Finnish IPSC 3-gun GT/Handgun
-
Militarist
- Oppipoika
Finnish IPSC 3-gun GT/Handgun
Nyt voivat GT:n pistoolikisaan tuornamentin ulkopuoliset ampujat rekisteröityä.
Alussa paikkoja on 40 kpl, lisätään jos mahdollista.
Ampuja squadittaa itse itsensä, katselemalla ensin kisan stageja voi sitten rekisteröitymis vaiheessa valita squadinsa.
Stage tiedot ovat jo siellä järjestelmässä, pikku etsinnällä ne löytää.
Squad 1 aloittaa stagelta 1 jne...
linkki : http://shootnscoreit.com/events/top/
Pelkän pistoolin ampuvat, ampuvat la 4.6.2011
Grand Tournamentin kisaajat su 5.6.2011, tämä ilmo aukeaa myöhemmin ja siinäkin ampujat itse squadittavat itse itsensä.
Ne GT:n toimitsijat jotka haluavat ampua pe 3.6.2011 ja työskennellä la 4.6.2011 voivat myös jo rekisteröityä.
Tornamentin pistoolikisan henkilökunnasta (60kpl) on 20:nen joka tapauksessa ammuttava perjantaina kisansa.
Alussa paikkoja on 40 kpl, lisätään jos mahdollista.
Ampuja squadittaa itse itsensä, katselemalla ensin kisan stageja voi sitten rekisteröitymis vaiheessa valita squadinsa.
Stage tiedot ovat jo siellä järjestelmässä, pikku etsinnällä ne löytää.
Squad 1 aloittaa stagelta 1 jne...
linkki : http://shootnscoreit.com/events/top/
Pelkän pistoolin ampuvat, ampuvat la 4.6.2011
Grand Tournamentin kisaajat su 5.6.2011, tämä ilmo aukeaa myöhemmin ja siinäkin ampujat itse squadittavat itse itsensä.
Ne GT:n toimitsijat jotka haluavat ampua pe 3.6.2011 ja työskennellä la 4.6.2011 voivat myös jo rekisteröityä.
Tornamentin pistoolikisan henkilökunnasta (60kpl) on 20:nen joka tapauksessa ammuttava perjantaina kisansa.
Re: Finnish IPSC 3-gun GT/Handgun
Taidan olla vähän huono stageja etsimään. Kun en löydä niin en löydä!
-
Militarist
- Oppipoika
https://shootnscoreit.com/ipsc/match/239/
Sivun alhaalla, stagejen nimet, laukausmäärät ja mitä ammutaan kyseisellä stagella.
Sivun alhaalla, stagejen nimet, laukausmäärät ja mitä ammutaan kyseisellä stagella.
Olenko ymmärtänyt oikein:
Jossain muussa osakilpailussa toimitsijana olevat ampuvat lauantaina (kuten GT:n sivuilla mainitaan)?
Ja he eivät vielä voi rekisteröityä?

Jossain muussa osakilpailussa toimitsijana olevat ampuvat lauantaina (kuten GT:n sivuilla mainitaan)?
Ja he eivät vielä voi rekisteröityä?
-
Militarist
- Oppipoika
Olet ja et.
Toimitsijana ilmoittautuminen on ainoastaan handgun kisassa toimiville toimitsijoille.
GT:n Handgun osassa toimihenkilöinä toimivat voivat halutessaan ampua tuomarikisan myös perjantaina.
Jos toimitsija ampuu kisansa pe hän voi halutessaan työskennellä la(toivottava) tai su.
Siitä olisi hyvä laittaa maininta comments kohtaa ilmoittautuessaan, voisi myös kirjoittaa olevansa toimihenkilö kyseisessä kisassa.
Tarkoitus oli saada ensin kisa täyteen maksavia ja sitten avata toimitsija ilmo.
Huomasin kisaajien kärkkyvän haulikko SM:n ilmon aukeamista joten sivuilla aikalailla samaa porukkaa kuin GT:n osallistujat.
