan tavalla jollla niitä voitaisiin tulkita, niin rajoitetua lakausmäärää voi käyttää pitkälläkin rastilla.
Ja seuraavaksi aloitetaan keskustelu siitä, että mikä järki tuossa rastissa olisi ilman tuota rajoitusta. Tuonko paikalle vyösyöttöisen ta-kiväärin... niitäkin löytyy.
. Lisäksi en usko kenenkään budjetin kaatuvan viiteen patruunaan.