LW piiput
Valvoja: nsalokos
LW piiput
Saimme LW piippujen 2019 hinnat, jos piipputarpeita ilmenee pulttilukkoihin tai puoliautomaatteihin, niin kysäiskää tarvittaessa.
Niko
Niko
Re: LW piiput
tässä tarkemmat tiedot LW-piipuista:
Lothar Walterin varastomallin "mustat"(LW19) piiput:
-sisältää AINA m4 barrel extension-osan sulkuväli CIP-mukaisesti sekä kaasureiän standardi-koossa.
-Piipussa 1/2-28 unef kierre.
-Toimitusaika tilauksesta 4-6 viikkoa, mikäli tuotetta on toimittajalla varastossa.
-Tilataan vain ennakkomaksulla.
-Asennettuna vakiopiippu alkaen 680€.
HUOM! Tämä ei ole GP Line-piippu!
Kysy tarjolla olevat eri vaihtoehdot varastomallien piipuille !
Lothar Walterin Custom-made stainless (LW50) piiput:
-Sisältää AINA m4 barrel extension-osan, sulkuvälin CIP-mukaisesti sekä kaasureiän standardi koossa.
-Rihlannousut: 1/9", 1/8", 1/7"
-Toimitusaika tilauksesta noin 14-16 viikkoa.
-Asennettuna piippu alkaen 780€.
Hinnat sisältävät piipun,kaasuportin ja kaasupillin asennukset sekä etutuubin asennuksen.
Mahdolliset lisäosat(kaasuportti, kaasupilli, etutuubi jne.)veloitetaan erikseen asiakkaan tilauksesta tai asiakas toimittaa osat itse.
Lothar Walterin varastomallin "mustat"(LW19) piiput:
-sisältää AINA m4 barrel extension-osan sulkuväli CIP-mukaisesti sekä kaasureiän standardi-koossa.
-Toimitusaika tilauksesta 4-6 viikkoa, mikäli tuotetta on toimittajalla varastossa.
-Asennettuna vakiopiippu alkaen 680€.
HUOM! Tämä ei ole GP Line-piippu!
Kysy tarjolla olevat eri vaihtoehdot varastomallien piipuille !
Lothar Walterin Custom-made stainless (LW50) piiput:
-Sisältää AINA m4 barrel extension-osan, sulkuvälin CIP-mukaisesti sekä kaasureiän standardi koossa.
-Rihlannousut: 1/9", 1/8", 1/7"
-Toimitusaika tilauksesta noin 14-16 viikkoa.
-Asennettuna piippu alkaen 780€.
Hinnat sisältävät piipun,kaasuportin ja kaasupillin asennukset sekä etutuubin asennuksen.
Mahdolliset lisäosat(kaasuportti, kaasupilli, etutuubi jne.)veloitetaan erikseen asiakkaan tilauksesta tai asiakas toimittaa osat itse.
Aika stanan kalliita ja pitkällä toimitusajalla
vor kirjoitti:Aika stanan kalliita ja pitkällä toimitusajalla
Toimitusajat ovat tehtaan ilmoittamat lisättynä kahdella viikolla kuljetus/rahtiviiveiden "varmuus"kertoimella. Hinnat ovat suhteessa laatuun.
Ostopakkoahan näissä ei onneksi ole kenellekään, vaan ihan tarpeen ja budjetin mukaan, JOS tarvista ilmenee.
nsalokos kirjoitti:Hinnat ovat suhteessa laatuun.
Onko nuo paljonkin laadukkaampia kuin vaikkapa Riistamaan myymät Lothar Walterin tekemät piiput? http://www.riistamaa.fi/cat/product_details.php?p=5069
Ei nyt liity Eräpoikiin mitenkään, mutta tuote ei ole esimerkeissä sama mitä kaupataan. Minulta löytyy kaikkea noista ja se halvin ei ole kyllä mikään tarkkuuspiippu. Eli ennenkuin Niko vastaa, rautalangasta väännettynä ei hintaa voi verrata keskenään.
Olen joskus Nikolle huomauttanut kirjoituksista ettei mollaa tai kommentoi toisen juttuja, sama pitäisi päteä myös toisinkin päin. Ylläpito voi tämän tietysti poistaa jos katsoo tarpeelliseksi.
Olen joskus Nikolle huomauttanut kirjoituksista ettei mollaa tai kommentoi toisen juttuja, sama pitäisi päteä myös toisinkin päin. Ylläpito voi tämän tietysti poistaa jos katsoo tarpeelliseksi.
MikaS kirjoitti:Ei nyt liity Eräpoikiin mitenkään, mutta tuote ei ole esimerkeissä sama mitä kaupataan. Minulta löytyy kaikkea noista ja se halvin ei ole kyllä mikään tarkkuuspiippu. Eli ennenkuin Niko vastaa, rautalangasta väännettynä ei hintaa voi verrata keskenään.
Kyllä tässä nyt sitä rautalankaa tarvittaisiin selittämään miksi toinen LW19 piippu on kaksi kertaa kalliimpi kuin toinen?
golff kirjoitti:MikaS kirjoitti:Ei nyt liity Eräpoikiin mitenkään, mutta tuote ei ole esimerkeissä sama mitä kaupataan. Minulta löytyy kaikkea noista ja se halvin ei ole kyllä mikään tarkkuuspiippu. Eli ennenkuin Niko vastaa, rautalangasta väännettynä ei hintaa voi verrata keskenään.