Avasin GT: handgun ilmon myös tournamentiin maksavina asiakkaina ja edellisissä osakisoissa toimareina toimineille (yht.106kpl).
Ammunta päivänä su 5.6.2011
Voitte käydä sqadittamassa itsenne Loimaan ilmon aukemista odotellessa
http://shootnscoreit.com/ipsc/match/241/
Eli FTR ole hyvä, voit nyt käydä ilmoittautumassa sunnuntain kisaan.
Toimitsijana ilmoittautuminen on ainoastaan handgun kisassa toimiville toimitsijoille.
GT:n Handgun osassa toimihenkilöinä toimivat voivat halutessaan ampua tuomarikisan myös perjantaina.
Jos toimitsija ampuu kisansa pe hän voi halutessaan työskennellä la(toivottava) tai su.
Siitä olisi hyvä laittaa maininta comments kohtaa ilmoittautuessaan, voisi myös kirjoittaa olevansa toimihenkilö kyseisessä kisassa.
Tarkoitus oli saada ensin kisa täyteen maksavia ja sitten avata toimitsija ilmo.
Huomasin kisaajien kärkkyvän haulikko SM:n ilmon aukeamista joten sivuilla aikalailla samaa porukkaa kuin GT:n osallistujat.
Avasin GT: handgun ilmon myös tournamentiin maksavina asiakkaina ja edellisissä osakisoissa toimareina toimineille (yht.106kpl).
Ammunta päivänä su 5.6.2011
Voitte käydä sqadittamassa itsenne Loimaan ilmon aukemista odotellessa
http://shootnscoreit.com/ipsc/match/241/
Eli FTR ole hyvä, voit nyt käydä ilmoittautumassa sunnuntain kisaan.
Kiitos.
Laitoin itteni tyhjään squadiin, joten voidaan alkaa rakentamaan siitä super-squadia
Laitoin itteni tyhjään squadiin, joten voidaan alkaa rakentamaan siitä super-squadia

Ilmoittauduin 3.6 GT/Handgun1 pre matchiin mutta en löytänyt tuossa yhteydessä "comments"- boxia. Olen toimitsijana kyseisessä kisassa la 4.6.
-
Militarist
- Oppipoika
kyllä siellä pitäisi olla "org comments" kohta.
mutta ei haittaa, asia huomioitu.
mutta ei haittaa, asia huomioitu.
-
Militarist
- Oppipoika
http://shootnscoreit.com/events/top/
Nyt auki kaikki kisapäivien rekisteröinnit.
Sunnuntaina ammuttava on GT:n pääkisa.
Sinne rekisteröityvät Kaikki GT:n maksavat asiakkaat ja muissa osakilpailuissa toimihenkilöinä toimineet.
Lauantaille rekisteröityvät Sipoon kisan toimihenkilöt (jotka työskentelevät SU) ja
Vain level3 pistoolikisan ampuvat.
Valitan mahdollisia sekaannuksia, mutta jos kaikkien kisapäivien ilmot olisivat auenneet samaan aikaan.
Sekaannuksia olisi ollut varmasti vielä enemmän.
Rekisteröinnin yhteydessä valitkaa squadi se on samalla aloitus stage.
Rekisteröinti hyödyllistä muutenkin, järjestelmän avulla voi lähettää viestejä rekisteröityneille.
Nopeat syö taas hitaat ja parhaat aloitus staget menee ensin.
Jos huomaat kisassa olevasi alottamassa 32 laukauksen asemalta, saat siitä syyttää tällä kertaa itseäsi
.
Eli ei valituksia kisapaikalla, "miksi mä taas, jouduin aloittaa tälläiseltä asemalta"
.
SSI:n systeemi koekäytössä, olisi kiva saada palautetta.
Käyttö suht helppoa kun vähän aikaa käyttää ja maksutonta.
Säästää aikaa/vaivaa, kun rekisteröinnit ja squaditukset hoituu kilpailijoiden itsensä tekeminä suoraan järjestelmään.
