Lepakkoauto Tanskaan? -Kivääri PM-

Yleistä asiaa kisareissujen organisoinnista. Kimppakyydit, matkat ja majoittuminen.

Valvojat: 300whisper, KukaLie, Humminbird

Hulk
Mestari

Lepakkoauto Tanskaan? -Kivääri PM-

Viesti Kirjoittaja Hulk »

Lepakkoauton tarvekartoitus, Tanskaan ollaan suunniteltu matkaa Kivääri PM 06 kisaan.

Onko Lepakkoautoon henkilökuntaa tiedossa, etusijalla edellisellä kerralla mukana olleet ja muuten pätevät.

Huom! A-luokan matka (ei poikkeuksia).
xxx
Colt
Mr 8k€

Re: Lepakkoauto Tanskaan? -Kivääri PM-

Viesti Kirjoittaja Colt »

Hulk kirjoitti:Huom! A-luokan matka (ei poikkeuksia).

Tulossa ollaan (ilmeisesti yksikössä kun kerran hameväkeä ei kelpuuteta mukaan) ;)
Se hetki, kun vieras alkaa vaatia isäntien ruokapöydässä, mitä näiden pitää tehdä, on hetki, jona vieras on aika potkia pihalle.
jthyttin

Re: Lepakkoauto Tanskaan? -Kivääri PM-

Viesti Kirjoittaja jthyttin »

Hulk kirjoitti:Onko Lepakkoautoon henkilökuntaa tiedossa, etusijalla edellisellä kerralla mukana olleet ja muuten pätevät.

Luulen että Verho on kiinnostunut. Kovasti ainakin höpötti kisaamaan lähdöstä. Nyt vielä muutaman viikon ulkomailla... (laitan sille maililla tiedon tästä, niin voi kommentoida palattuaan).
Iso-P
SRA-aficionado

Viesti Kirjoittaja Iso-P »

Tietysti sama kööri eli Kreivi, Arthos, minä ja Oraakkeli. Rammsteinin uusi livedvd ehtii muuten ilmestyä juuri sopivasti ennen matkaa ;)
Mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.
Colt
Mr 8k€

Viesti Kirjoittaja Colt »

Iso-P kirjoitti:Tietysti sama kööri eli Kreivi, Arthos, minä ja Oraakkeli. Rammsteinin uusi livedvd ehtii muuten ilmestyä juuri sopivasti ennen matkaa ;)

Tuplakuulosuojaus on paikallaan. :)
Mä voin ottaa pojille mukaan meditaatiomusaksi Marita Taavitsaista, sorry ei ole live dvd:nä. :lol:
Se hetki, kun vieras alkaa vaatia isäntien ruokapöydässä, mitä näiden pitää tehdä, on hetki, jona vieras on aika potkia pihalle.
mra
Själön Shamaani

Viesti Kirjoittaja mra »

Vahvistan Iso-P:n ennakoiman ilmoittautumisen. Colt voisi kyllä tuoda Maritan itsensä meditaatioavuksi, mutta äänitteitään emme huoli.
Hulk
Mestari

Viesti Kirjoittaja Hulk »

Auto Varattu.

Miehitys sama kuin viimeksi + 1.

laitoin pm:ää........
xxx
Iso-P
SRA-aficionado

Viesti Kirjoittaja Iso-P »

Kuka tunnustaa omakseen lepakkoautoon jääneen Rampe & Naukkis -elokuvan?

Colt sälytti sen minulle, kun ei pystynyt enää pitämään rainaa omaa elokuvahyllyään saastuttamassa.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kilpailumatkat”