Pakko kommentoida vähän näitä Bore Tech:in tuotteita.
Vanhakin hurahti

, olen aina suhtautunut vähän epäuskoisesti kaikkiin uusiin ja ihmellisiin puhdistus tuotteisiin.
Mutta nyt noi aineet vaikuttaa niin toimivilta aikaisemmin käyttämiini tuotteisiin verrattuna.
Ensi kosketus tapahtui Virossa Estonia Open Rifle kisoissa, hotellilla kun näin Crossfiren ja Tempun asehuoltoa
kisapäivien välillä. Lohjan aseesta ja osasta ostetuille aineilla ja välineillä homma näytti suorastaan helpolta ja äijät sai myös mut vakuutettua aineiden tehosta.
Ainaisena pikku pessimistinä, ajattelin että katotaan kun joskus saan niitä ite testiin
jos edes viittin kokeilla.
Olihan Break Free/CLP ollut aina aineiden kunkku minulle jo kauan, muuta ei ole tarvinnut.
Tosin olin jo vähän aikaa luullut että sen ainesosia olisi muutettu, jotenkin laihemmaksi.
Sen koostumus on muuttunut mielestäni vuosien varrella???? (varsinkin sen jälkeen kun kylkeen rupesi tuleen Safariland teksti).
Parina viime vuotena, jotenkin se on haihtunut arskan liikkuvista vähäisen ammunnan seurauksena ja carrier on ollut jotenkin kuivan oloinen vähästäkin ammunnasta?
No PM ja EM kisoissa voiteluun käytinkin sitten Bore Tech:in gun oilia ja häiriöittä selvittiin.
Voiteleen hiton hyvin ja pysyy pitkään runsaan voitelevana carrierissa.
Niin sanottu kisahuolto/"öljyn vaihto" on todella helppo suorittaa.
Vain vanhojen oilien pois pyyhintä ja uudelleen öljyäminen ja kone rokkaa taas luotettavasti

Eliminatorista huomio, kun sitä käyttää paljain käsin aseen puhdistukseen ja sen jälkeen pesee kädet ihan vaan saippualla.
Kädet on täysin puhtaat, entisten aineiden käytön jälkeen ei meinannut saada käsiä valkoisiksi vailkka mitä kodista normaalisti löytyvää ainetta käytti.
Karstan ja muun palojätteen poistajana parasta, mitä minä olen käyttänyt!
Mutta Suomalainen ei usko ennen kuin itse kokeilee
Moni etelä suomessa on jo kokeillut ja vaihtanut brandia pysyvästi.
Harmi vaan ettei kaikkialla Suomessa päästä nauttimaan puhdistamisen helppoudesta ja tehokkuudesta
Tosin kuulin että SamppaV:n kaupasta tapahtuisi vähittäismyyntiä Bore Tech tuoteteille??