Kyllä tässä nyt sitä rautalankaa tarvittaisiin selittämään miksi toinen LW19 piippu on kaksi kertaa kalliimpi kuin toinen?
Minulla täytyy olla sitten ”väärä” hinnasto LW tehtaalta, koska sen mukaan LW19 piippu maksaa minullekin enemmän kuin riistamaan sivuille ohjaava linkki, jonka MSM laittoi ketjussa ylempänä. Käsittääkseni riistamaa-linkin tuote on täysin eri tuote kuin minkä olen maininnut ketjun alussa. Me emme siis ole tarjonneet GP-line piippuja, kun taas mainittu riistamaan linkki on nimenomaan GP-line piippu. Kannattaa myös kysyä ihan henk koht näistä asioista, jos joku asia askarruttaa mieltä, niin asia voi selvitä nopeammin ja mahdollisesti pienemmällä väärin ymmärrysten määrällä, joita voi syntyä, kun asiaa puidaan ensin tai ainoastaan kaupallisen toimijan tämän itsensä maksamassa mainospaikassa.(niko@trueaim.fi tai 0445528667)
Voimassa olevan, tehtaan antaman 2019 hinnaston mukaan on kuitenkin mentävä. Se hyvä puoli kaupallisissa asioissa on, että kenenkään ei ole pakko ostaa mitään.
Tässä LW50 piipun hintoja Suomesta:
https://www.asejaosa.fi/index.php?id_pr ... &id_lang=2
varmaan vaikuttaa volyymi LW tehtaan hintoihin?
https://www.asejaosa.fi/index.php?id_pr ... &id_lang=2
varmaan vaikuttaa volyymi LW tehtaan hintoihin?
Voihan täällä sitten ilmeisesti aiheesta jutella, eli mikä GP-Line piipusta tekee halvemman ja huonomman?
Itse olen tuollaisen hankkinut ja käyntiä siinä on ainakin minun käyttööni aivan riittävästi. Toki, profiili on se mikä nyt on. Siihen ei voi vaikuttaa.
Riippuen nyt sitten eroista, niitäkin voisi olla sitten valikoimassa?
Lähitulevaisuudessa olisi (toivottavasti) tarvetta noin 30+cm piipulle, eli silleen aihealue on kiinnostava.
Itse olen tuollaisen hankkinut ja käyntiä siinä on ainakin minun käyttööni aivan riittävästi. Toki, profiili on se mikä nyt on. Siihen ei voi vaikuttaa.
Riippuen nyt sitten eroista, niitäkin voisi olla sitten valikoimassa?
Lähitulevaisuudessa olisi (toivottavasti) tarvetta noin 30+cm piipulle, eli silleen aihealue on kiinnostava.
Kannattaa varmaan selventää mitä tarjoaa, koska valmistajan nettisivujen perusteella asiakas voi "varastomalleista" puhuttaessa jäädä käsitykseen että ne nimenomaan ovat GP-piippuja kun ei sieltä muita löydy. LW hinnastossakin on optioita joilla esim. aihion hinnan saa yli tuplattua (lähinnä eritasoiset läppäykset).
Se nyt ei olisi mitenkään uutta että yksi myy ulos halvemmalla kuin toinen ostaa sisään. Voi perustua kotimaiseen tapaan pärstäkerroinhinnoitteluun tai esim. siihen ostaako piippuja/aihioita yhden vai sata kerrallaan.
Se nyt ei olisi mitenkään uutta että yksi myy ulos halvemmalla kuin toinen ostaa sisään. Voi perustua kotimaiseen tapaan pärstäkerroinhinnoitteluun tai esim. siihen ostaako piippuja/aihioita yhden vai sata kerrallaan.
GP line-ei ole mainittu tiedoissa. Silloin kyse ei ole GP line-piipuista. Asia on nyt tarkennettu. Asiakas ei näe LW:n omilta sivuilta kaikkea sitä tietoa, mitä heidän tuotteisiinsa liittyy. Kysyvä asiakas ei myöskään tieltä eksy, sitä tarkoitusta varten liitin ketjuun yhteystietomme, jos haluaa saada vastauksen kysymykseensä "pian".
Lukitsen tämän ketjun keskustelut tähän kohtaan, koska meidän omien hintatietojen välittäminen asiakkaille on ensisijainen tarkoitus tällä maksullisella kauppias-foorumilla ja hintatiedot on ketjussa ylimmäisenä mainittu. HUOM! Meidän hinta sisältää myös piipun asennuksen. Toki näistä asioista voi keskustella yleisellä tasolla hinnoista ja materiaalien eroista, mutta "sponsorit-eräpojat"-kauppias säie ei ole sille optimaalisin sijainti(ketä kiinnostaa lukea kauppias ketjusta yleisen tason juttuja, jos ja kun se koskee koko harrastajakuntaa ja välineitä?)
Lukitsen tämän ketjun keskustelut tähän kohtaan, koska meidän omien hintatietojen välittäminen asiakkaille on ensisijainen tarkoitus tällä maksullisella kauppias-foorumilla ja hintatiedot on ketjussa ylimmäisenä mainittu. HUOM! Meidän hinta sisältää myös piipun asennuksen. Toki näistä asioista voi keskustella yleisellä tasolla hinnoista ja materiaalien eroista, mutta "sponsorit-eräpojat"-kauppias säie ei ole sille optimaalisin sijainti(ketä kiinnostaa lukea kauppias ketjusta yleisen tason juttuja, jos ja kun se koskee koko harrastajakuntaa ja välineitä?)