On meinaan tullut tehtyä niitä usein/aikaisemmin käsin välppäämällä, aikaa vievää puuhaa.
Kisatulostenkin laskeminen olisi helppo tehdä järjestelmää käyttäen.
GT:n kisoissa käytämme kuitenkin Sokuran systeemejä.
Pistelaskentakin kenties käytössä meidän seuraavissa level1 :ssä ja mahdollisesti PM SM kisassa Summer Matchissa.
Nyt auki kaikki kisapäivien rekisteröinnit.
Sunnuntaina ammuttava on GT:n pääkisa.
Sinne rekisteröityvät Kaikki GT:n maksavat asiakkaat ja muissa osakilpailuissa toimihenkilöinä toimineet.
Lauantaille rekisteröityvät Sipoon kisan toimihenkilöt (jotka työskentelevät SU) ja
Vain level3 pistoolikisan ampuvat.
Valitan mahdollisia sekaannuksia, mutta jos kaikkien kisapäivien ilmot olisivat auenneet samaan aikaan.
Sekaannuksia olisi ollut varmasti vielä enemmän.
Rekisteröinnin yhteydessä valitkaa squadi se on samalla aloitus stage.
Rekisteröinti hyödyllistä muutenkin, järjestelmän avulla voi lähettää viestejä rekisteröityneille.
Nopeat syö taas hitaat ja parhaat aloitus staget menee ensin.
Jos huomaat kisassa olevasi alottamassa 32 laukauksen asemalta, saat siitä syyttää tällä kertaa itseäsi
Eli ei valituksia kisapaikalla, "miksi mä taas, jouduin aloittaa tälläiseltä asemalta"
. SSI:n systeemi koekäytössä, olisi kiva saada palautetta.
Käyttö suht helppoa kun vähän aikaa käyttää ja maksutonta.
Säästää aikaa/vaivaa, kun rekisteröinnit ja squaditukset hoituu kilpailijoiden itsensä tekeminä suoraan järjestelmään.
On meinaan tullut tehtyä niitä usein/aikaisemmin käsin välppäämällä, aikaa vievää puuhaa.
Kisatulostenkin laskeminen olisi helppo tehdä järjestelmää käyttäen.
GT:n kisoissa käytämme kuitenkin Sokuran systeemejä.
Pistelaskentakin kenties käytössä meidän seuraavissa level1 :ssä ja mahdollisesti PM SM kisassa Summer Matchissa.
-
Militarist
- Oppipoika
Joku GT:n maksanut kilpailija jo kyseli, "onko pakko käydä rekisteröitymässä handgun kisaan, kun on jo GT:hen rekisteröitynyt".
Vastaus. Ihan välttämättä, ei ole! Mutta kerrankin on mahdollisuus vähän valita missä seurassa ampuu ja mistä aloittaa.
Itse ainakin käyttäisin sitä optiota, siis olisin jo käyttänyt.
Tämä SSI:n systeemi oli jo viime syksynä käytössä kun olin Ruotsissa heidän 3-gun kisassa ja toimi mielestäni hyvin.
Nytkin joitain isoja kisaorganisaatioita aikoo käyttää kyseistä systeemiä.
Esim. Rooster Tanska ja Tsekeissä EEO ynm.
Kun sinne on kerran rekisteröitynyt voi aina käyttää tunnuksiaan uudelleen kun haluaa mennä johonkin kisaan ulkomailla tai Suomessa.
Vastaus. Ihan välttämättä, ei ole! Mutta kerrankin on mahdollisuus vähän valita missä seurassa ampuu ja mistä aloittaa.
Itse ainakin käyttäisin sitä optiota, siis olisin jo käyttänyt.
Tämä SSI:n systeemi oli jo viime syksynä käytössä kun olin Ruotsissa heidän 3-gun kisassa ja toimi mielestäni hyvin.
