Lepakkoauto Tanskaan? -Kivääri PM-
Valvojat: 300whisper, KukaLie, Humminbird
Lepakkoauto Tanskaan? -Kivääri PM-
Lepakkoauton tarvekartoitus, Tanskaan ollaan suunniteltu matkaa Kivääri PM 06 kisaan.
Onko Lepakkoautoon henkilökuntaa tiedossa, etusijalla edellisellä kerralla mukana olleet ja muuten pätevät.
Huom! A-luokan matka (ei poikkeuksia).
Onko Lepakkoautoon henkilökuntaa tiedossa, etusijalla edellisellä kerralla mukana olleet ja muuten pätevät.
Huom! A-luokan matka (ei poikkeuksia).
xxx
Re: Lepakkoauto Tanskaan? -Kivääri PM-
Hulk kirjoitti:Huom! A-luokan matka (ei poikkeuksia).
Tulossa ollaan (ilmeisesti yksikössä kun kerran hameväkeä ei kelpuuteta mukaan)
Se hetki, kun vieras alkaa vaatia isäntien ruokapöydässä, mitä näiden pitää tehdä, on hetki, jona vieras on aika potkia pihalle.
-
jthyttin
Re: Lepakkoauto Tanskaan? -Kivääri PM-
Hulk kirjoitti:Onko Lepakkoautoon henkilökuntaa tiedossa, etusijalla edellisellä kerralla mukana olleet ja muuten pätevät.
Luulen että Verho on kiinnostunut. Kovasti ainakin höpötti kisaamaan lähdöstä. Nyt vielä muutaman viikon ulkomailla... (laitan sille maililla tiedon tästä, niin voi kommentoida palattuaan).
Iso-P kirjoitti:Tietysti sama kööri eli Kreivi, Arthos, minä ja Oraakkeli. Rammsteinin uusi livedvd ehtii muuten ilmestyä juuri sopivasti ennen matkaa
Tuplakuulosuojaus on paikallaan.
Mä voin ottaa pojille mukaan meditaatiomusaksi Marita Taavitsaista, sorry ei ole live dvd:nä.
Se hetki, kun vieras alkaa vaatia isäntien ruokapöydässä, mitä näiden pitää tehdä, on hetki, jona vieras on aika potkia pihalle.