Pitää vaihtaa syöttötapaa ja .50BMG:llekin saa kapasiteettia:JKMu kirjoitti:Pitkät lippaat mahtaa olla vähissä tuohon?
Vaikka ulos katsottaessa ei kesänmerkkejä paljoa näy, niin on se kuitenkin tulossa, kun SRA SM:istä aletaan käymään vääntöä...
Pitää vaihtaa syöttötapaa ja .50BMG:llekin saa kapasiteettia:JKMu kirjoitti:Pitkät lippaat mahtaa olla vähissä tuohon?
Kyll Maar mä olen ainakin yhden Viirin ja kampaviineripussin ansainnut näiden kanssa säätämisestä muttei oleMake kirjoitti:Vaikka ulos katsottaessa ei kesänmerkkejä paljoa näy, niin on se kuitenkin tulossa, kun SRA SM:istä aletaan käymään vääntöä...
Kylläpä se niin tahtoo olla, että menttaalinen Mora lapojen välissä on se ainoa palkka, mitä näistä hommista tarjotaan.MattiK kirjoitti:Kyll Maar mä olen ainakin yhden Viirin ja kampaviineripussin ansainnut näiden kanssa säätämisestä muttei ole vielä näkynyt
Minusta on pelkästään hienoa, että SRA SM:n rastisuunnittelussa on otettu harrastajien toiveet noinkin hienosti huomioon. Ämpärihakemuksen perusteluihin kun laittaa että SM-kisassa AMET 80 m niin ei pitäisi tulla mitään rutinaa, että ”ei sovellu hyvin aiottuun käyttötarkoitukseen”. Mites noihin muuten saa virilaukaisun? Vakioämpärin laukaisu on garmeampi kuin GlockissaMake kirjoitti:Vaikka ulos katsottaessa ei kesänmerkkejä paljoa näy, niin on se kuitenkin tulossa, kun SRA SM:istä aletaan käymään vääntöä...
Hoidetaan sulle Matti kestitys kun tullaan pohjoiseen...MattiK kirjoitti: Kyll Maar mä olen ainakin yhden Viirin ja kampaviineripussin ansainnut näiden kanssa säätämisestä muttei ole
vielä näkynyt
Ampumasektorin laajuudesta voidaan olla tänä vuonna paikoin vähän myös eri mieltä, mutta on meillä onneksi paikkoja joissa se voi olla 180 astetta.-JP- kirjoitti:Ihan mielenkiintoista vaihtelua vetää lähimättöä ja toisaalta taas kun ei mennä PV:n vaara-alueiden mukaan niin ampumasektorit ovat varmasti leveämmät ja mahdollistavat näin erilaista rastisuunnittelua kuin mitä PV:n ampuma-alueilla voidaan tehdä. Tsemppiä vaan Matille ja kaikille muille asianosaisille!
No niin. Pääsen sitten 3 luokkaan peräti + avo vielä päälle.-JP- kirjoitti:Unohtui vielä kiittää erikseen siitä että kisassa on mukana myös 7.62 ja TST sarjat! Hienoa![]()