Nytkin joitain isoja kisaorganisaatioita aikoo käyttää kyseistä systeemiä.
Esim. Rooster Tanska ja Tsekeissä EEO ynm.
Kun sinne on kerran rekisteröitynyt voi aina käyttää tunnuksiaan uudelleen kun haluaa mennä johonkin kisaan ulkomailla tai Suomessa.
Militarist kirjoitti:SSI:n systeemi koekäytössä, olisi kiva saada palautetta.
Perusajatuksena fiksu, olisi ihan hienoa jos vastaava systeemi yleistyisi muutenkin Suomen kisoissa, ei tarvitsisi joka kisaan ilmoittautua eri tavalla vaan näkisi suoraan yhdestä paikasta mihin kisoihin on mahtunut jne. tai mitä kisoja on tulossa.
Kehittämiskohteitakin kyllä löytyy:
- Stagekuvat puuttuu
- Itse ainakaan en löytänyt sitä mainostettua "org. comments" kenttää kilpailuun rekisteröitymisestä
- Kilpailija- ja squadilistoissa saisi näkyä myös kilpailijan seura ja joukkue
Pitikö tuohon Prematch Handgun-1:seen(Pe) pystyä valitsemaan squad? En ainakaan semmoista kohtaa ollut näkevinäni enkä myöskään sitä org.comments kenttää 
Ja squad-listassa lukee kaikissa "No competitors are registered for this squad"

"Kivikautinen luolahenkilö"
Mites lauantain osuuteen ilmoittaudutaan tuomaripaikalle, kun registration fee on pakollinen kenttä eikä siinä ole kuin yksi vaihtoehto?
Valitsen maksavani, mutta en maksakaan? Odotan, että joku korjaa lomakkeen?
Valitsen maksavani, mutta en maksakaan? Odotan, että joku korjaa lomakkeen?
H5N1 kirjoitti:Pitikö tuohon Prematch Handgun-1:seen(Pe) pystyä valitsemaan squad? En ainakaan semmoista kohtaa ollut näkevinäni enkä myöskään sitä org.comments kenttää
Kirjaudu uusiks sisään niin pääset editoimaan omaa tilaasi ja saat valittua squadin, toimi noin ainakin itselläni.
-
Militarist
- Oppipoika
Perjantain tuomarikisan squadit tehdään myöhemmin.
Silloin ei ole stageilla erikseen mitään henkilökuntaa, squadin pitää itse hoitaa tuomaroinnit ja toimihenkilö duunit.
Teen ne squadit kun on selvillä paljonko on NROI porukkaa mukana perjantaina.
Jokaiseen squadiin pyritään myös laittamaan mukaa pari järjestävän seuran miestä jos vaikka tulee jotain yllättävää kesken ammunna.
On sitten miehiä mukana jotka tietää mitä löytyy mistäkin jne.
Lauantain ilmoittautuneille tulee kaikille se maksu kohta. Älkää toimihenkilöt välittäkö siitä, ne kuitataan maksetuiksi.
Mutta se on pakko olla siellä koska kisaan ilmoittautuu vieläkin maksavia asiakkaita, jotka ampuvat vain sen pistooliosan.
Silloin ei ole stageilla erikseen mitään henkilökuntaa, squadin pitää itse hoitaa tuomaroinnit ja toimihenkilö duunit.
Teen ne squadit kun on selvillä paljonko on NROI porukkaa mukana perjantaina.
Jokaiseen squadiin pyritään myös laittamaan mukaa pari järjestävän seuran miestä jos vaikka tulee jotain yllättävää kesken ammunna.
On sitten miehiä mukana jotka tietää mitä löytyy mistäkin jne.
Lauantain ilmoittautuneille tulee kaikille se maksu kohta. Älkää toimihenkilöt välittäkö siitä, ne kuitataan maksetuiksi.
Mutta se on pakko olla siellä koska kisaan ilmoittautuu vieläkin maksavia asiakkaita, jotka ampuvat vain sen pistooliosan.