JKMu kirjoitti:Pitkät lippaat mahtaa olla vähissä tuohon?
Pitää vaihtaa syöttötapaa ja .50BMG:llekin saa kapasiteettia:
Vaikka ulos katsottaessa ei kesänmerkkejä paljoa näy, niin on se kuitenkin tulossa, kun SRA SM:istä aletaan käymään vääntöä...
JKMu kirjoitti:Pitkät lippaat mahtaa olla vähissä tuohon?
Make kirjoitti:Vaikka ulos katsottaessa ei kesänmerkkejä paljoa näy, niin on se kuitenkin tulossa, kun SRA SM:istä aletaan käymään vääntöä...
MattiK kirjoitti:Kyll Maar mä olen ainakin yhden Viirin ja kampaviineripussin ansainnut näiden kanssa säätämisestä muttei ole vielä näkynyt

Make kirjoitti:Vaikka ulos katsottaessa ei kesänmerkkejä paljoa näy, niin on se kuitenkin tulossa, kun SRA SM:istä aletaan käymään vääntöä...

MattiK kirjoitti:Kyll Maar mä olen ainakin yhden Viirin ja kampaviineripussin ansainnut näiden kanssa säätämisestä muttei ole
vielä näkynyt
-JP- kirjoitti:Ihan mielenkiintoista vaihtelua vetää lähimättöä ja toisaalta taas kun ei mennä PV:n vaara-alueiden mukaan niin ampumasektorit ovat varmasti leveämmät ja mahdollistavat näin erilaista rastisuunnittelua kuin mitä PV:n ampuma-alueilla voidaan tehdä. Tsemppiä vaan Matille ja kaikille muille asianosaisille!
-JP- kirjoitti:Unohtui vielä kiittää erikseen siitä että kisassa on mukana myös 7.62 ja TST sarjat! Hienoa![]()