iron-yMan kirjoitti:ohessa Middlebeer Commandon näkemys vuodelta 2009. On minun mielestäni hyvinkin realistinen:
Juu, hienoja rasteja. Saatu sitä todentuntua mukaan.
iron-yMan kirjoitti:ohessa Middlebeer Commandon näkemys vuodelta 2009. On minun mielestäni hyvinkin realistinen:
MattiK kirjoitti:- Kilpailun asetarkastuksen yhteydessä tarkistetaan myös pistoolikotelo. Eli ottakaa se mukaan tarkistukseen. Tarkistus tehdään, jotta peittävyysvaatimusten lisäksi (5.6.2) voidaan myös todeta kotelon kenttäkelpoisuus (5.6.1). Esimerkiksi Pikavetokoteloa, jolle on rakennettu peittävyys hyvin joustavilla muovirakenteilla, mitkä antavat helposti periksi ei tulla hyväksymään. Eikä koteloa, joka peittää näennäisesti ulkoapäin katsottaessa, mutta jossa on aseen pinnan ja kotelon kuoren välissä senttejä ilmatilaa. Asiasta tulee oma säikeensä kilpailun omille www-sivuille (http://srasm2014.kotisivukone.com/1) lähiaikoina.
MattiK kirjoitti:Koteloasiassa toimikunta haluaa nähdä oikeasti kenttäkelpoisia ratkaisuja eikä IPSC pikavetokoteloita, jotka ovat kikkailtu heiverröisin kosmeettisin ratkaisuin vain visuaalisesti peittäviksi. Saa kommenttoida ja nyt osallistujilla on kuukausi aikaa reagoida näihin kahteen vaatimukseen.

fg47 kirjoitti:Moi!
Joo,ja täällä ostetaa cz75ts:n nielevä kotelo!!!
sukkel kirjoitti:Ostetaan: CZ 75 shadow vasuri kotelo joka täyttää SRA toimikunnan näkemyksen kenttäkelpoisesta kotelosta.
Ehdotuksia kaivataan.
iron-yMan kirjoitti:samppa750 kirjoitti:
Vielä kun joku keksisi kenttäkelpoisen rastin mistä silkkipallit tai rapamahat eivät nillitä...
Teillä on varsin kulmikas tapa ilmaista itseänne. Jos minulla olisi myös, sanoisin "Joo, samaa mieltä, maan_puollustus_larppaus kunniaan!" Mutta en siis sano, koska olen niin valtavan mukava ihminen.
Mikähän siinä muuten on, että ainoat kriitikot, tai kuten edellä kirjoittava kutsuu "nillittäjät", jotka minä olen netissä tavannut, ovat kaasunaamariaan neljä pykälää liian kireällä pitäviä taktisuuden ja kenttäkelpoisuuden kaipaajia? Kisoissa ja rasteilla kaikki tuntuvat olevan tyytyväisiä, tai ainakaan tyytymättömyyttään ei ilmaista. Joku tässä mättää? Olen sanonut tämän ennenkin, että tarjoutukaa hyvät ihmiset suunnittelemaan ja rakentamaan rasteja.
"
Tumba kirjoitti:fg47 kirjoitti:Moi!
Joo,ja täällä ostetaa cz75ts:n nielevä kotelo!!!sukkel kirjoitti:Ostetaan: CZ 75 shadow vasuri kotelo joka täyttää SRA toimikunnan näkemyksen kenttäkelpoisesta kotelosta.
Ehdotuksia kaivataan.
http://www.shop-cz.com/holster-sp-01-lo ... y/d-70491/
d-light kirjoitti:SRA sääntöihin kohta, jossa pistoolin ja pistoolin lippaiden kanto koko kisan ajan. (sama ase kokoajan) Niin että aseen kantolaite on koko kilpailun samassa tilassa (esim lisäkuminauhat tai kangaspussit on näin kielletty) Rastille vähän makuu ammuntaa hiekassa ja kylkiasentoa ni ei tarvii määrätä kotelon osalta kummosia. Toki nytkin ratamestari voi laittaa rastikuvaukseen että ase on oltava kannossa. (samassa kotelossa koko kilpailun) tai tulee toimintavirhe.